2026-04-07, 20:53
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har inte läst chatten med #762 utan bara mycket hastigt skummat igenom den. Medan jag gjorde det tänkte jag att det ju i alla fall var hemskt skönt att det inte skulle vara hundar med i det hela också. I ungefär det ögonblicket dök det förstås upp en bild på en hund...men tack och lov verkade det bara handla om djur på ett alldeles normalt vis. Även en sådan som #762 kan överraska på ett mycket positivt sätt, även om det är svårt att tro det givet hans bildgalleri i chatten.

Jag skummade också bara igen som hastigast,
men jag tänkte mest på vad den där stackars ananasen kan ha behövt vara med om.
Har någon hittat ananasen i loggen?
Citera
2026-04-07, 21:12
Medlem
762 kan ju omöjligt vara 43 år.. måste gett sig själv gäddrabbat på 15 år.. ganska underhållande video ändå.. han såg nog nog sitt liv passera där på slutet.. kul att gå till jobbet dagen efter😀🤣
Citera
2026-04-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
762 kan ju omöjligt vara 43 år.. måste gett sig själv gäddrabbat på 15 år.. ganska underhållande video ändå.. han såg nog nog sitt liv passera där på slutet.. kul att gå till jobbet dagen efter😀🤣

Han finns att hitta på ratsit, han är 43. Jag tror att han sade upp sig med omedelbar verkan.
Citera
2026-04-07, 21:19
Medlem
Lider med gäddans #762 barn. Han har två tonårssöner, hoppas verkligen inte att de tittar på bilderna i chattloggen av pappan när han poserar i kvinnounderkläder. Kommer bli svårt för dom att få bort dom bilderna från näthinnan.
https://dumpen.se/2026/04/07/string-och-ananas-norrkoping-762/
Citera
2026-04-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Ny gädda: String och ananas Norrköping #762
Smyg-transan Heikki

Fy för satan, vuxen karl och håller på med sådana där klädperversiteter.

Att han inte skäms ögonen ur sig. #762.
Citera
2026-04-07, 21:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Lider med gäddans #762 barn. Han har två tonårssöner, hoppas verkligen inte att de tittar på bilderna i chattloggen av pappan när han poserar i kvinnounderkläder. Kommer bli svårt för dom att få bort dom bilderna från näthinnan.
Ja, eller hur?! Anhöriga drabbas alltid på ett påtagligt sätt när gäddorna kör sitt pervorace utan att tänka på konsekvenserna för sej själva men naturligtvis även för barnen, både dom egna och dom som tror sej kunna förgripa sej på. Stackars grabbar att behöva inse att deras farsa är en slemmig fan som vill knulla tjejer i deras egen ålder eller kanske ännu yngre! Om Lars Norén fortfarande hade levt hade han haft en guldgruva av dårskap att inspireras av till nästa pjäs. #762
Citera
2026-04-07, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Fy för satan, vuxen karl och håller på med sådana där klädperversiteter.

Att han inte skäms ögonen ur sig. #762.

Jag tror att han skäms ögonen ur sig, men försöker dölja det i nån sorts macho hot där han hotar med polisanmälan. Han vet att han är fucked.

Han känns lite som att han kommer begå någon form av mord, av den självförvållade sorten.
Citera
2026-04-07, 21:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Uppfriskande med en gädda som är transa, det är inte många dom konfronterat som varit av den karaktären.
Roligt sätt att komma ut ur garderoben på kan man ju säga...
Han (hen) fick världens chans i början av chattloggen att styra undan skutan när ålder uppdagades men valde istället för att gå på grund REJÄLT. #762

När det seglas på dom 746 haven så vet man aldrig vilka kaptener eller sjöbusar man kan råka stöta på.
Tja, "så länge skutan kan gå"...😅 #746 och #762
Citera
2026-04-07, 21:48
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Jag tror att han skäms ögonen ur sig, men försöker dölja det i nån sorts macho hot där han hotar med polisanmälan. Han vet att han är fucked.

Han känns lite som att han kommer begå någon form av mord, av den självförvållade sorten.
Ja som sagt, sett ur publiceringsperspektiv och männen håller sig till kuken, det må väl vara hänt på så vis (förstå mig rätt). Men att ha string, stayups, buttplug, men ändå tuffa killen också. Han hade nog varit nöjd om det "bara" varit kuken på vift..

Han får beställa en stor cider framöver istället för stor stark så att säga.

Citera
2026-04-07, 21:54
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ja, eller hur?! Anhöriga drabbas alltid på ett påtagligt sätt när gäddorna kör sitt pervorace utan att tänka på konsekvenserna för sej själva men naturligtvis även för barnen, både dom egna och dom som tror sej kunna förgripa sej på. Stackars grabbar att behöva inse att deras farsa är en slemmig fan som vill knulla tjejer i deras egen ålder eller kanske ännu yngre! Om Lars Norén fortfarande hade levt hade han haft en guldgruva av dårskap att inspireras av till nästa pjäs. #762
Baksidan av dumpen tyvärr men så är det när kuken ska bestämma. Tänker ofta på de gäddor som konfronteras och publiceras i anslutning till högtider, hur extremt dom förstör för sina anhöriga som alltid kommer förknippa högtiderna med deras gäddor till anhörige.

Baskergäddan #716 är ett bra exempel.
Fixade en fin jul för sin familj med en publicering 3 dagar innan julafton. Odödlig konfrontation där han är i chock och ska få EXPERTISråd av dumpens samtalasterapeut Stella som inte kan ett skit egentligen. Allt blir bara en enda stor cirkus.

Citat:
Tja, "så länge skutan kan gå"...😅 #746 och #762

Ja den här kaptenen (#762) försökte tappert följa med skeppet i djupet genom att verka coollugn och yra om polisanmälan. Gick sådär.
Citera
2026-04-07, 21:55
Medlem
Otto Flicks avatar
En någorlunda sevärd konfrontation denna gång. Gissar att det inte springs lika snabbt när det är andra än Sara & Patrik som konfronterar.
Efter 4.40 ungefär inser han alla konsekvenser som väntar med familj, jobb, vänner och andra i byn.

Och avslutningen "Jag önskar dig en bra helg.."
Citera
2026-04-07, 21:56
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Det var hög klass på den senaste konfrontationen 762. Det enda som saknades var att fiskarna skulle ha bett honom öppna sin resväska💯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in