2026-04-03, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lauagr
Kommer anjo som varit så tuff i sin kanal sagt han tar debatten ställa upp i Publicistklubben i Norrköping 23 april där Bo Göran Bodin kommer vara?

Eller kommer han fega ut?

Han kommer vara tuff som fan
Citera
2026-04-03, 14:48
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Linnea har inte nypt sig själv. Mytomanen Anjo tog in i sin studio ljög om allt och det är bevisat idag. Det vet ni tvättäkta psykopater i sekten.

Alla sms är skickade från Svartsjukeboi och tagna ur kontext för att kontrollera narrativet. Alla övertramp och meddelanden i Chatten syns i kontext och dom är värre än något Linnea gjort eller skrivit.

Anmäler du allt och alla eller?
Jo, hon har nypt sig själv. Det berättade hennes dåvarande vän, Annahit i Anjos studio. Alla sms i chatten är i sin HELHET ja. Där syns vilken tvättäkta psykopat L är.
Citera
2026-04-03, 16:20
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
BG hade inget och hade dessutom småfulat sig med att klippa bort meddelanden i chatten. Där föll BG lite i branschen och det är anledningen till att han måste resa runt och hålla hov för att försöka återupprätta sitt höga anseende samt anledningen till att han säger att han är besviken på branschen.

Du är helt tappad om du tror på detta själv. Han blev nominerad till Guldspaden 2025, är inte det bekräftelse nog? Ingen mer än Jockes fans bryr sig om att Bo-Göran Bodin klippte bort ett helt betydelselöst meddelande i chatten.
Citera
2026-04-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jo, hon har nypt sig själv. Det berättade hennes dåvarande vän, Annahit i Anjos studio. Alla sms i chatten är i sin HELHET ja. Där syns vilken tvättäkta psykopat L är.
Jag är ingen Golbög.

Anahit är en mytoman och det visste väl Anjo eller är han helt värdelös på att granska? Grävaren” Lisen skötte inte sitt jobb. Anahit är mytoman och det behövs ingen guldspade för att gräva upp det.

Smsen i Chatten är tagna ur kontext och smsen Anjo visade i videos är tagna ur kontext.

Dom enda som visar vilka tvättäkta psykopater dom är är skribenterna i Chatten. Jag förvånades speciellt av att Jocke som försade sig om fejkkontot som erkände att hans svartsjuka var drivande och Lisen som är beundrande och inställsam mot Jockiboi och så sadistisk mot Linnea.

Joakim om Linnea samma dag Chrippa häktades:

Citat:
bråken är mycket mitt fel jag har varit rätt elak mot henne om jag ska vara ärlig…Det jag sa till Jonna menade jag inte det på det sättet. Linnea hjälper till mycket med Lillen mer än vad som ska behövas egentligen var jag bara arg och stressad när jag sa så där och då. Lillen drar sig mer till Linnea än Julia nu för tiden.

Anjo sa att Linnea skrev det där och att Jocke blev chockad när han läste det.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-04 kl. 01:09.
Citera
2026-04-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Du tror förmodligen att Linnea raderade kanalen för att Jocke skickade en amatörmässigt photoshopad bild med Linneas nummer, eller för att du tror att Linnea försökte loggade in på Chrippas Appleid i Malmö eller 11/1 2024 eller att hon var inne på Chrippas dator 29/12 2023.

Amatörgrävarna hittade bara motbevis.
Citera
2026-04-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Tror inte för ett ögonblick på det där. Är det någon som skulle bli "förd bakom ljuset" i detta fall så är det Joakim Lundell. Det är han som kommer dra tittarsiffrorna och det vore nästan tjänstefel för produktionsteamet att inte tänka så. SVT:s journalister skulle inte tveka att gå efter blod om de hittar något på honom. Att sedan det under intervjuer kommer klippas in allt möjligt från vad som sagt är ju solklart. Knulldocka, horpsykopat och hint med mera. Sedan kan ju Anjo sitta och lipa i efterhand kring det när hela Sverige kommer se hur han betett sig. Är helt säker på att Linneas tårar kommer väcka massor av sympatier. Och Anjo sa väl december för sändning? Det innebär kanske att både Chrippas varit på rättegång, men framförallt att hans stundande åtal gällande förtal kommer vara del av dokumentären. Det är modigt av Jocke och Anjo att ställa upp för detta riskerar att helt fucka dem båda tror jag.

Du hade mestadels rätt - förutom att det inte har "helt fuckat dem båda". Jocke kör på som vanligt, ny Spökjakt på TV4 Play nu i april och Anjo har fått ett nytt tema - en spinoff på Chrippa-dramat med SVT på ett hörn - att köra på sin Youtube-kanal som drar tittare.
Citera
2026-04-05, 10:37
Medlem
STALK3Rs avatar
9 dagar sedan senaste videon, är det inte dags för en till video om Chrippa? Vi har bara fått typ 33 videos om Chrippa sedan han hamnade i häktet.
Citera
2026-04-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
9 dagar sedan senaste videon, är det inte dags för en till video om Chrippa?

Jo, det har ju bland annat framkommit att någon på Försäkringskassan i Karlskoga läcker uppgifter, bland annat hit till Flashback, så det kan Anjo forska och gräva lite i kan man tycka.
Citera
2026-04-06, 10:39
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Har anjo blivit en tjack pundare? han ser iaf ut som en tjackis
Citera
2026-04-06, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson

O z e m p i c
Citera
2026-04-06, 13:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Citat:
Ursprungligen postat av JeffTommy
O z e m p i c
Med tanke på hans konstiga tics så kan man ju undra om det är något mer än enbart Ozempic
Citera
2026-04-06, 14:05
Medlem
STALK3Rs avatar
"Ni vet vad dom säger, barnen är vår framtid. Det är viktigt att vi lär dom vad som är rätt och vad som är fel."

Detta är första meningen i Anjos 'dokumentär' om Pontus Rasmusson. Nu står jag helhjärtat bakom Anjos dokumentär om Pontus Rasmusson (en av få grejer Anjo gjort som varit bra), men det blir konstigt att höra Anjo prata om vad som är rätt och fel för barn, när Anjo trycker tröjor på andras barn för att han är i konflikt med farsan. Gör en dokumentär om en barnvåldtäktsman för att han sedan ska kunna få resning. Tycker bara att det är rätt tydligt att Anjo har tappat bort sig själv sista åren, det är en personlig tragedi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in