2026-04-08, 22:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jag tycker Anjo borde gräva djuuupt och göra en dokumentär om personerna på som sitter här på FB 24/7. Det hade varit en riktig höjdare Vem vet....

Varför inte. Frågan är om han vågar möta personer han hänger ut eller om han som alltid bara är tuff i sin studio?
Citera
2026-04-08, 23:15
Medlem
Citat:
Jag tycker Anjo borde gräva djuuupt och göra en dokumentär om personerna på som sitter här på FB 24/7. Det hade varit en riktig höjdare Vem vet....
Anjo bryr sig inte om flashback, han vet inte ens hur man använder flashback ifall man ska tro hans honom. Jocke har lovat mig att det inte ska ske. Han har allt att förlora, han har en hel del skelett i garderoben och är Anjo olydig kommer husse få lida.

13-åringen som var Joakim Lundell.
Citera
2026-04-08, 23:18
Medlem
Citat:
Snarare du som kämpar för livet skulle jag säga. Min "konspirationsteori".... Är du på planeten jorden överhuvudtaget? Jag har sett det jag har sett och jag har hört det jag har hört. INGENTING du säger kan ändra på det. Fortsätt fäkta för all del.
Du har sett Anjo och du har hört Anjo men ni två vill inte se sanningen. Det är motbevisat (genom tidsangivelser i polisens förundersökningar) att Linnea är inblandad i att Chrippas youtube försvann.

Vad anbelangar Jockes sms om Linnea, see for yourself:

2:08:20
https://youtu.be/aVs6j-CX7qg

Jockiboi skriver:
Citat:
Bråken är mycket mitt fel jag har varit ganska elak mot henne om jag ska vara ärlig….det jag sa till Jonna menade nav inte på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden.”
-Joakim Lundell om Linnea Lundström

Hur kommer det sig att Anjo säger att Jocke sa att det skickades från Linnea? Vem ljuger av dom?
Senast redigerad av Pallal 2026-04-08 kl. 23:41.
Citera
2026-04-09, 00:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du har sett Anjo och du har hört Anjo men ni två vill inte se sanningen. Det är motbevisat (genom tidsangivelser i polisens förundersökningar) att Linnea är inblandad i att Chrippas youtube försvann.

Vad anbelangar Jockes sms om Linnea, see for yourself:

https://youtu.be/aVs6j-CX7qg

Jockiboi skriver:

-Joakim Lundell om Linnea Lundström

Hur kommer det sig att Anjo säger att Jocke sa att det skickades från Linnea? Vem ljuger av dom?

Just ja, tack för påminnelsen!
Var ju det meddelandet som det konstaterades att Linnea fick iväg från Chrippas telefon när hon hade snott den 👍 Glömt detta.
Citera
2026-04-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mihon
Inte illa pinkat! I Anjos senaste Ska jag debattera Bo Göran Bodin? säger Anjo i princip samma sak som du förutspådde.

Hahaha! Anjo fegar såklart ur guldläget att få prata med BG. Oväntat

PS
Jag älskar att Anjo fortfarande är så fuktansvärt jävla kränkt för att han blev lurad och använd till att komma åt Jocke.

Ja Anjo, du blev lurad. Nej Anjo, du är inte viktigare än så.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-04-09 kl. 00:44.
Citera
2026-04-09, 01:19
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jeeeeeeeeeez.
För mkt tid att ranta much?
Spara till ”debatten” den 23….
Hoppas nån livesänder från miffonas årsmöte. Vore sjukt underhållande. Har aldrig sett WT och lågbegåvade incels samlas på samma ställe förut 👍👍

Vem är WT av Bo-Göran och Anjo?
Citera
2026-04-09, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Just ja, tack för påminnelsen!
Var ju det meddelandet som det konstaterades att Linnea fick iväg från Chrippas telefon när hon hade snott den 👍 Glömt detta.
Är du så hjärntvättad att du slutat tänka och ser i syne?

Meddelandet skickas från Joakim till Chrippa. Chrippa scrollar på sin Apple-klocka och på videon ser du när Chrippa visar upp och läser meddelandet Jocke skrev från sin telefon och skickade till Chrippas telefon (syntolkat och klart).

Joakim skriver:

”Bråken är mycket mitt fel jag har varit ganska elak mot henne om jag ska vara ärlig….det jag sa till Jonna menade jag inte på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden.”

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FaVs6j-CX7qg
Senast redigerad av Pallal 2026-04-09 kl. 03:58.
Citera
2026-04-09, 06:47
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

PS
Jag älskar att Anjo fortfarande är så fuktansvärt jävla kränkt för att han blev lurad och använd till att komma åt Jocke.

Självklart lyckades feta grisen Anjo göra exakt det han anklagar andra för, fega ur. I sin ostädade studio, där självgodheten luktar värre än Anjos hyckleri, har fetröven suttit och kastat ur sig förolämpningar mot Bo Göran och kallat honom feg som inte vågar debattera "Youtubes Janne Josefsson".

Men så fort det faktiskt blev dags att leverera? Då försvann modet snabbare än Anjo hinner säga "knulldocka". Plötsligt var det inte lika kul längre. Den där kaxiga tonen byttes ut mot ursäkter, undanflykter, och total tystnad där det tidigare var tomt skryt.

Chipstuttarnas Konung, som så gärna skulle "pippa sönder arslet" på hela SVT i varje tänkbar debatt, lyckas istället framstå som den fega fitta han är, och som den mest högljudda tangentbordskrigaren på Youtube. När det väl gäller är det mycket snack, noll verkstad från Norrköpings vidrigaste fetto.
Citera
2026-04-09, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mihon
Inte illa pinkat! I Anjos senaste Ska jag debattera Bo Göran Bodin? säger Anjo i princip samma sak som du förutspådde.

Har inte sett hela, ser bara bilköp så får kolla ikväll.
Citera
2026-04-09, 09:14
Medlem
Citat:

PS

Efter det där kallpratet med bilhandlaren förstår man varför det inte blir något prat med BG.
Citera
2026-04-09, 09:40
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så hon ska haft tillgång till Chrippas telefon och därifrån skickat ett SMS från Jockes??
Hur mås det i hönsgårn .. är alla lika virriga.

Allt handlar tydligen om att redirecta allt som ser illa ut mot någon annan så att deras gullungar inte ska se så skyldiga ut.

Det lyckas dock inte så bra.
Citera
2026-04-09, 11:28
Avslutad
Citat:

PS

Fegar ur gör han väl inte han får ju inte ens komma in där då det är ett årsmöte du måste vara medlem eller journalist/fotograf läs senaste inbjudan.

Anjo ställer ju upp om det är live och det ska vara han och Bo-Göran men han verkar inte vilja gör det Bo-Göran alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in