2026-04-07, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jo, det är du.
Du yrar i nattmössan. Så genomskinligt. Inte EN ENDA gång har jag läst eller hört, att Jocke har refererat till lilla C som ”lillen”… Han har sagt hennes namn alt. barnet. ”Lillen” är det bara C och L som kallar henne. Alla vet att L suttit och ljugit ihop saker med hjälp av sin lilla ”IT-polare”.
Jag ersatte Lillens namn med Lillen i citatet då jag inte anser att Lillens namn ska cirkulera på Flashback eller någon annanstans utan hennes samtycke.

Din konspirationsteori är: Linneas ”IT-polare” har lyckats skicka ett sms från Jockes telefon till Chrippas telefon. Det är för dig mer troligt än att Jocke tyckte om Linnea men hade försökt skapa konflikter mellan Chrippa och Linnea och har ljugit för Anjo om att Linnea skrivit det till honom. Du kämpar för ditt liv att få verkligheten att gå ihop.

Dom anklagar Linnea för att ha varit inne på Chrippas dator när hon satt på polisstationen och att Linnea försökt återställa Chrippas kanal från Malmö när hon var i en helt annan stad. Kämpa Anjo och hans grävare.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-07 kl. 09:01.
Citera
2026-04-07, 09:36
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Jo, det har ju bland annat framkommit att någon på Försäkringskassan i Karlskoga läcker uppgifter, bland annat hit till Flashback, så det kan Anjo forska och gräva lite i kan man tycka.
Var har det framkommit att Försäkringskassan läckt uppgifter?
Och vilka uppgifter då?
Ingen av dem går väl sjukskriven eller liknande.
Citera
2026-04-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Senaste nytt från ANJOs mailinkorg:
En faktura på 500€ från Danjal Kananis estländnska bluff "wedoevents"

https://ibb.co/8n9YchyR

Hahaha. Så Danjal har ett jävla torsk på Tallinn-företag. Vilken pajas!
Citera
2026-04-07, 11:23
Medlem
cinmiks avatar
Jag tycker att Anjo ska göra en dokumentär om Julia som den babytrapper hon är.
Citera
2026-04-07, 13:03
Medlem
Har upptäckt att Temu (Anjo har för några månader sedan rapporterat om denna sällsynta lilla sekt-liknande grupp av näthatare, om någon har missat vilka det är..) har skapat ett eget "Chrippa-drama", Temu-style, där de istället för att rapportera om en känd och kontroversiell filur som Chrippa väljer att rapportera om en av deras följare som brukar hänga i deras youtube-kanaler. Dramats grundsten bygger på att följaren anser sig vara bortprioriterad i live-chattarna.

BoB har publicerat 3 avsnitt om "Följaren-dramat":
SJUKA DM TILL MIG OCH MIN BÄTTRE HÄLFT!!
https://www.youtube.com/watch?v=tJ129HUeFso

Jag lämnar Temu!
https://www.youtube.com/watch?v=mX3RkxXbsuM

Reaktion på sista halvan av Rask och sista 50 min Temu-gate-snack
https://www.youtube.com/watch?v=1AjF05XjQ5M
Skilleras har publicerat 1 avsnitt:
FÖRSÖKER FÖRSTÅ VARFÖR TEMU-SEKTEN IMPLODERAR
https://www.youtube.com/watch?v=2YBSzVzdJn8
Som jag tolkar det hela verkar det vara fru BoB som är den drivande, behind the scenes, bakom Temu-drevet mot följaren i diverse chattar och PM's.

I drevet förekommer även fru Medvikt mycket i chattarna, det är ännu oklart hur delaktig hon är i Temu:s olika privata och interna chattar då dessa ännu - vad jag vet om - inte har läckt till allmänheten.

I drevet kallas följaren (som enligt egen utsaga lider av psykiska problem) för mängder av nedlåtande saker, extremt funkofobiska, mycket värre saker än vad t.ex. Anjo har sagt om både Chrippa och Linnéa både på sin Youtube-kanal och i privata Schhhh-chatten.

