2026-04-05, 15:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Brå bekräftar att männen trålar på plattformar som frekventeras av barn och utger sig själva för att vara barn för att få svar på en vänförfrågan.När det väl är gjort sätter groomingen igång och även barnets vänner betas av. Alltså inte Börje 58 som i dumpens scenarion , för inga fjortisar svarar Börje. Det här är något som påpekats flera gånger här i tråden , men tycks vara omöjligt för vissa att förstå.Inget nämns heller om 18+ plattformar där dumpen ber gäddan om att byta plattform och då plötsligt blir 14 år.
I expressenartikeln berättade Sara att det är fiskarna som ska bli groomade och inte tvärtom, jag har själv sett massa av Dumpens chattar där de verkligen tjatar på Gäddan och de de som invänder med att det inte förvarar gäddan har så klart rätt enligt mig, men det ger ju fan inte Dumpen rätt att fabricera tveksamma fall, endast för att hålla sitt tempo i publiceringarna. Detta är inga överdrifter, utan ett faktum att det går till på det sättet.

Det är faktiskt lite som om Kronofogden försökte få folk att sms-lån, som Kronofogden senare gör utmätning hos.

Bara detta tjuvfiske räcker för att diskvalificera Dumpen som barnrättskämpe.
Citera
2026-04-05, 16:19
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
I expressenartikeln berättade Sara att det är fiskarna som ska bli groomade och inte tvärtom, jag har själv sett massa av Dumpens chattar där de verkligen tjatar på Gäddan och de de som invänder med att det inte förvarar gäddan har så klart rätt enligt mig, men det ger ju fan inte Dumpen rätt att fabricera tveksamma fall, endast för att hålla sitt tempo i publiceringarna. Detta är inga överdrifter, utan ett faktum att det går till på det sättet.

Det är faktiskt lite som om Kronofogden försökte få folk att sms-lån, som Kronofogden senare gör utmätning hos.

Artikeln skulle lika gärna kunna vara skriven av Sara själv, eller vara en inköpt annons.
Citera
2026-04-05, 16:20
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du får också gärna svara på min fråga, innan jag ger mig ut på skogspromenad.

Det var väl en retorisk fråga?

Min var inte det.

20 självmord. Du spelar din lilla roll i dom.
Citera
2026-04-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Ja, en av hennes sedvanliga lögner. Jag reagerade också på det.
Citera
2026-04-05, 17:22
Medlem
Citat:
Man förstår att det hela är fake naturligtvis.
Är du en Trumpanhängare.?

Citat:
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?

Ja det plingar mycket i tjockisen Börje 58 telefon och det är alltid någon av Dumpens kåta fjortisar i farten, riktiga fjortisar hade inte svarat honom och definitivt inte bett om att bli av med oskulden som i Dumpens chattloggar. Frånskilde Börje sökte egentligen en tant för lite rajtantajtan och Dumpens upprunkare tar täten för pinnarna till statistiken så Sara har något att vifta med i Riksdagen samt pimpa med Barnahusundersökningen som Dumpen fultolkat deluxe för att ge sig cred till sig själva. Lagen som förbrytaren Sara lyckats få igenom är klockren men på vilket jävla sätt, att Patrik och Sara slipper arbeta måste ses som en bonus.

Pedofiler finns i barnens närhet och det är mer än ytterst ovanligt att en fläskig gubbe blir uppraggad av kåta fjortisar online som Dumpen påstår men vissa går på det t ex MeggieClearly. Fullständigt efterblivet och alla med normal iq inser detta men däremot är det extremt roligt. Självklart har Prutt-Sara gjort mycket för barnen men kommer inte på något konkret just nu.
Citera
2026-04-05, 20:28
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det plingar mycket i tjockisen Börje 58 telefon och det är alltid någon av Dumpens kåta fjortisar i farten, riktiga fjortisar hade inte svarat honom och definitivt inte bett om att bli av med oskulden som i Dumpens chattloggar. Frånskilde Börje sökte egentligen en tant för lite rajtantajtan och Dumpens upprunkare tar täten för pinnarna till statistiken så Sara har något att vifta med i Riksdagen samt pimpa med Barnahusundersökningen som Dumpen fultolkat deluxe för att ge sig cred till sig själva. Lagen som förbrytaren Sara lyckats få igenom är klockren men på vilket jävla sätt, att Patrik och Sara slipper arbeta måste ses som en bonus.

Pedofiler finns i barnens närhet och det är mer än ytterst ovanligt att en fläskig gubbe blir uppraggad av kåta fjortisar online som Dumpen påstår men vissa går på det t ex MeggieClearly. Fullständigt efterblivet och alla med normal iq inser detta men däremot är det extremt roligt. Självklart har Prutt-Sara gjort mycket för barnen men kommer inte på något konkret just nu.

