2026-03-28, 23:00
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Är TENK med i Nörd?

Rätt lik stil.
Citera
2026-03-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBoySummer
Är TENK med i Nörd?

Rätt lik stil.
Yes det är han
Citera
2026-04-03, 00:28
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejor
Fast nörd kör ju en massa nytt på pendeln och på gatan de är väldigt aktiva i dagsläget enligt mig.

Har ju hållit med hela tiden om att Nörd är väldigt aktiva. Men förstår missförståndet.
Citera
2026-04-07, 13:49
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Åkte tåg för någon dag sen, västerut från Stockholm

Måste säga JAC har ändå gjort lite mer som kan klassas som bra åt det hållet än den skiten de har längst linje 19

Inte snyggt, men stort och mycket
Citera
2026-04-07, 19:30
Medlem
xiebaolao666s avatar
Citat:

Måste säga JAC har ändå gjort lite mer som kan klassas som bra åt det hållet än den skiten de har längst linje 19

Finns bra saker på Linje 19, men för de mesta har du tyvärr rätt. Försöker inte hata på grabben men varför tycker du han är så bra bara för att han målar mycket och kör stort? Om man pratar förmåga så har han ju kört samma skiss sen han började måla liksom. Jag tycker också om att han lirar en del och så men jag ser inte poängen i att ge såna här målare creds, kolla vad folk gör utomlands längs linjen då hade du aldrig nämnt honom ens.. Vi måste höja ribban på kvalite.
Citera
2026-04-08, 07:49
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiebaolao666
Finns bra saker på Linje 19, men för de mesta har du tyvärr rätt. Försöker inte hata på grabben men varför tycker du han är så bra bara för att han målar mycket och kör stort? Om man pratar förmåga så har han ju kört samma skiss sen han började måla liksom. Jag tycker också om att han lirar en del och så men jag ser inte poängen i att ge såna här målare creds, kolla vad folk gör utomlands längs linjen då hade du aldrig nämnt honom ens.. Vi måste höja ribban på kvalite.

Vad yrar du om? Det finns mycket bättre även längst samma linjer som honom, det har jag aldrig sagt något om. Utomlands? Jaha, alla måste väl förhålla sig till den miljö dom är i.

Jag sa bara att jag såg lite bättre grejer än jag gjort tidigare, bättre färgkombinationer, större saker.

"Vi måste höja ribban på kvalite", gör det själv då.
Citera
2026-04-08, 10:38
Medlem
xiebaolao666s avatar
Citat:
Vad yrar du om? Det finns mycket bättre även längst samma linjer som honom, det har jag aldrig sagt något om. Utomlands? Jaha, alla måste väl förhålla sig till den miljö dom är i.

Jag sa bara att jag såg lite bättre grejer än jag gjort tidigare, bättre färgkombinationer, större saker.

"Vi måste höja ribban på kvalite", gör det själv då.

Du öppnade ju upp med ”än skiten de har längs linje 19” så de va därför… Tycker kvaliten på de så målas nu är väldigt låg generellt sett och vi ligger bakom mycket i stil jämfört med tex våra grannländer. Därför jag personligen inte gillar att måla i stockholm…
Citera
2026-04-08, 13:32
Medlem
Citat:

Kvantitet kommer att leda till kvalite!
Citera
2026-04-09, 23:38
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMW-BMX
Kvantitet kommer att leda till kvalite!

Alla gånger, så är det med allt här i livet. Gör vad som helst tillräckligt mycket så blir du bra på det.

JAC drar fortfarande sjukt fula tags, antar han/dom behöver göra fler

Men grejerna med SVIP västerut har bättre färger än tidigare, progress. Får se var det slutar.

På tal om var det slutar, sett en BKC-kille i rullstol i Högdalen ett par gånger när man är där och köper bärs… va hände med honom?
Citera
2026-04-10, 09:16
Medlem
Om man rör sig i söderort kan man se att två legender är ute och bombar samt farsta och snösätra väggarna piecsr dom mycket
Citera
2026-04-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondom
Om man rör sig i söderort kan man se att två legender är ute och bombar samt farsta och snösätra väggarna piecsr dom mycket

Är det Euro och Osis som är tillbaka?
Citera
2026-04-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMW-BMX
Är det Euro och Osis som är tillbaka?
Osis bombade väll inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto