2026-04-07, 19:00
  #6337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
"Det var i den andra perioden i den sjätte kvartsfinalen som det hände. Dock oklart när.
– Ja, jag har försökt tänka tillbaka på matchen men hittar liksom ingen situation där jag skulle ha fått smällen. I den tredje perioden kände jag att jag tappade kraft i ena benet, men det var inte mer än så, berättar Lodin.

Väl hemkommen efter matchen började smärtan tillta. Den tilltog såpass mycket att han i samråd med lagläkaren Magnus Hallén tog sig till akuten för vård.
– Det var en enorm smärta så det blev lite panikkänsla där. Men jag kom iväg till sjukhuset för undersökning. Åkte sedan hem, men på söndagen drog det igång igen och det var bara att åka tillbaka till sjukhuset. Natten till söndag opererades jag, och sedan dess är jag kvar här för observation, samt att de ska göra ytterligare en operation ikväll, berättar Viktor Lodin från sjuksängen.

Om skadan är besvärlig, så finns det även element utanför som är besvärliga.
– Det sprids en massa rykten om att jag skulle gjort det ena och det andra, varit på platser som jag inte varit och det är mest jäkligt tröttsamt att behöva läsa en massa skit som folk hittar på. Det drabbar mig och det drabbar min familj. Folk kan tycka vad de vill om mig som hockeyspelare, men mitt privatliv önskar jag att folk gav fan i, för att vara helt ärlig, säger Lodin.

– Det är djupt olyckligt när folk skapar egna sanningar om saker de inte har en aning om, och därefter sprider felaktiga rykten. Vi stöttar Viktor och hans familj med allt vi kan och önskar att familjen får ha sitt privatliv i fred, säger sportdirektör Rickard Wallin."

V fru N är offentlig och med offentligheten får man räkna med att även andra människors, (bortom sina egna) synvinklar ploppar upp i olika sammanhang och i SM.
J följer mer än gärna med i det offentliga rummet, är som ett klister på
N och bidrar starkt till ytterligare information om deras privata liv. De har alla i fam.HL, LH, H 100% ansvar för hur de själva exponerar sig och barnen.

Att V reagerar så starkt kan tyda på att det antingen ligger någon sanning i de "rykten" som sprids eller så kan det indikera att "skvallret" han syftar till är ren nonsens och att han därav vill sätta en skarp gräns?!?

Jag ser det hela som att V har För mycket att äventyra/förlora på att göra sig skyldig till ex. otrohet etc. eftersom det alltid förr eller senare uppdagas.
För min del krävs det i detta fall mer fakta/bildbevis för att jag ska kunna se någon trovärdighet i en sådan historia.

Som tidigare sagts lite Mediaträning för V utanför hockey-rinken kanske inte är så dumt.....
kan inte undgå att ställa frågan om varför fam. HL, LH, H grundligt väljer att läsa varje rad som skrivs i skvallermedia om de inte själva har förmågan att sortera?

Risken för att V och hela hans fam. dräneras är stor om de ständigt skall jaga "skvaller"- källor med kommentarer på SM och sedermera gå ut med konstanta dementeringar.

Fokuset bör riktas om där helt och är de bara ärliga från början så bildas aldrig några onödiga spekulationer.

Det viktigaste av allt är väl att alla i familjen har en strävan efter att må bra och då bör man nog undvika att lägga energi på saker som man inte själv kan påverka samt även undvika att grotta ner sig för mycket i allt "skvaller" som skrivs.
Citera
2026-04-07, 19:02
  #6338
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Vi ser helt enkelt olika på det. Personligen tycker jag att om det varit äkta hade bilderna funnits där långt innan ryktena började spridas.😊
Helt rimligt att man talar om vad man tycker om en sån sak👍
Citera
2026-04-07, 19:07
  #6339
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja men precis, det gör jag.
Ja tro mig, jag har läst flera inlägg där man tycker (läs hoppas) att han döljer något .

