2026-04-07, 02:22
  #103885
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
För dumpen är det viktigt att avslöja pensionärer som knullar trånande fjortisar en masse .
När jag var tonåring var det inte vardag , för vi trånade efter de i klassen eller i andra klasser .
Tiderna förändras visserligen och dagens fjortisar är tydligen ute efter farfars erfarenheter.
Dumpens seriositet är imponerande .
Du förstår inte, för en 14 är det numera power att ha i sitt CV, det att få en 80 stå och spruta. De var detta Sara skrev i sitt CV, tyvärr så tror hon att alla vill ha detta i sitt CV, alla 14 tänker inte som hon tänkte.
Citera
2026-04-07, 09:00
  #103886
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om man tar en lustmördare som exempel, de börjar antagligen fantisera att dominera för att sedan gå vidare mer extremt och vid otur till att få tanken att mörda på riktigt. Det är förmodligen en process som går i steg och tar lång tid och troligen inte en tanke som smäller till pang på.

Om man då tänker samma med Dumpen, Dumpen har ibland upp till 5 fiskare som jobbar i flera år enligt de själva. Om gäddan tror det är äkta att det är personer som verkligen vill så kommer detta att omfattande bearbeta dennes tankar.

Vi tänker tanken att fiskare råkar signalera att de inte är äkta, lätt hänt under en lång konversation alla gäddor är inte korkade. Gäddan väljer då att avsluta all kommunikation.

Lägger denna då ned efter att inse "det finns inga barn eller mammor som bjuder ut sina barn" så är detta bra. Men tankarna som fiskarna trimmat upp på topp finns nog kvar.

Så vad har vi då, en optimerad gädda som är lika anonym som när tankarna var mindre, och som blivit smartare och kan undvika risker, och därmed blivit mångt farligare.

Hur många missade chattande Dumpen har redovisar de inte, det vill de inte redovisa för det ser inte bra utifrån för deras agenda.

Tack för det Televerket, nej förlåt, Dumpen.
Det resonemanget skriver jag under på, så kan det mycket väl gå till. Dumpen har skaffat sig en särställning när det kommer ”straff”. I jämförelse med polisen, så är Dumpens påföljd så otroligt mycket mer skrämmande, iaf för de gäddorna som har något att förlora.

Man kan resonera så att de mest sjuka och som skyddar dig bakom en fasad som familjefar, en yrkestitel eller socialt nätverk känner sig hyfsat trygga, så länge de har koll på Dumpen, Dumpen som bekant har som affärsidé att lägga ut arbetssätt och redovisning på sin hemsida. Alltså hur lätt som helst att runda deras förutsägbara fiskevatten. Hur polisen arbetar vill den, av förklarliga skäl, inte att kreti o pleti ska veta.

Dock är ju Dumpen utgörs ju bara av en lite trupp, så man kan lätt överskatta deras betydelse, när det kommer till städning i pedofilträsket.
Citera
2026-04-07, 09:01
  #103887
Medlem
https://omni.se/sd-ville-ha-forelasning-av-dumpen-pa-pridevecka-stoppas-av-kommunen/a/K88V46
Denna är intressant. Pride är ju att hylla sexualitet och Dumpen är motsatsen då de inriktar sig på oönskad sexualitet.
Håller absolut med att det inte passar in i temat och riskerar att sända fel budskap om sexualitet.
Speciellt om man återkopplar till kommentaren där de blev anmälda för hets mot folkgrupp, som handlade om just homosexualitet.

Men det är ju samma upplägg som Dumpen, man ska prata om potentiella offer hela tiden istället för att fokusera på ämnet och göra det på rätt ställe. Här passar det ju inte riktigt in och definitivt inte i rättegång om misshandel ifrån PHS där Sara uttryckte sin motvilja med att dessa offer för misshandel inte fick sitta och vara offer för misshandel utan skulle prata om hur de kunnat skada barn istället.

Inte riktigt så det fungerar ju.
Där emot kan det ju finnas andra veckor med mera där det skulle varit mer lämpligt som exempelvis barnens vecka.

https://unicef.se/barnkonventionen/barnkonventionens-dag-2025
Citera
2026-04-07, 09:06
  #103888
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
…….. det de potentiella offer som inte får uppgörelse för dessa potentiella händelser? Eller är det helt enkelt ansvar för en annan part typ Dumpen?

