Citat:
Ursprungligen postat av
Summer24
Anmäler du allt och alla eller?
Jo, hon har nypt sig själv. Det berättade hennes dåvarande vän, Annahit i Anjos studio. Alla sms i chatten är i sin HELHET ja. Där syns vilken tvättäkta psykopat L är.
Jag är ingen Golbög.
Anahit är en mytoman och det visste väl Anjo eller är han helt värdelös på att granska? Grävaren” Lisen skötte inte sitt jobb. Anahit är mytoman och det behövs ingen guldspade för att gräva upp det.
Smsen i Chatten är tagna ur kontext och smsen Anjo visade i videos är tagna ur kontext.
Dom enda som visar vilka tvättäkta psykopater dom är är skribenterna i Chatten. Jag förvånades speciellt av att Jocke som försade sig om fejkkontot som erkände att hans svartsjuka var drivande och Lisen som är beundrande och inställsam mot Jockiboi och så sadistisk mot Linnea.
Joakim om Linnea samma dag Chrippa häktades:
Citat:
” bråken är mycket mitt fel jag har varit rätt elak mot henne om jag ska vara ärlig…Det jag sa till Jonna menade jag inte det på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden. ”
Anjo sa att Linnea skrev det där och att Jocke blev chockad när han läste det.