Jag och dom flesta andra litar på att både han och N själva vet vad dom tycker är det bästa att göra för just sig själva.
Tyvärr blev inte responsen den han hoppas på då wallin gick ut med sitt inlägg .

Bara läsa alla kommentarer så har det bara blivit värre och mindre trovärdigt . Det är inget vi kan göra åt att folk tycker dessa saker el tror .

Här nedan är bara några av kommentarerna som skrivs:
Har man varit otrogen behöver man inte bevisa något
Det där är påhitt!!! Varför skulle FBK dölja en skada ??Det skulle ha gått ut med detta först istället för konstiga påstående! Inlägget är en ursäkt till frun troligen pga krav från henne el skrivet av henne själv el hennes narcissistiska mamma

Bilden ser otroligt redigerad ut , den är iscensatt
Teater för allmänheten
Så fort det dycker upp rykten postar Lodin massor av bilder på N på sin story highlights

Ja listan fortsätter. Det blev inte direkt bättre då han gick ut
Citera
2026-04-07, 19:19
  #6340
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Tyvärr blev inte responsen den han hoppas på då wallin gick ut med sitt inlägg .

Bara läsa alla kommentarer så har det bara blivit värre och mindre trovärdigt . Det är inget vi kan göra åt att folk tycker dessa saker el tror .

Här nedan är bara några av kommentarerna som skrivs:
Har man varit otrogen behöver man inte bevisa något
Det där är påhitt!!! Varför skulle FBK dölja en skada ??Det skulle ha gått ut med detta först istället för konstiga påstående! Inlägget är en ursäkt till frun troligen pga krav från henne el skrivet av henne själv el hennes narcissistiska mamma

Bilden ser otroligt redigerad ut , den är iscensatt
Teater för allmänheten
Så fort det dycker upp rykten postar Lodin massor av bilder på N på sin story highlights

Ja listan fortsätter. Det blev inte direkt bättre då han gick ut
Min och många andras uppfattning är precis tvärtom. Alltså raka motsatsen.
Och jag tror det kommer komma massor av gott ur det här. Till någras förtret .
Här är (tror jag) ett par man får räkna med håller ihop för varandra.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-07 kl. 19:21.
Citera
2026-04-07, 19:22
  #6341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Att V får skulden för lögner som andra hittar på är ett resonemang som ingen håller med om så länge man inte själv är med och sprider lögner. Han är inte otrogen, han har inte börjat med droger, han har en underbar fru tycker han etc etc.
Det är ju andra som hittar på det och självklart reagerar han. Sunt tycker jag. Medan du ger honom skulden för det.
Tror han är i ett svagare ögonblick också just nu, skador och op kan vara tillräckligt jobbigt ändå.

Jag ger ingen någon skuld.
Det jag menar är att alla har fullt ansvar för vad man själv lägger ut på SM och så även vad man väljer att ta del av.

Jag kan förstå att man reagerar över saker som man anser inte är sanna men
så länge de vet själva att tilliten är där den ska vara och att de är lyckliga med varandra så har de heller inget att frukta. 🙏
Citera
2026-04-07, 19:28
  #6342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Min och många andras uppfattning är precis tvärtom. Alltså raka motsatsen.
Och jag tror det kommer komma massor av gott ur det här. Till någras förtret .
Här är (tror jag) ett par man får räkna med håller ihop för varandra.


Det finns extremt mycket orimligt hat inom den sk supporterkulturen. Jämför Viktors ”hatare” med Niccis påstådda hatare? De flesta av oss har varit på Niccis sida eller tyckt om henne, men nu ifrågasätts podden och hennes fortsatta uthängning av sexliv och gud vet allt med bebisen i famnen. Viktor utsätts för sjukt mycket aggressiva äckliga påhopp i hockeyvärlden samtidigt som han är högt älskad av många. Både han och Nicci förtjänar det bästa, men ibland kanske det bästa inte är här och nu. Vem vet.
Citera
2026-04-07, 19:28
  #6343
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Jag ger ingen någon skuld.
Det jag menar är att alla har fullt ansvar för vad man själv lägger ut på SM och så även vad man väljer att ta del av.