Att man påpekar någons ansvar betyder inte alltid att någon annan frias ifrån ansvar för andra saker. I tråden har jag inte sett någon påstå något sådant mer än de som talar för dumpen. Då Dumpen inte kan bära ansvar för sina egna handlingar men någon annan kan det tydligen. Och om man påpekar detta så är det tydligen så att man friger en annan part ansvar för något helt ………
Kan inte nog understrykas tycker jag. Hela diskussionen skulle bli så mycket bättre om alla hade det med i sin beräkning.
Citera
2026-04-07, 09:35
  #103889
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hade tänkt citera Grogg-Karlsson men hans aggressiva inlägg gick upp i rök som vanligt. Den lille mannen hävde ur sig oförskämdheter vilket inte passar här där vi för en saklig debatt, vårdat språk är uppskattat.

Det är mycket som vilar på våra vänners axlar men jag känner mig helt trygg med Sara, däremot Putte kan vara ett orosmoment men hittills är det ju bara flodhästar som Dumpen levererar och jag är mycket tveksam till att fjortisar som börjar gilla nån kille i parallellklassen helt plötsligt skulle gå upp 60+ i ålder och tjata/ragga på Arne? -Nej Sara!

Man kan tänka sig oduschade Sverker 78 som tar Lisa 14 med storm mitt i matteläxan i nån jävla chatt, morsan tjatar i bakgrunden och Lisa kan inte tänka på siffror utan endast Sverker som är äldre än morfar. Naturen säger Big no på den. Har aldrig inträffat och kommer aldrig hända.

Det är väl 593:e gången man ber om en fällande dom där fet gammal man hjärta fjortis ens nämns och offret skall vara pådrivande som i Dumpens chattar men det uteblir igen.

Gubben hade blockats långt innan han ens tagit fram kuken, jävla dumheter.

Hade nån minderårig i min närhet ens svarat en sån där apa som Dumpen presenterar så hade telefonen åkt i asfalten och övertalat föräldrarna att den där skall inte ha en telefon innan födelsedag 18.
Så bra inlägg som vanligt. Ville bara fylla i, även om Gädddrottningen far fram som en ångvält med bästa självförtroende, får man ge damen att hon är extremt sofistikerad och särbegåvad, i jämförelse med Happy-hour-mästaren. Att man inte fått med bordsskicket hemmavid, tror jag Sprit-Kalle inte skulle ens skulle registrera, då man får anta att Karlsson har en träslev i bältet när vankas gröt. Men konversationen vid middagsbordet skulle lida av rejäl slagsida när Karlsson ventilerar sin bögskräck, för en uttråkad Prussiluska.
Citera
2026-04-07, 10:41
  #103890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hade tänkt citera Grogg-Karlsson men hans aggressiva inlägg gick upp i rök som vanligt. Den lille mannen hävde ur sig oförskämdheter vilket inte passar här där vi för en saklig debatt, vårdat språk är uppskattat.

Det är mycket som vilar på våra vänners axlar men jag känner mig helt trygg med Sara, däremot Putte kan vara ett orosmoment men hittills är det ju bara flodhästar som Dumpen levererar och jag är mycket tveksam till att fjortisar som börjar gilla nån kille i parallellklassen helt plötsligt skulle gå upp 60+ i ålder och tjata/ragga på Arne? -Nej Sara!

Man kan tänka sig oduschade Sverker 78 som tar Lisa 14 med storm mitt i matteläxan i nån jävla chatt, morsan tjatar i bakgrunden och Lisa kan inte tänka på siffror utan endast Sverker som är äldre än morfar. Naturen säger Big no på den. Har aldrig inträffat och kommer aldrig hända.

Det är väl 593:e gången man ber om en fällande dom där fet gammal man hjärta fjortis ens nämns och offret skall vara pådrivande som i Dumpens chattar men det uteblir igen.

Gubben hade blockats långt innan han ens tagit fram kuken, jävla dumheter.

Hade nån minderårig i min närhet ens svarat en sån där apa som Dumpen presenterar så hade telefonen åkt i asfalten och övertalat föräldrarna att den där skall inte ha en telefon innan födelsedag 18.
Ja, lite väl mycket av åsnor, ärthjärnor etc . Det är ju inte första gången , men vissa har definitivt svåra att lära sig.
Citera
2026-04-07, 15:21
  #103891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ja, lite väl mycket av åsnor, ärthjärnor etc . Det är ju inte första gången , men vissa har definitivt svåra att lära sig.

Det kan verkligen braka loss bland love stories på Dumpen men det är ju fina Sara som är regissör och lite halvt ansvarig för vad som kläms ut på den bloggen. Fantastiskt roligt är det i alla fall, det måste man ge Madame med den allvarliga blicken.

Som sagt Dumpen är i bästa fall den ohyfsade kusinen från landet som liksom passar lika bra som en noshörning i en porslinsaffär men Sara har poänger men dessa kommer aldrig i ropet utan det är bara hennes skit som får uppmärksamhet, kan definitivt förstå att det lilla livet är förbannad efter fem år i rampljuset. Vi måste nog hjälpa Sara lite så hon hamnar rätt.
Citera
2026-04-07, 21:16
  #103892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Antalet läsare i denna tråd har ökat proportionerlig mot "Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!"

