Citat:
Ursprungligen postat av
NonStopXXX
Äh håll käften du börjar bli jobbig nu.
Du har bott i Miami, du har spelat alla rockstar spelen. Om jag säger att månen luktar fiskpinnar då kommer du säga ”nej det luktar makaroner för jag har varit där”. Så bara hålla käften du har inte bott i Miami och du fattar ingenting om tv spel. Du är en loser som tror att han vet allt och tål inte när någon som faktiskt vet, argumenterar mot dig.
Bara för att du är avundsjuk på oss som faktiskt bott i USA och känner till geografi behöver du inte bli så uppspelt som en pms kärring för du själv gått och traskat här. Att du inte
spelat GTA 1, 2 och 3 Vice city och San Andreas som oss som varit med lite längre och sett Rockstar genom åren och du så frenetiskt sitter och suger Rockstars kuk efter varje trailer och screenshot är tragikomiskt, men det gör inte det jag säger mindre sant:
Gta 6 har DE FACTO en tråkig karta, platt hav platt stad strand fylld med negrer och zoomers och träskmarkerna är kopierade från RDR2. GTA 6 har inte ens 80 talets vibe utan utspelar sig i den bedrövliga nutiden som tyvärr producerar spån som dig. Du har inte spelat RDR2 är uppenbart för alla i den här tråden. Om du bli så jävla kåt av Rockstar kan jag redan tala om att spelet läckte för ett tag sedan på youtube och det ser i princip ut som en medioker conversion på GTA V.
Hoppas Rockstar betalar dig för du gör väl inte denna typ av marknadsföring o kuksugeri gratis?!