Mellersta Sverige ligger ju ungefär runt Sundsvall - Härnösand , Ånge, Hudiksvall .
MellanSverige är nåt helt annat. Det förefaller vara i mellan Sverige gripandet skett då den anhållna befinner sig i Sörmland just nu!
Eller så greps han i södra Sverige som också påståtts men just nu befinner han sig i Sörmland , så en del talar väl för att han greps nånstans i de trakterna.
Han var skriven i en lägenhet i Katrineholm enligt häktningsframställan.
För mig som inte är förtrogen med postnumren intill Brattås. Om man tänker sig en bit därifrån, utan att ta in "metropolen" Härnösand: Vilka postnummer bör inbegripas då? (Ja, jag har SveBef2000) För tar man in Härnösand, så kan det bli ett drygt arbete.
Jag lägger ner det, eftersom du väljer att snedtolka det jag skriver.
Kanske han inte hade något mot sin mormor och morfar. Men ogillade sin pappa med släkt. Spekulation…
Kan någon hjälpa mig förstå detta - på vilket sätt hänger den nu misstänkte JJ ihop med tidigare misstänkta/förekommande personer i utredningen? Det visas en bild på en syskonskara som är barn till GH, tidigare ev misstänkt. Är JJ ett av dessa barn? Försökt söka i tråden men inte helt lättnavigerat…
Det enda postnumret innan stan är 87165. Det är Stenhammar/Vårdkasen. Sedan kommer 87161 Geresta/Gånsviksdalen men sedan blir det ju i centrum. 87141 är där bankomaten var och om han nu bodde i närheten så var det kanske det postnumret eller 87131 vilket är stor del av centrum.
87166 är Brattås och Solumnshamn
Vid tiden för mordet var Postnumret i området Vagnsta-Gånsvik-Solumshamn.
(Brattås) 871 93
Kan någon hjälpa mig förstå detta - på vilket sätt hänger den nu misstänkte JJ ihop med tidigare misstänkta/förekommande personer i utredningen? Det visas en bild på en syskonskara som är barn till GH, tidigare ev misstänkt. Är JJ ett av dessa barn? Försökt söka i tråden men inte helt lättnavigerat…
Nej den familjen har ingenting med saken att göra. Men en IDIOT i tråden kastade fram dem nyss av okänd anledning.