2026-04-06, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuttherope
Var hon, hans fru, offret, etnisk svensk eller någon utländska som han kunde kunde styra lättare?

I detta särfall är det en etnisk svensk, sen är många av förövarna 50 till 60 åriga svenska herrar och yngre babbar.
Citera
2026-04-06, 15:15
Medlem
Tidningen Ångermanland har gjort en liten sammanställning nyligt, för den som är intresserad och vill analysera vad det är för några som köpt sex, hur sexköpare resonerar etc.

Citat:
■ Man i 50-årsåldern från Kramfors kommun. Misstänkt för tre fall av köp av sexuelltjänst. Jobbar på ett lokalt företag. Erkänner ett brott vid ett tillfälle, förnekar brott vid de två andra tillfällena. Enligt folkbokföringen bor han ihop med två personer.

Han motiverar sitt handlande med att det var dåligt hemma.

■ Man i 45-årsåldern från Sundsvalls kommun. Misstänks för köp av sexuell tjänst vid ett tillfälle. Bor ensam. Erkänner brott, för att få strafföreläggande.

Mannen befann sig i kvinnans hus och betalade 3000 kronor för vad han hävdar var en massage. När han får höra att besöket har filmats medger han att hon strök honom över könsorganet men att det inte var något som de kommit överens om.

”Jag erkänner brott eftersom jag vill ha strafföreläggande och inte någon tingsrättsförhandling.”, säger mannen i förhör.

■ Man i 35-årsåldern från Kramfors kommun. Han misstänks för köp av sexuell handling vid två tillfällen. Förnekar brott. Enligt folkbokföringen bor han ihop med en person. Han vet inte hur han ställer sig till strafföreläggande, säger han i förhör.

■ Man i 35-årsåldern från Norrtälje kommun. Misstänks för ett fall av köp av sexuell handling. Bor ensam. Han förnekar brott.

Han hävdar i förhör att kvinnan ville låtsas vara eskort och att han spelade med. ”Jag förstår att det ser dumt ut”. Jag erkänner att jag har träffat henne och betalat henne men jag förnekar brott”, säger han i förhör.

■ Man i 45-årsåldern från Sundsvalls kommun. Misstänks för köp av sexuell tjänst vid ett tillfälle. Bor ensam. Erkänner brott, för att få strafföreläggande.

Mannen befann sig i kvinnans hus och betalade 3000 kronor för vad han hävdar var en massage. När han får höra att besöket har filmats medger han att hon strök honom över könsorganet men att det inte var något som de kommit överens om.

”Jag erkänner brott eftersom jag vill ha strafföreläggande och inte någon tingsrättsförhandling.”, säger mannen i förhör.

■ Man i 40-årsåldern från Hudiksvalls kommun. Gift. Misstänkt ha köpt sexuell handling vid ett tillfälle. Förnekar brott initialt.

”Det stämmer att jag tog kontakt med henne och att jag har swishat henne pengar. Men jag ångrade mig för jag klarade inte av själva handlingen.”

När polisen berättar att de anträffat dna i bostaden, som han hävdat att han inte gått in i, ändrar han sig, erkänner brott och godtar ett eventuellt strafföreläggande.

Lite olika från listan. Länk: https://www.tidningenangermanland.se/2026-04-02/lista-mannen-som-misstanks-for-sexkop/

För övrigt håller jag med de som skrivit i tråden om bl.a normaliseringsprocessen, det oerhört omoraliska i att betala för sex etc. Känns sjukt att skriva att det känns uppfriskande att läsa sådana svar på Flashback. Men som sagt, vissa inlägg i den här tråden gör ju att man har all förståelse i hela världen för att kvinnor hatar män.

Och att man inte förstår hur en väldigt utsatt människa "kan hamna i en sådan situation" "varför ser hon så glad ut på bilderna" och annat. Lever man med någon som häller bensin på en och hotar med att släppa fram ett monster så ler man och nickar med. Det handlar om överlevnad liksom.
Citera
2026-04-06, 16:03
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
” Den som köper sex av den första gör sig dessutom skyldig till en objektivt felaktig, omoralisk handling”?

Omoralisk handling?

Jag kan nämna ett flertalet brott man gör sig skyldig till om man våldtar en 17 åring, fastkedjad flicka.
Enligt lag och friskt tänkande har det inget med moral att göra utan att du är en oerhört störd människa som blir triggad av tvång och ägande av annan människa, dessutom ett barn i detta exemplet du tog.

Män som du och huvudaktören i tråden är skyldiga till att kvinnor hatar män.

Läs vad jag skrev. Förutom att det är ett brott så är det objektivt fel. Men att köpa en vuxen prostituerad är bara ett brott juridiskt, inte ur ett mänskligt perspektiv. (I detta fallet sålde frun sex frivilligt och njöt av pengarna, tills hon inte gjorde det längre).
Citera
2026-04-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wot
Tidningen Ångermanland har gjort en liten sammanställning nyligt, för den som är intresserad och vill analysera vad det är för några som köpt sex, hur sexköpare resonerar etc.

Lite olika från listan. Länk: https://www.tidningenangermanland.se/2026-04-02/lista-mannen-som-misstanks-for-sexkop/

För övrigt håller jag med de som skrivit i tråden om bl.a normaliseringsprocessen, det oerhört omoraliska i att betala för sex etc. Känns sjukt att skriva att det känns uppfriskande att läsa sådana svar på Flashback. Men som sagt, vissa inlägg i den här tråden gör ju att man har all förståelse i hela världen för att kvinnor hatar män.

