2026-04-05, 21:47
Avslutad
Försökte hitta något om varför Saras konto på X verkar ha försvunnit, men fick denna istället från 31/3:

Jag hoppas och önskar verkligen att bli frisk från denna helvetes sjukdom för det stör lite att jag inte har samma ork nu som då och jag vill verkligen upp på dubbel heltid igen. Har ju dessutom inte tid att dö när jag inte har lärt mig allt som man kan lära sig av att studera gäddor i ute det vilda.
Citera
2026-04-05, 22:22
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffTommy
Försökte hitta något om varför Saras konto på X verkar ha försvunnit, men fick denna istället från 31/3:

Jag hoppas och önskar verkligen att bli frisk från denna helvetes sjukdom för det stör lite att jag inte har samma ork nu som då och jag vill verkligen upp på dubbel heltid igen. Har ju dessutom inte tid att dö när jag inte har lärt mig allt som man kan lära sig av att studera gäddor i ute det vilda.
För hennes del är nog dö lika bra med tanke på EU/GDPR som kommer sänka hela rasket till sjöbotten.

Hänvisar till tråden i en annan del av forumet där C-199/24 diskuteras (FB) Dödsstöten för mrkoll,Lexbase och liknade sidor är GDPR

Det som komma skall är hur man än gör slutet för Dumpen. Förutom att publiceringarna bir olagliga rakt av (måste maskas så det inte går att känna igen männen om det ska va OK, även påhittade namn också, dvs inga personuppgifter alls) - skadan är oavsett det redan gjord som sagt, det kan inget förändra på. Så lika bra att börja swisha in mycket stora summor så det finns att ta av senare, för återigen, männen har rätt till ersättning - frågan är bara hur mycket.

Men - nog om det, att det sedan ligger kvar i all evighet?

Lagringsminimering (Artikel 5.1): Personuppgifter får inte sparas längre än vad som är nödvändigt för ändamålet. Att ha en permanent "skampåle" på nätet för evigt anses nästan aldrig vara förenligt med journalistiskt syfte om det inte rör en person i extremt hög offentlig ställning (typ en minister).

Det är fel på så många punkter när EU sätter ner foten så Sara gör bäst i chilla med sin sjukdom innan det blir minst sagt problem. Sen kan fler än Sara sitta i klistret, det är inget jag engagerat mig i.
Citera
2026-04-05, 22:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?
Man skriver att de inte är 14 utan en vuxen, och skriver att de ska ge fan i baaarn enkelt och tydligt. Men tyvärr så får inte Sara säga det då, hon blir förmodligen ledsen om hon inte får skrika det.
Citera
2026-04-05, 22:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Flaggviftare på en gocartbana är hennes finaste och enda insats för barnen.
Hon lät sig bli påkörd, för att kunna få ersättning och sjukersättning, hon går väl på 75 % sjukpenning i dag, hon hinner med mycket på 10 timmar i veckan. Möten i Stockholm riksdagen konfrontationer osv.
Citera
2026-04-05, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
För hennes del är nog dö lika bra med tanke på EU/GDPR som kommer sänka hela rasket till sjöbotten.

Hänvisar till tråden i en annan del av forumet där C-199/24 diskuteras (FB) Dödsstöten för mrkoll,Lexbase och liknade sidor är GDPR

Det som komma skall är hur man än gör slutet för Dumpen. Förutom att publiceringarna bir olagliga rakt av (måste maskas så det inte går att känna igen männen om det ska va OK, även påhittade namn också, dvs inga personuppgifter alls) - skadan är oavsett det redan gjord som sagt, det kan inget förändra på. Så lika bra att börja swisha in mycket stora summor så det finns att ta av senare, för återigen, männen har rätt till ersättning - frågan är bara hur mycket.

Men - nog om det, att det sedan ligger kvar i all evighet?

Lagringsminimering (Artikel 5.1): Personuppgifter får inte sparas längre än vad som är nödvändigt för ändamålet. Att ha en permanent "skampåle" på nätet för evigt anses nästan aldrig vara förenligt med journalistiskt syfte om det inte rör en person i extremt hög offentlig ställning (typ en minister).

Det är fel på så många punkter när EU sätter ner foten så Sara gör bäst i chilla med sin sjukdom innan det blir minst sagt problem. Sen kan fler än Sara sitta i klistret, det är inget jag engagerat mig i.

Aha, men det var X som ändrat hur de hanterar att man blivit blockad, kontot ligger kvar.
Citera
2026-04-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ja, en av hennes sedvanliga lögner. Jag reagerade också på det.

Vi får se vad "the fruit of Sara" ger. Hon är ju en 10-poängare vid Wondergäddan t ex, Läckerbiten vill man gärna hålla i handen och önskar henne allt gott. Du tackade nej, inte jag

Visst Sara slänger sig med lite lögner men det skickar vi in under mattan och krisar det så får Patrik fronta skiten, comprende? Aldrig nånsin nämna "25%" för vi har tanter med öppna käftar i Facebookgruppen, tänk om nån skulle posta länken till Barnahusundersökningen där framgår extremt tydligt att Dumpens runkgubbar egentligen är fjuniga pojkar i högstadiet och det skulle krossa hjärtan, inga tjocka gubbar tar oskulder som Dumpen häver ur sig.