Ett kvalificerad gissning på framtida content på Anjos kanal borde vara en intervju av denna kvinna, följaren som är offer för Temu-sektens uthängnings-kampanj mot henne. Frågan är bara vad huvudfokus på en sådan intervju, eller rent av dokumentär-serie(?), skulle vara? Anjo kan i första avsnittet, om han gör en serie, lägga mycket fokus på kvinnans 10-åriga kamp med sina psykiska problem.
Senast redigerad av tomtefris 2026-04-07 kl. 13:06.
Citera
2026-04-07, 14:07
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Isåfall kör hinken med samma metod mot chrippen

Enligt Chrippa (2023/24) så är det Julia som sysslat med baby trapping.

Men det är Anjo tråden handlar om så han som gillar att göra dokumentärer borde göra en om Julia.
Citera
2026-04-07, 14:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Har upptäckt att Temu (Anjo har för några månader sedan rapporterat om denna sällsynta lilla sekt-liknande grupp av näthatare, om någon har missat vilka det är..) har skapat ett eget "Chrippa-drama", Temu-style, där de istället för att rapportera om en känd och kontroversiell filur som Chrippa väljer att rapportera om en av deras följare som brukar hänga i deras youtube-kanaler. Dramats grundsten bygger på att följaren anser sig vara bortprioriterad i live-chattarna.

BoB har publicerat 3 avsnitt om "Följaren-dramat":
SJUKA DM TILL MIG OCH MIN BÄTTRE HÄLFT!!
https://www.youtube.com/watch?v=tJ129HUeFso

Jag lämnar Temu!
https://www.youtube.com/watch?v=mX3RkxXbsuM

Reaktion på sista halvan av Rask och sista 50 min Temu-gate-snack
https://www.youtube.com/watch?v=1AjF05XjQ5M
Skilleras har publicerat 1 avsnitt:
FÖRSÖKER FÖRSTÅ VARFÖR TEMU-SEKTEN IMPLODERAR
https://www.youtube.com/watch?v=2YBSzVzdJn8
Som jag tolkar det hela verkar det vara fru BoB som är den drivande, behind the scenes, bakom Temu-drevet mot följaren i diverse chattar och PM's.

I drevet förekommer även fru Medvikt mycket i chattarna, det är ännu oklart hur delaktig hon är i Temu:s olika privata och interna chattar då dessa ännu - vad jag vet om - inte har läckt till allmänheten.

I drevet kallas följaren (som enligt egen utsaga lider av psykiska problem) för mängder av nedlåtande saker, extremt funkofobiska, mycket värre saker än vad t.ex. Anjo har sagt om både Chrippa och Linnéa både på sin Youtube-kanal och i privata Schhhh-chatten.

Ett kvalificerad gissning på framtida content på Anjos kanal borde vara en intervju av denna kvinna, följaren som är offer för Temu-sektens uthängnings-kampanj mot henne. Frågan är bara vad huvudfokus på en sådan intervju, eller rent av dokumentär-serie(?), skulle vara? Anjo kan i första avsnittet, om han gör en serie, lägga mycket fokus på kvinnans 10-åriga kamp med sina psykiska problem.

Tror och hoppas att Anjo är väldigt ointresserad av detta krystade Temu-bråk, där den enda rimliga personen är BoB, faktiskt.
Övriga hjärndöda, rabiata och glappkäftade självpåtagna huvudpersoner, både "offentliga" och "privata", kan få kriga i sin egna lilla bubbla bäst de orkar, ingen runt omkring bryr sig.

