2026-04-09, 00:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klarar du av att forma en egen åsikt eller lyssnar du bara på vad dina idoler på Riks och vad Dan och Magnus säger? Jag har läst Gustavs inlägg och han kritiserar inte ICE utan den enskilde agenten och dennes dödsskjutning.

Möjligt att Gustav gör, men budskapet snedtände. Han fick massa arga svar.
Citera
2026-04-09, 07:15
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Det är för att folk inte läser ordentligt. Precis som när han kritiserar USAs krig mot Iran. Det betyder inte att han älskar islamism eller ayatollorna. Men det är ju typiskt SD-svansen att inte kunna ha två tankar i huvudet samtidigt.
Citera
2026-04-09, 12:06
Medlem
Lumbagos avatar
Citat:
Det Kasselstrand skrev angående ICE-agenterna var både korrekt och ovanligt väl formulerat:
Citat:
Amerikanska poliser framstår allt för ofta som skjutglada och mentalt urspårade hillbillys.
Jag håller helt med Kasselstrand om, att svensk och europeisk polis skulle sköta den tvingande återvandringen på ett betydligt mer professionellt sätt.
Har själv, på nära håll, sett tysk polis hantera vänsterslödder, och det är en njutning att se. Det hela sker med en helt annan effektivitet jämfört med ICE-agenternas gap, skrik och pistolviftande.

Apropå USA, så skall jag bjuda dig på ett annat fint och välformulerat Kasselstrand-citat:
Citat:
Mitt råd:

Sluta dyrka USA som om de vore dina höga herrar och du en simpel dräng.

Du är svensk och tillhör en av världens äldsta och mest framgångsrika nationer.

En verklig kulturnation, dessutom, vilket man inte kan säga om jänkarna.

Amerikaniseringen har inte berikat Sverige. Varken ekonomiskt, kulturellt eller i några andra avseenden.

Det finns ingen anledning för oss att efterapa, försvara eller se upp till ett så dysfunktionellt land som USA.

Att kalla det för en nationalstat vore felaktigt. Det är det inte. Där finns varken nation eller stat: bara konstitution och union.
Citera
2026-04-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Tror det handlar mycket om okunskap och hjärntvätt. Lär man sig från födseln att judarna är stackars offer så ser man det inte som något konstigt att judarna behöver exklusivt privilegium att få könsstympa sina barn.
Jag har röstat SD sedan 2002, men jag är färdig med dom nu och går vidare till AfS som det känns nu.

Det är ju idiotiskt att splittra upp oss nu när sverigedemokraterna är så nära den riktiga makten genom att rösta på ett parti som inte har en chans!

Sverigedemokraterna arbetar för svenska folket och sverige och vill ha ut slöddret ur landet, men sådana saker tar tid, det är inte lätt att vända ett helt land som förstörts totalt dom senaste 40 åren.
Citera
2026-04-09, 14:45
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Det är ju idiotiskt att splittra upp oss nu när sverigedemokraterna är så nära den riktiga makten genom att rösta på ett parti som inte har en chans!

Sverigedemokraterna arbetar för svenska folket och sverige och vill ha ut slöddret ur landet, men sådana saker tar tid, det är inte lätt att vända ett helt land som förstörts totalt dom senaste 40 åren.
Arbetar verkligen Sverigedemokraterna för det svenska folket? Jimmie Åkesson har ju sagt att stödet till Israel går före svenska röster i valet. Även om hans parti skulle förlora en massa röster på att älska Israel så är det ändå väldigt viktigt för honom att stödja dem. Han prioriterar jättetydligt ett annat folk före det svenska. Vill förresten Sverigedemokraterna ha ut så himla många invandrare från Sverige? På vilket sätt har de visat det? Mattias Karlsson är ju till och med tillsammans med en kvinna från Indien.

Hur personer som Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin kan stödja Sverigedemokraterna är som sagt var helt ofattbart.

Är man nationalist så röstar man i höstens val självklart på Alternativ för Sverige!
Citera
2026-04-09, 14:56
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2

2002 hade Sverigedemokraterna inte en chans, var det idiotiskt av mig att rösta på dom då?

Hur ligger det i Svenska folkets intresse att en religiös minoritet ska ha särlagstiftning så dom får könsstympa barn?
Hur ligger det i Svenskarnas intresse att Åkesson reser till Israel och "lajvar" jude med kippa på huvudet?

När Åkesson säger...
Citat:
"With us, Israel and the jewish people around the world have a friend. A true friend who will never give in, never step back. Never compromise on the values that makes us who we are."
...vilka är det då han refererar till som "oss"? Han själv och hans nya judepolare som tycker att ickejudar är boskap eller lägre? Hur ligger detta i så fall i Svenska folkets intresse?
Senast redigerad av HobbyHitler 2026-04-09 kl. 14:58.
Citera
2026-04-09, 16:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Arbetar verkligen Sverigedemokraterna för det svenska folket? Jimmie Åkesson har ju sagt att stödet till Israel går före svenska röster i valet. Även om hans parti skulle förlora en massa röster på att älska Israel så är det ändå väldigt viktigt för honom att stödja dem. Han prioriterar jättetydligt ett annat folk före det svenska. Vill förresten Sverigedemokraterna ha ut så himla många invandrare från Sverige? På vilket sätt har de visat det? Mattias Karlsson är ju till och med tillsammans med en kvinna från Indien.

Hur personer som Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin kan stödja Sverigedemokraterna är som sagt var helt ofattbart.

Är man nationalist så röstar man i höstens val självklart på Alternativ för Sverige!