Sara gör bäst i att fisa i Landstingssängen nu och ligga kvar, inga egna utsvängningar innan läkarna ok:ar.
Citera
2026-04-06, 03:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Antalet läsare i denna tråd har ökat proportionerlig mot "Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!"

Har intresset för gäddor minskat? Har folk tröttnat på gäddor, mer intresserade av det etiska med Dumpen. Undrar om folk också tröttnat på att svischa? Är det bara Jimmy som bidrar.
Citera
2026-04-06, 04:13
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det är tydligt att du har en empatistörning. Du kanske skulle ta ett samtal med efterlevande nån vacker dag.

Den självutnämnda Psykologen och sexologen är dumplingarnas expert på att bedöma vem som är pedofil och därmed lämpad för självmord. (Sista knuffen enligt Putte).

Att prutt Sara har fel i 95% av fallen vad gäller att hitta riktiga pedofiler, är av mindre vikt, för dumplingarna. Dom vill se blod.
Citera
2026-04-06, 05:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Gammalt, men. Sara påstår att de korrigerade detta på 3 minuter. Men det var inte de som upptäckte detta. Jäkligt snabbt åtgärdat i den förutsättningen. Hon tar inte alltför hårt på Dumpens misstag. Men så vanligt med Sara och Patrik inte är ärliga, att de förvanskar till deras fördel. De är totalt körda som vittnen i skarpt läge.
https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/

Sara sade i en konfrontation att en gädda tagit bild på sitt bajs, det var en skugga, detta har Sara aldrig erkänt. Skulle de presenterat felaktiga uppgifter på dumpen.se skulle de aldrig korrigera om ingen påtalar detta.

Länge sedan Sara blev anmäld för BP och samröre med Impulskollen, verkar inte hända något, avskrivet? Märkligt att polis kan samarbeta med dem som står under utredning.
Citera
2026-04-06, 08:03
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Gammalt, men. Sara påstår att de korrigerade detta på 3 minuter. Men det var inte de som upptäckte detta. Jäkligt snabbt åtgärdat i den förutsättningen. Hon tar inte alltför hårt på Dumpens misstag. Men så vanligt med Sara och Patrik inte är ärliga, att de förvanskar till deras fördel. De är totalt körda som vittnen i skarpt läge.
https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/

Sara sade i en konfrontation att en gädda tagit bild på sitt bajs, det var en skugga, detta har Sara aldrig erkänt. Skulle de presenterat felaktiga uppgifter på dumpen.se skulle de aldrig korrigera om ingen påtalar detta.

Länge sedan Sara blev anmäld för BP och samröre med Impulskollen, verkar inte hända något, avskrivet? Märkligt att polis kan samarbeta med dem som står under utredning.

Det spelar ingen roll hur mycket S&P och upprunkare-stallet ljuger och hittar på. Tanterna på FB swishar massivt för hat underhållning och får det dom går igång på, det är det viktigaste.

Ja det är intressant att samma poliser som utreder dumpen för brott, även samarbetar med dom. Så kanske inte så konstigt att förundersökningar tar evigheter.
Citera
2026-04-06, 08:35
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Det spelar ingen roll hur mycket S&P och upprunkare-stallet ljuger och hittar på. Tanterna på FB swishar massivt för hat underhållning och får det dom går igång på, det är det viktigaste.

Ja det är intressant att samma poliser som utreder dumpen för brott, även samarbetar med dom. Så kanske inte så konstigt att förundersökningar tar evigheter.
Är inte det här med Sara & BP klarlagt ännu? Är ju en mindre evighet sen det var på tapeten.

Nåja, jag hoppas att eventuella män som läser här tar till sig lite tips och ser till att ha handlingar klara, tänker på GDPR. Om EUD går på advokatens linje är det bara skicka in samma dag till IMY och vad man mer kan tänkas komma på. Finns inget kanske med i bilden, då är det som i krig "go go go"

En liten lathund att utgå ifrån: https://pastebin.com/Yepytq38
Bara justera efter behov, kanske även få in att man hänvisar till EU-Domstolen i C-199/24 som klargör att det numera inte är OK, och att utgivningsbevis inte är en sköld.

Get to work. Lika bra att vara redo med allt sådant.
Senast redigerad av rallykalle69 2026-04-06 kl. 08:48.
Citera
2026-04-06, 09:16
Medlem
Citat:
Den självutnämnda Psykologen och sexologen är dumplingarnas expert på att bedöma vem som är pedofil och därmed lämpad för självmord. (Sista knuffen enligt Putte).

Att prutt Sara har fel i 95% av fallen vad gäller att hitta riktiga pedofiler, är av mindre vikt, för dumplingarna. Dom vill se blod.
Enligt ett inlägg patrik skrev på facebook förklarade han skillnaden och typ avslutade med kalla det vad ni vill vi kallar det vad det är. Pedofili för kan man tänka skg ha sex med en 16 åring kan man tänka skg ha sex med en 9 åring.

Något sådant vat det han skrev och då före förklarat skillnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in