Har intresset för gäddor minskat? Har folk tröttnat på gäddor, mer intresserade av det etiska med Dumpen. Undrar om folk också tröttnat på att svischa? Är det bara Jimmy som bidrar.
Dumpen i sig är ju ett större problem än vad pedofilerna är. En absolut majoritet samlar bara på bilder och kommer aldrig i närheten av något barn.
Citera
2026-04-07, 21:22
  #103893
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hade tänkt citera Grogg-Karlsson men hans aggressiva inlägg gick upp i rök som vanligt. Den lille mannen hävde ur sig oförskämdheter vilket inte passar här där vi för en saklig debatt, vårdat språk är uppskattat.

Det är mycket som vilar på våra vänners axlar men jag känner mig helt trygg med Sara, däremot Putte kan vara ett orosmoment men hittills är det ju bara flodhästar som Dumpen levererar och jag är mycket tveksam till att fjortisar som börjar gilla nån kille i parallellklassen helt plötsligt skulle gå upp 60+ i ålder och tjata/ragga på Arne? -Nej Sara!

Man kan tänka sig oduschade Sverker 78 som tar Lisa 14 med storm mitt i matteläxan i nån jävla chatt, morsan tjatar i bakgrunden och Lisa kan inte tänka på siffror utan endast Sverker som är äldre än morfar. Naturen säger Big no på den. Har aldrig inträffat och kommer aldrig hända.

Det är väl 593:e gången man ber om en fällande dom där fet gammal man hjärta fjortis ens nämns och offret skall vara pådrivande som i Dumpens chattar men det uteblir igen.

Gubben hade blockats långt innan han ens tagit fram kuken, jävla dumheter.

Hade nån minderårig i min närhet ens svarat en sån där apa som Dumpen presenterar så hade telefonen åkt i asfalten och övertalat föräldrarna att den där skall inte ha en telefon innan födelsedag 18.

Problemet är att det är ni som sitter och spyr galla vecka ut och vecka in och tex önskar att Sara ska dö.
Det är därför man skriver och förklarar vilka hjärndöda nollar ni är. Men då är man jättedum och ni blir så kränkta och ledsna.
Sedan så inser jag att ni själva inte begriper vad ni skriver eller svarar på. Men det är alltid ni som är värst även vad era felkopplade hjärnor tror.
Citera
2026-04-07, 22:21
  #103894
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den andra tråden känns vettigare.
Här är det bara några vissna löv kvar.
Till & från är det ganska sakligt och rimligt. Sen hakar det upp sig ett par dagar
Citera
2026-04-07, 23:00
  #103895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den andra tråden känns vettigare.
Här är det bara några vissna löv kvar.

Ja där kan du släppa loss ditt hat oförblommerat , med hån och spe via oneliners.
Dessutom slipper du mothugg och det måste ju vara skönt . Precis som du uppmanade rallykalle , håll dig till den andra tråden.
__________________
Senast redigerad av Takanashi 2026-04-07 kl. 23:29.
Citera
2026-04-07, 23:04
  #103896
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det kan verkligen braka loss bland love stories på Dumpen men det är ju fina Sara som är regissör och lite halvt ansvarig för vad som kläms ut på den bloggen. Fantastiskt roligt är det i alla fall, det måste man ge Madame med den allvarliga blicken.

Som sagt Dumpen är i bästa fall den ohyfsade kusinen från landet som liksom passar lika bra som en noshörning i en porslinsaffär men Sara har poänger men dessa kommer aldrig i ropet utan det är bara hennes skit som får uppmärksamhet, kan definitivt förstå att det lilla livet är förbannad efter fem år i rampljuset. Vi måste nog hjälpa Sara lite så hon hamnar rätt.
Fantastiskt roligt? Det är väl som att se gamla avsnitt av varuhuset eller hem till byn. Men det är väl så att man måste se alla avsnitt fastän man hatar underhållningen. Jag kan också tycka att gubbar behöver inte vara mer ohygieniska än en pojkvasker, men det finns andra egenskaper som är till fördel för pojkarna. Det är väl först när alla unga dött i krig gubbarna får en chans. Ukraina och Ryssland kan vara något i framtiden för gubbarna.

Det som kan vara roligt är de tidiga posterna. Den enorma ilskan liknande 50 ilskna bin som Sara skrek ut, till redan chockerade gäddor, jag tror hon skulle klippt till om hon kommit åt, inte konstigt att en tog livet efter denna utskällning. Och Sara som hanterar själmordrisk perfekt?? Detta bevisar just att det inte i första hand är omsorg om barn, utan ett personligt manshat. Stella är hennes motsats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in