2026-04-06, 17:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Vad pratar du om?

Förutom den uppenbara falska dikotomin, så har du missuppfattat i princip allt. Anjo svarar gärna på frågor om Chrippa-dramat har han sagt, men att förfölja Bo-Göran Bodin vart han än planerar hålla till för att försöka klämma fram någon fråga till BGB - som BGB inte kommer besvara - är ingenting Anjo verkar vara intresserad av? Varför skulle Anjo slösa sin tid och energi på något sånt, och till vilken nytta?

Anjo är hundra gånger mer påläst än BGB, så det vore mer rimligt med ombytta roller att Anjo svarar på frågor om Chrippa-dramat så kan BGB krypa fram att försöka ställa någon fråga till Anjo, kanske i en live på Youtube?, så får vi se om Anjo ser BGB's fråga och om han orkar ge BGB ett svar.

Oj, här har vi verkligen en som dyrkar den feta grisen Anjo. Du skickar Anjos gigantiska röv med sådan hängivenhet att till och med Baronen som annars sätter standarden för rövslickande ser ut som en amatör i jämförelse.

Grisfeta Anjo, detta tragikomiska fetto som satt där med dallrande chipstuttar, självsäkert poserande och tiggde om en "debatt" med Bo Göran Bodin. Nu när fettot äntligen fått sin efterlängtade chans är det ju den stora frågan, vågar grisen ens dyka upp?
Citera
2026-04-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
...

Personligen tycker jag att både Anjo och Antonios familj har ett ansvar för släppet av dokumentären, och de borde förstått att Antonio skulle bli utsatt för mobbing/hatdrev/kritik osv.

Och ni ser det som er uppgift att förverkliga sådana farhågor, genom att utsätta Antonio för mobbing och hatdrev? Varför då - för att på så sätt driva psykologiskt proxy-krig mot Anjo? Sjuka i huvudet är vad ni är, era förklaringar är inte till er egna fördel, det avslöjar bara hur omänskliga och sjuka i huvudet ni är.
Citera
2026-04-06, 18:54
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Och ni ser det som er uppgift att förverkliga sådana farhågor, genom att utsätta Antonio för mobbing och hatdrev? Varför då - för att på så sätt driva psykologiskt proxy-krig mot Anjo? Sjuka i huvudet är vad ni är, era förklaringar är inte till er egna fördel, det avslöjar bara hur omänskliga och sjuka i huvudet ni är.

Du drar stora växlar av att jag kallade Antonio barnvåldtäktsman EN gång. Är det vad du kallar mobbning och hatdrev? Det är du som kallar mig massa vidriga saker, inte tvärtom.

Det är helt meningslöst att diskutera med medlemmar som dig och Ioniq6.
Senast redigerad av STALK3R 2026-04-06 kl. 18:56.
Citera
2026-04-06, 20:38
Medlem
Citat:
Om såna som du hade haft minsta lilla empati för små barn i samhället som blir utsatta för övergrepp av riktiga pedofiler, så hade ni inte valt att spamma internet med att kalla personer som Antonio för barnvåldtäktsmän. Så enkelt är det, det finns inget som kan förändra den saken. Det är pga. att vidriga as som ni existerar som dokumentärer om personer som Antonio behövs.

Du verkar fått allt om bakfoten som en förståndshandikappad. Antonio är dömd för våldtäkt mot barn i både tingsrätt och hovrätt. Därför kan man kalla honom för barnvåldtäktsman och det är mänskligt att kritisera en sådan handling. Att det finns andra peddos i samhället är helt oväsentligt i sammanhanget.

Det är däremot omänskligt att göra en värdelös dokumentär för att försöka rentvå den dömda barnvåltäktsmannen utan någon som helst grund för det annat än att du känner barnvåldtäktsmannens verklighetsfrånvända mamma.

Dokumentären publicerades dessutom mot offrets vilja. Vart är dina sympatier för henne?
Citera
2026-04-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Är det vad du kallar mobbning och hatdrev?