Jag kan förstå att man reagerar över saker som man anser inte är sanna men
så länge de vet själva att tilliten är där den ska vara och att de är lyckliga med varandra så har de heller inget att frukta. 🙏
Han tar fullt ansvar för vad han lägger ut. Det är rena lögner från andra han ifrågasätter.

Ja det håller jag med dig om 🙏 och dom har inget att frukta som du säger. Tyvärr känns det nog ändå (för honom) att några vill honom illa och dessutom försöker komma åt hans familj genom honom.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-07 kl. 19:38.
Citera
2026-04-07, 19:30
  #6344
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Det finns extremt mycket orimligt hat inom den sk supporterkulturen. Jämför Viktors ”hatare” med Niccis påstådda hatare? De flesta av oss har varit på Niccis sida eller tyckt om henne, men nu ifrågasätts podden och hennes fortsatta uthängning av sexliv och gud vet allt med bebisen i famnen. Viktor utsätts för sjukt mycket aggressiva äckliga påhopp i hockeyvärlden samtidigt som han är högt älskad av många. Både han och Nicci förtjänar det bästa, men ibland kanske det bästa inte är här och nu. Vem vet.
Hat och drev är ofta orimligt dessvärre.
Ja jag håller med att han och N förtjänar det bästa.
Citera
2026-04-07, 19:38
  #6345
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Han tar fullt ansvar för vad han lägger ut. Det är rena lögner från andra han ifrågasätter.

Ja det håller jag med dig om 🙏 och dom har inget att frukta som du säger. Tyvärr känns det nog ändå att några vill honom illa och dessutom försöker komma åt hans familj genom honom.
Jag tror inte någon vill V illa el komma mellan hans fru .
Utan det är vissa saker som blir en massa frågetecken för att det ev inte ser tro värdigt ut. Och som du skrev vi tycker olika helt ok
Och jag hoppas att N och V kan fina lycka
Citera
2026-04-07, 20:07
  #6346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Okej, att sprida att han börjat knarka igen och att han varit utanför någons port, att han är otrogen mot sin fru är ju inget man sprider av välvilja direkt.
Annars förstår jag vad du menar.
Trovärdigheten sitter ju som bekant i betraktarens ögon. Men det är en helt annan sak.

Håller inte med. Som offentlig person får man faktiskt räkna med rykten. Om de inte stämmer behöver man ju inte ge spridarna extra uppmärksamhet.
Citera
2026-04-07, 20:48
  #6347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Både han och N räknar med rykten, det säger dom ju själva.
Hur man bemöter det är ju upp till som drabbas.
Tror heller inte att hans avsikt på något vis är att ge spridarna uppmärksamhet. Helt ärligt tror jag syftet snarare är tvärtom. Hans behov av att skydda sin familj kickar nog helt enkelt in. Många män som reagerar så när ens nära och kära angrips genom olika konstiga sätt. Fint tycker jag.
Kanske har lyckats också då det trots allt skrivs betydligt mindre nu än i helgen. Då menar jag inte bara här såklart.

MEN lägger någon upp ett bildbevis eller nåt dokument om nåt annat, ja då jäklar går jag kanske över på din sida

Äsch, du behöver inte gå över till min sida, vi tycker olika. Men måste du inte hålla med om att det är märkligt att N är helt knäpptyst? J taggar svärsonen och håller på, medan N inte säger ett ord… 🤔🤔🤔
Citera
2026-04-07, 20:49
  #6348
Medlem
Det är aldrig någon som funderar på varför det alltid är drama runt N ? Det har varit drama runt henne sen *arcelo alltså snart 10 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in