Anjo verkar ha gått vidare från dramat. Temu fortsätter kämpa i det oändliga, förstår inte hur mycket tid de kan ha över för att hänga i alla dessa streams och chattar. Helt sjukt.
Just nu, "i skrivande stund" ;-), sitter en av dessa helt ointressanta personer, som dessutom är i den ålder att hen borde skämmas hur hen uttalar sig på Youtube, i chatten och försöker insinuera mer skit om Anjo. Jag skulle dö av skam om jag visste att min överåriga förälder satt dag ut och dag in och spred skit online.
Citera
2026-04-07, 14:23
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Anjo verkar ha gått vidare från dramat. Temu fortsätter kämpa i det oändliga, förstår inte hur mycket tid de kan ha över för att hänga i alla dessa streams och chattar. Helt sjukt.

Anjo har fullt upp med att göra videos om Chrippa-dramat - det är enklare att göra videos om någon som inte har en möjlighet att försvara sig.
Citera
2026-04-07, 14:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Anjo har fullt upp med att göra videos om Chrippa-dramat - det är enklare att göra videos om någon som inte har en möjlighet att försvara sig.

Vi får väl se, är det så får jag väl pudla då.
Har svårt att se vad som kan vara intressant mer för Anjo i det dramat, det är väl över?
Barn föds, C kommer ut efter ett år. De börjar leva Svensson-liv.
Case closed.
Citera
2026-04-07, 15:01
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Tror och hoppas att Anjo är väldigt ointresserad av detta krystade Temu-bråk, där den enda rimliga personen är BoB, faktiskt.
Övriga hjärndöda, rabiata och glappkäftade självpåtagna huvudpersoner, både "offentliga" och "privata", kan få kriga i sin egna lilla bubbla bäst de orkar, ingen runt omkring bryr sig.

Just nu, "i skrivande stund" ;-), sitter en av dessa helt ointressanta personer, som dessutom är i den ålder att hen borde skämmas hur hen uttalar sig på Youtube, i chatten och försöker insinuera mer skit om Anjo. Jag skulle dö av skam om jag visste att min överåriga förälder satt dag ut och dag in och spred skit online.

Det du beskriver är ju Anjos specialitet.

Vad ska Anjo satsa på nu?
Citera
2026-04-07, 15:02
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Vi får väl se, är det så får jag väl pudla då.
Har svårt att se vad som kan vara intressant mer för Anjo i det dramat, det är väl över?
Barn föds, C kommer ut efter ett år. De börjar leva Svensson-liv.
Case closed.

Det finns nog inget mer intressant att prata om i det dramat, men det har inte hindrat Anjo från att fortsätta lägga upp videos om Chrippa-dramat. Jocke gick ut med att Anjo var trött på Chrippa-dramat och att Anjo nog skulle reagera på sista avsnittet av Hatet-dokumentären och sedan lämna Chrippa-dramat bakom sig. Detta är Anjos videos sedan hans sista reaktion på Hatet-dokumentären:
Chrippa*1
Linneas mamma*1
Chatten*30
BGB*3

Endast två videos har han gjort som inte har en direkt koppling till Chrippa-dramat.

Visst man kan kritisera Temu för att dom har låst sig på Anjo, Rask och Motvikt - men detsamma går att säga om Anjo som nästan uteslutande gör videos om Chrippa-dramat.
Citera
2026-04-07, 15:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Det finns nog inget mer intressant att prata om i det dramat, men det har inte hindrat Anjo från att fortsätta lägga upp videos om Chrippa-dramat. Jocke gick ut med att Anjo var trött på Chrippa-dramat och att Anjo nog skulle reagera på sista avsnittet av Hatet-dokumentären och sedan lämna Chrippa-dramat bakom sig. Detta är Anjos videos sedan hans sista reaktion på Hatet-dokumentären:
Chrippa*1
Linneas mamma*1
Chatten*30
BGB*3

Endast två videos har han gjort som inte har en direkt koppling till Chrippa-dramat.

Visst man kan kritisera Temu för att dom har låst sig på Anjo, Rask och Motvikt - men detsamma går att säga om Anjo som nästan uteslutande gör videos om Chrippa-dramat.

Jo fast 30 videos var väl för att alla gapade om att chatten skulle UT!! Och vi skulle bli chockade på en ny nivå. Annars hade ju inte dessa 30 videos spelats in antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in