Och att man inte förstår hur en väldigt utsatt människa "kan hamna i en sådan situation" "varför ser hon så glad ut på bilderna" och annat. Lever man med någon som häller bensin på en och hotar med att släppa fram ett monster så ler man och nickar med. Det handlar om överlevnad liksom.

Flertalet har ju både fru och barn, fattar inte riktigt hur man tänker, antar det blir flertalet skilsmässor nu...
Citera
2026-04-07, 13:01
Medlem
Det här är vedervärdigt. Tittar man på Thomas instagram så kan man inte tro vad som försiggår när bägge står och ler. Thomas kallar ex frun för golddigger samtidigt som han säljer nya frun. Nog sjutton är Thomas ett monster, detta var inte den bilden jag och många andra hade när han var med i HA. Speciell och egen men det här. Jag tror att det här kommer att uppmärksammas lång tid.
Citera
2026-04-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Läs vad jag skrev. Förutom att det är ett brott så är det objektivt fel. Men att köpa en vuxen prostituerad är bara ett brott juridiskt, inte ur ett mänskligt perspektiv. (I detta fallet sålde frun sex frivilligt och njöt av pengarna, tills hon inte gjorde det längre).

Jag har läst vad du skrev och jag gav dig ett svar!

Tror du att jag skulle ändra vad jag tycker om sådana som dig bara för du lägger till ”brott” i inlägget?
Det får dig bara att framstå som än mer ”dum i huvudet” och inte hjärnkirurg direk!
Citera
2026-04-07, 18:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jag har läst vad du skrev och jag gav dig ett svar!

Tror du att jag skulle ändra vad jag tycker om sådana som dig bara för du lägger till ”brott” i inlägget?
Det får dig bara att framstå som än mer ”dum i huvudet” och inte hjärnkirurg direk!

Du överskattar nog din egen intellektuella förmåga och har svårt att släppa dina egna åsikter och känslor. Man måste kunna se på olika frågor objektivt utan att gå i affekt.
Citera
2026-04-08, 00:16
Medlem
Citat:
Du överskattar nog din egen intellektuella förmåga och har svårt att släppa dina egna åsikter och känslor. Man måste kunna se på olika frågor objektivt utan att gå i affekt.

Jo, som att du säger dig veta att kvinnan har njutit av att sälja sex och gillat pengarna. För du vet det.
Det är dina åsikter och det är rätt. Det har du bestämt. Du är objektiv.
Att pundas ner av sin make så mycket att man behöver drogen för att inte bli galen och då får han henne att funka precis så som han vill. Det tänker du inte. Tvång är endast fastkedjad, säger din "intellektuella" hjärna.
Senast redigerad av LM-100s 2026-04-08 kl. 00:39.
Citera
2026-04-08, 10:18
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Sen när är sexköp och våldtäkt samma sak?
Snälla använd hjärnan lite… för det första så var hon ju tvingad in i detta verkar det som, och för det andra var hon ju knappt vid medvetande under hälften av tillfällena, fanstyget hade ju filmat na när dessa männen ”köpte sex” av en kvinna som ej var vid medvetande = hon kan inte ge samtycke
Citera
2026-04-08, 10:22
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Låter mer som att hon sålt sex frivilligt och njutit av inkomsterna men mannen skött det praktiska, sen när de blivit ovänner har hon anmält honom för det hela. Märkligt att hon står och ser glad ut på nyare bilder på husbilssidan om hon är ett människohandelsoffer...

Äckligt bara. Du har inte en gnutta bevis på att det du säger stämmer, finns ju för i helvete filmer på när hon är medvetslös och blir våldtagen av dessa sexköpare! Och tycker du att skadorna hon fått tyder på att detta är frivilligt eller? Och det sista är bara renblodigt fucking kvinnohat
Citera
2026-04-08, 10:30
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Objektivt? Du tycker att du är objektiv när du skriver att detta BROTTSOFFRET njöt av pengarna och var frivilligt prostituerad eftersom att hon inte satt fastkedjad nere i nån källare eller? Du tycker att DU är objektiv när du säger dom sakerna om denna stackars människan medan du samtidigt säger att alla kvinnor är horor? Blev du tappad på huvudet som barn eller är du bara en empatistörd kvinnohatare vars dator borde sökas igenom av farbror blå?
Citera
2026-04-08, 14:02
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explosivbadbomb
Objektivt? Du tycker att du är objektiv när du skriver att detta BROTTSOFFRET njöt av pengarna och var frivilligt prostituerad eftersom att hon inte satt fastkedjad nere i nån källare eller? Du tycker att DU är objektiv när du säger dom sakerna om denna stackars människan medan du samtidigt säger att alla kvinnor är horor? Blev du tappad på huvudet som barn eller är du bara en empatistörd kvinnohatare vars dator borde sökas igenom av farbror blå?

Det är inte olagligt att tycka att kvinnor är horor. Vad på min dator skulle kunna vara olagligt, jag säger det helt öppet här: alla kvinnor är horor, däremot är det bara ett fåtal som jobbar som prostituerade.

Såg din signatur nu, du anger dina pronomen och skriver "Fuck SD". Lönlöst att diskutera med feminister och kommunisthoror, du föredrar säkert muslimska mäns sexism och våld mot kvinnor.

#SD2026
Senast redigerad av Wotan 2026-04-08 kl. 14:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in