Citat:
Ursprungligen postat av
ekbo251
Booli är källan för mätdata. Och en lärobok i matematik är källan för uträkningen.
Alla som har grundskolekompetens i matematik förstår det.
Förstår inte varför du fortsätter argumentera.
Du är en extremt opålitlig källa, det spelar ingen roll vad du än säger för du kommer inte bli mer pålitlig för det och eftersom du är extremt opålitlig betyder dina "uträkningar" noll.
Citat:
Ursprungligen postat av
ekbo251
Här tänker nog Wallincus att den skurkaktiga mäklaren pratar ned byggnadens värde till en negativ rivningskostnad för att köparna skall vilja betala mer.
Att mäklare vill sälja bostäder är endast ett kontroversiellt inlägg på detta ställe, det är något som alla med förståelse för vad en mäklare gör förstår.
Dock eftersom du inte förstår att bostäder är övervärderade så är det inte förvånande att du inte heller förstår vad en mäklare gör
Sedan kan jag hålla med, värdet på byggnaden är absolut noll men
priset man kräver är absolut inte noll vilket går i linje med den övervärdering som råder.
Man tar något med väldigt lågt värde och kräver ett extremt högt pris, det är vad "övervärdering" innebär
Citat:
Ursprungligen postat av
ekbo251
Är jag inte ned och förklarar saker på mellanstadienivå nu?
Och det är inte första gången Wallincus får det förklarat för sig.
Oj oj, personangrepp som vanligt från ekbo.
Helt i linje med att du totalt saknar argument och endast kan förolämpa, det är så man vet att personen har fel.
Sedan ligger din förståelse på en mellanstadienivå, vilket är stor del av problemet eftersom du inte förstår ens vilken av två siffror som är störst.
Du kanske borde utbilda dig högre än mellanstadienivå, innan du börjar snacka skit
Sedan är jag oerhört glad att få rätt, ännu en gång, i att du skulle sitta här och posta skit istället för att vara med familjen i påsk

Kan väl inte vara något som orkar höra på ditt nonsens i verkliga livet, misstänker jag.