Flaggviftare på en gocartbana är hennes finaste och enda insats för barnen.
Citera
2026-04-05, 20:50
Avslutad
Citat:
Jag har definitivt inte påstått detta och du får gärna tilltala mig med du. Ok, så det är bögbarn som ser dumpen som en sexsida.
DU är mer än lovligt korkad

Vad är det inte som inte går in i autisthjärna? Det är inte jag som ser dumpen som en sexsida för ungdomarna. Och svarar jag att det bara kan vara bögar som kan tända på kukarna där.
Och ja jag skrev det bara för att ni ev skulle förstå vilket korkad resonemang det är.

Och då kommer autistidioterna att tjata om bögar. LÄS det jag svarar på innan du kommenterar saker som du inte begriper
Citera
2026-04-05, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det var väl en retorisk fråga?

Min var inte det.

20 självmord. Du spelar din lilla roll i dom.

Det är ingen som bryr sig, en död pedofil är en bra pedofil.
Det är t.o.m det bästa för deras familjer då de slipper dom för alltid.

Och dom gör ju det då t.o.m dom fattar att det är oförsvarligt.
Inte ens det begriper du
Citera
2026-04-05, 21:23
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är ingen som bryr sig, en död pedofil är en bra pedofil.
Det är t.o.m det bästa för deras familjer då de slipper dom för alltid.

Och dom gör ju det då t.o.m dom fattar att det är oförsvarligt.
Inte ens det begriper du
När du inte förmår att förstå vad pedofil konkret är, så är det svårt att ta dig på allvar överhuvudtaget. Vi kan tydligt se pedofiler och hebefiler - ja, det bara är så oavsett vad du säger.

Pedofiler är farliga, vi snackar 0-5 år många gånger, gärna lite djur också, många har eller har pågående behandling utan resultat.

Hebefiler, många gånger dom som vill ha "snart 15" är sannolikt lika mycket emot pedofiler som du är. Denna typ blir precis lika nöjd med en 24 åring som en snart 15. Här är det inte aktuellt med djur och sadistiska inslag heller.

Medan det är alldeles för gammalt för pedofiler. Jag är väldigt ledsen att behöva klargöra detta, men det är precis så det är. Annars är det helt okey att läsa på och återkomma.

Men utan nödvändig kunskap har man 0 att tillföra. LHS stuket "SÅ ÄR DET UGH UGH BAH BUG"

Nej, fungerar inte så.
Citera
2026-04-05, 21:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
När du inte förmår att förstå vad pedofil konkret är, så är det svårt att ta dig på allvar överhuvudtaget. Vi kan tydligt se pedofiler och hebefiler - ja, det bara är så oavsett vad du säger.

Pedofiler är farliga, vi snackar 0-5 år många gånger, gärna lite djur också, många har eller har pågående behandling utan resultat.

Hebefiler, många gånger dom som vill ha "snart 15" är sannolikt lika mycket emot pedofiler som du är. Denna typ blir precis lika nöjd med en 24 åring som en snart 15. Här är det inte aktuellt med djur och sadistiska inslag heller.

Medan det är alldeles för gammalt för pedofiler. Jag är väldigt ledsen att behöva klargöra detta, men det är precis så det är. Annars är det helt okey att läsa på och återkomma.

Men utan nödvändig kunskap har man 0 att tillföra. LHS stuket "SÅ ÄR DET UGH UGH BAH BUG"

Nej, fungerar inte så.
Ni måste förstå att bara för att man inte får en 24-åring så kan man inte ge sig i lag med en 14-åring.
Det är mycket allvarligt och duger inte som nån slags förklaring/försvar.
Är på jobbet nu, ha en fortsatt fin kväll gubbar.
Citera
2026-04-05, 21:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?
Vad gör en alkoholist som är på väg mot att sluta, om du ställer fram en flaska. Då är du inte oskyldig om denne dricker denna.
Citera
2026-04-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Flaggviftare på en gocartbana är hennes finaste och enda insats för barnen.

Javisst Sara stod där med flaggan och viftade in barnen (har stått i flera medier). Arbetsskygge Putte höll sig borta och var på krogen men nog fan hade ett arbete som lekfarbror med lönebidrag kunnat ordnats med goodwill?

Sara och Putte smidde dock större planer och numera åker Dumpen Svearike runt och neutraliserar feta oattraktiva män som barn vill ha, eller tvärtom.

Tack för vänligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in