Jada jada, jag har sagt mitt vad jag anser om såna som dig. Om du inte förstod, så kan jag inte göra något åt det. Det behöver inte tilläggas något mer - för tillfället.

Anjo borde göra fler dokumentärer om personer som blir uthängda och söndertrakasserade av mobbar och gäng som såna som ni huvudstupa ansluter er till. Finns ju en hel del offer som era gäng ger er på, ni är ganska flitiga om man säger så.
Citera
2026-04-06, 23:12
Medlem
Psysations avatar
Senaste nytt från ANJOs mailinkorg:
En faktura på 500€ från Danjal Kananis estländnska bluff "wedoevents"

https://ibb.co/8n9YchyR
Citera
2026-04-07, 00:12
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Jada jada, jag har sagt mitt vad jag anser om såna som dig. Om du inte förstod, så kan jag inte göra något åt det. Det behöver inte tilläggas något mer - för tillfället.

Anjo borde göra fler dokumentärer om personer som blir uthängda och söndertrakasserade av mobbar och gäng som såna som ni huvudstupa ansluter er till. Finns ju en hel del offer som era gäng ger er på, ni är ganska flitiga om man säger så.

Nästa dokumentär borde handla om Chrippa - han passar perfekt in i den mallen? Han har blivit söndertrakasserad av Anjo under flera års tid? Eller kanske en dokumentär om Joz? Linnea? Emelie Bumbi? Ja, listan på personer som blivit söndertrakasserade av Anjo kan göras lång. Helt makalöst med er dubbelmoral.
Citera
2026-04-07, 00:50
Medlem
GreenBatterys avatar
11 dagar sedan senaste videon. Har han tagit ledigt igen? Försöker Lisen få jobb som lapplisa igen? Var är Anjos hundar med alla svar?

Många frågor…
Citera
2026-04-07, 01:28
Medlem
B´stards avatar
Har vi någon uppdatering på faderskapstestet?
Citera
2026-04-07, 07:32
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag är ingen Golbög.

Anahit är en mytoman och det visste väl Anjo eller är han helt värdelös på att granska? Grävaren” Lisen skötte inte sitt jobb. Anahit är mytoman och det behövs ingen guldspade för att gräva upp det.

Smsen i Chatten är tagna ur kontext och smsen Anjo visade i videos är tagna ur kontext.

Dom enda som visar vilka tvättäkta psykopater dom är är skribenterna i Chatten. Jag förvånades speciellt av att Jocke som försade sig om fejkkontot som erkände att hans svartsjuka var drivande och Lisen som är beundrande och inställsam mot Jockiboi och så sadistisk mot Linnea.

Joakim om Linnea samma dag Chrippa häktades:

Anjo sa att Linnea skrev det där och att Jocke blev chockad när han läste det.

Jo, det är du.
Du yrar i nattmössan. Så genomskinligt. Inte EN ENDA gång har jag läst eller hört, att Jocke har refererat till lilla C som ”lillen”… Han har sagt hennes namn alt. barnet. ”Lillen” är det bara C och L som kallar henne. Alla vet att L suttit och ljugit ihop saker med hjälp av sin lilla ”IT-polare”.
Citera
2026-04-07, 07:59
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jo, det är du.
Du yrar i nattmössan. Så genomskinligt. Inte EN ENDA gång har jag läst eller hört, att Jocke har refererat till lilla C som ”lillen”… Han har sagt hennes namn alt. barnet. ”Lillen” är det bara C och L som kallar henne. Alla vet att L suttit och ljugit ihop saker med hjälp av sin lilla ”IT-polare”.

Vem är den lilla IT-polaren?
Citera
2026-04-07, 08:17
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Senaste nytt från ANJOs mailinkorg:
En faktura på 500€ från Danjal Kananis estländnska bluff "wedoevents"

https://ibb.co/8n9YchyR

Hackad igen? Finns det ingen kontext, som själva mailet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in