2026-04-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungTiger
En handfull människor som enligt FU sköna matte uppgår till 42 bevakande poliser, men matte har ju aldrig varit hennes starka sida.
Hon tänkte väl att varenda säte i bussar och polisbilar hade en polis sittande där .
Citera
2026-04-08, 09:20
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag vet inte hur många som var där.

En handfull sa jag ju

Citat:
En stor fördel med webben och sociala medier är att företeelser kan få stor spridning utan krav på fysisk närvaro. LVU-kampanjen har väckt stor uppmärksamhet utanför Sveriges gränser.

Jag frågade varför du tror det kommer så få, hur är detta ett svar på det?
Citera
2026-04-08, 09:31
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
En handfull sa jag ju

Jag frågade varför du tror det kommer så få, hur är detta ett svar på det?
Du har noll trovärdighet. Svaret var det jag skrev: Man behöver inte vara fysiskt närvarande för att ta del av demonstrationen när man kan följa den på webben.
Citera
2026-04-08, 09:42
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Du har noll trovärdighet. Svaret var det jag skrev: Man behöver inte vara fysiskt närvarande för att ta del av demonstrationen när man kan följa den på webben.

Men snälla du behöver inte ifrågasätta allt. Rent jävla clownande från dig som vanligt.

Det var 5 eller 6 personer närvarande, en persons närvaro var lite oklar.
Kommentarsfältet var mestadels negativt mot demonstranterna. Flera personer i tråden säger nu samma sak, du framstår som en ryggdunkande idiot när du påstår dig vara någon som vill ”kämpa den goda kampen”.

Bara pinsamt i slutändan, du kanske ska försöka vara lite opartisk och stå fast vid dina åsikter i kärnfrågan men inte försvara misslyckade organisationer med idioter bakom spakarna. Du vet, man kan göra både och.
Citera
2026-04-08, 09:47
Medlem
Citat:
Inte många aktiva tittare på liven heller , kring 20 st borde ha varit bra många fler särskilt runt lunchtid då se som jobbar hade störst möjlighet att titta
Citera
2026-04-08, 12:54
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Jag noterar din åsikt igen. Ditt inlägg är bara slöseri med tid och text för jag känner redan till din åsikt. Dina tröttsamma upprepningar tillför inget nytt.

Men vad bra. Då finns det helt enkelt ingen diskussion att föra och tråden kan dö ut ytterligare en gång, fram till att ny information från desinformationssekten inkommer.

Att upprepa socialtjänstens uppenbara brister som du med flera gör är inte av intresse. Ingen motsäger sig dessa brister. De flesta i Sverige känner nog till att socialtjänsten brister. Ändå upprepar ni er konstant och tillför absolut 0 till tråden. Känner du att det har någon genomslagskraft?
Citera
2026-04-08, 13:05
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Men vad bra. Då finns det helt enkelt ingen diskussion att föra och tråden kan dö ut ytterligare en gång, fram till att ny information från desinformationssekten inkommer.

Att upprepa socialtjänstens uppenbara brister som du med flera gör är inte av intresse. Ingen motsäger sig dessa brister. De flesta i Sverige känner nog till att socialtjänsten brister. Ändå upprepar ni er konstant och tillför absolut 0 till tråden. Känner du att det har någon genomslagskraft?
Ja, att Family United påtalar verkliga problem med maktmissbruk av samhället och inte är någon ”desinformationskampanj” är viktig information med stort samhällsintresse eftersom det handlar om LVU.
Citera
2026-04-08, 13:27
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ja, att Family United påtalar verkliga problem med maktmissbruk av samhället och inte är någon ”desinformationskampanj” är viktig information med stort samhällsintresse eftersom det handlar om LVU.

Är det viktigt att på en demonstration skrika om polisnärvaro och försöka kommendera? Hon tyckte ju att poliserna som var där för demonstrationens skull borde ägna sig åt annat, att utreda brott och EÅV.
Är det troligt att socialförvaltningen skickade dit poliserna för att tysta demonstranterna?

Är det rimligt? Sakligt? Relevant?

Allt handlar vem och vilka man vill nå ut till såklart, FU satsar hårt på knäppskallar. Är du okej med det så är jag okej med det. Något påtalande av verkliga problem förekommer dock inte, speciellt inte när dom ljuger och förvränger informationen så fort de öppnar munnen.

Din trovärdighet i debatten förminskas varje gång du nästintill tvångsmässigt försvarar FU.
Citera
2026-04-08, 18:40
Medlem
Citat:

Hej Totius

Inget av de ni förföljare säger om mig stämmer. Skaffa er en annan hobby som inte är så sjuk som att förfölja människor som kämpar för rättvisa det är bara sjukt.

Gällande att det inte är många på demonstrationerna, det kommer komma oroa er inte, dessutom är det hundratusentals som sett så vi når ut oavsett.
Senast redigerad av Familyunited 2026-04-08 kl. 18:53.
Citera
2026-04-08, 19:15
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Hej Totius

Inget av de ni förföljare säger om mig stämmer. Skaffa er en annan hobby som inte är så sjuk som att förfölja människor som kämpar för rättvisa det är bara sjukt.

Gällande att det inte är många på demonstrationerna, det kommer komma oroa er inte, dessutom är det hundratusentals som sett så vi når ut oavsett.
Bra att du ger din syn på saken. En viktig sak att lyfta fram är fall där de verktyg som ska säkerställa barnets bästa saknas. Det är SIP (samordnad individuell plan), vårdplan och genomförandeplan. Om inte dessa handlingar finns eller är undermåliga är rättssäkerheten satt ur spel.
Citera
2026-04-08, 23:20
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Hej Totius

Du har sagt nu i 5års tid att det kommer komma folk. Som bäst var det 20 pers. När kommer dom?

Och hur kommer det sig att FU utan några problem som helst står på torg och sitter i lives och gör dessa uttalanden som därefter förnekas så fort dom hamnar på ett forum? Inser du såhär i efterhand hur korkade dom var, eller skäms du för uttalanden sekten gör såpass att du måste förneka och bortförklara?
Citera
2026-04-09, 09:46
Medlem
Citat:
Bra att du ger din syn på saken. En viktig sak att lyfta fram är fall där de verktyg som ska säkerställa barnets bästa saknas. Det är SIP (samordnad individuell plan), vårdplan och genomförandeplan. Om inte dessa handlingar finns eller är undermåliga är rättssäkerheten satt ur spel.

SocialtjänstSekten tillsammans med domstolssekten tar vårdnaden för att vi inte ska få kunna ta del av dessa handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in