Denice Westerberg från Ungsvenskarna sa för fan i Riks idag att det är för många rasfrämlingar på nattklubbar för att hon ska vilja gå dit. Du har ju själv gnällt på att SD-kvinnor/män hatar muslimer.
Citera
2026-04-09, 16:37
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Denice Westerberg från Ungsvenskarna sa för fan i Riks idag att det är för många rasfrämlingar på nattklubbar för att hon ska vilja gå dit. Du har ju själv gnällt på att SD-kvinnor/män hatar muslimer.
Sverigedemokraternas hat mot muslimer är riktigt obehagligt. Muslimerna ska självklart inte vara här i Sverige och Europa, men att hata dem på det viset som SD-boomers och idioter som Denice Westerberg gör är inte friskt. Denice är riktigt dum i huvudet. Vilken idiot! Men boomergubbarna runkar med snopparna ändå, trots att hon är ful också. Äckligt!

Varför tror du att Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin motarbetar Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige, JohanSverkersson?

"Jag har aldrig träffat en trevlig muslim i hela mitt liv."
- Alla efterblivna SD-boomergubbar

Krossa bondlurksrasismen!
Citera
2026-04-09, 16:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Sverigedemokraternas hat mot muslimer är riktigt obehagligt. Muslimerna ska självklart inte vara här i Sverige och Europa, men att hata dem på det viset som SD-boomers och idioter som Denice Westerberg gör är inte friskt. Denice är riktigt dum i huvudet. Vilken idiot! Men boomergubbarna runkar med snopparna ändå, trots att hon är ful också. Äckligt!

Denice nämnde inte muslimer specifikt, hon sa bara att hon vill inte gå på krogar där det är mycket invandrare, för att det känns otryggt och obehagligt.

Men jag antar att du Offervilja vill gå på en krog där det är fullt med rasfrämlingar?

Citat:
Varför tror du att Dan Eriksson, Magnus Söderman och Marcus Follin motarbetar Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige, JohanSverkersson?

För att Vårdkasen och The Golden One är smarta.

Citat:
"Jag har aldrig träffat en trevlig muslim i hela mitt liv."
- Alla efterblivna SD-boomergubbar

Krossa bondlurksrasismen!

Du borde ta jobb på Expo så du kan dammsuga X och facebook och leta efter saker att anmäla för Hets Mot Folkgrupp.

Btw, du nämnde att Mattias Karlsson är ihop med en indier. Men du gillar väl Guldtand va? Vad är Guldtand om inte indier?
Citera
2026-04-21, 17:06
Medlem
Jag har respekt för vissa SDare, men herr Kassler ger ett mer intellektuellt och "rikasvenskt" intryck. Jag har hört att han ska vara lite av en enmansshow, men begriper inte riktigt på vilket sätt det skulle vara negativt för hans person. Att nationalister har sammarbetsproblem är väll vida känt, och att judiska infiltratörer som "Magnus Söderman" skrattar sig harmynta är väll samma gamla visa som alltid.

Fundera själva, är det hans politiska budskap som attackers eller hans person och ta sedan ert beslut. Är ditt mål att slippa ett negativt omdöme av historien så är du helt enkelt feg.

Begrunda demonen Belial som besegrade Kung Salomon, som förför genom överdrivet samförstånd och diplomati, och fråga er om inte SD som numera är för NATO, EU och Sionismen har förletts att gå med denna demon som försöker att dra ned alla i samma avskyvärda helvete Belial's offer geggar runt i.

Ni kan läsa historien om Belial och tro den, eller ta den som en metafor, men jag vill att ni ska veta.

Ni ser fortfarande natthimlen, vinden viner I erat hår och exstasen rinner fortfarande i erat blod. Vi är människor här i norr, inte elefantsnablade, inte hornbeprydda, vi gurglar och väser inte för våra öron hör fortfarande.

Jag älskar er.
Citera
2026-06-07, 10:01
Medlem
skillnads avatar
Medans Kasselstrand och AfS håller på att bygga en mindre folkrörelse, sparkar ut sionister ur partiet slår igenom den massmediala bubblan är det i princip knäpptyst från alla svenska "nationalister". Det är väldigt talande hur de som tidigare likt efterblivna besserwissers ljög och hånade Kasselstrand nu är så knäpptysta med sin "kritik". Något säger mig att de på riktigt hoppas att det kommer gå dåligt för AfS i det kommande valet. För hur skall dessa gamla politiskt impotenta stofiler annars hålla sig relevanta?
Senast redigerad av skillnad 2026-06-07 kl. 10:23.
Citera
2026-06-07, 11:57
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Medans Kasselstrand och AfS håller på att bygga en mindre folkrörelse, sparkar ut sionister ur partiet slår igenom den massmediala bubblan är det i princip knäpptyst från alla svenska "nationalister". Det är väldigt talande hur de som tidigare likt efterblivna besserwissers ljög och hånade Kasselstrand nu är så knäpptysta med sin "kritik". Något säger mig att de på riktigt hoppas att det kommer gå dåligt för AfS i det kommande valet. För hur skall dessa gamla politiskt impotenta stofiler annars hålla sig relevanta?

Jag var.väldigt kritisk till AFS under första valturnen och då främst snacket om "Vi är över spärren" och "Den politiska jordbävningen".
Idag tycker jag AFS och Kasselstrand blir bättre för varje dag som går.
Hade bara hoppats att de bröt med sektnätverket och slängde ut dessa ur partiet.

Men vilka är det du tänker på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in