2026-04-04, 22:45
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
Varför i hela friden använder de Telegram!?
Hade de använt Signal eller Session så hade detta inte varit ett problem.

Tips till er fiskare:
Använd Session, där finns ingen metadata att hämta och det finns inga servrar alls, de kör E2ee-kryptering och finns inget som kopplar användaren till en person. Alls.
Inget telefonnummer och ingen info.
Det som raderas är borta för alltid och det som finns kvar lokalt behöver krypteringsnycklar för att läsas.

Skulle någon i gruppen skärmdumpa eller få telefonen tagen så ser man bara användarnamn som ej är kopplade till något, förutsatt att ingen skrivit avslöjande info.
Det spelar ingen roll om man då är inloggad på Facebook eller liknande samtidigt, för ingen vet vem de ens ska leta efter.

Telegram är absolut sämst, krypterat men allt sparas på servrar.
Signal är väl ungefär som Session men kräver ett nummer för registrering, samt har servrar vilket Session saknar.

Har man dessutom VPN så går det inte att korsreferera, de får inte ut någon Svensk IP-adress utan misstanke om brott, och måste gå via VPN-leverantören och där blir det högst troligt stopp..
Har Grävare1 varit inloggad på Facebook samtidigt som data skickats till någon decentraliserad Session-nod så säger det inget, VPN-adressen kan synas från Facebooks sida, men sen finns ingen adress att hämta från Sessions sida eftersom inget sparas.
De kan då heller ej gå via internetleverantören eftersom VPN-kapar bandet mellan internetleverantör och synlig VPN-adress.

Tror inte poliser bryr sig.

Gräv är väl mest en hat klubb för inbördes beundran, dom kan ha sina namnlistor adresslistor, och snoka reda på vad morsan heter... Men dom är för fega för att göra något. Och att besöka , och spöa upp 750 personer blir övermäktigt.

Den stora skadan gör prutt Sara när hon ringer till jobbet och familjen och framställer sin version om vad som har hänt. Det vågar / orkar inte Gräv göra.
Citera
2026-04-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Tror inte poliser bryr sig.

Gräv är väl mest en hat klubb för inbördes beundran, dom kan ha sina namnlistor adresslistor, och snoka reda på vad morsan heter... Men dom är för fega för att göra något. Och att besöka , och spöa upp 750 personer blir övermäktigt.

Den stora skadan gör prutt Sara när hon ringer till jobbet och familjen och framställer sin version om vad som har hänt. Det vågar / orkar inte Gräv göra.

Aha, jag trodde det var en grupp där "Fiskarna" liksom hade sitt centrum så att säga, jag är inte så påläst.

Ah alltså jag vet inte vad jag tycker, varit ganska insnöad på Dumpen det senaste och tyckt det varit bra, men vissa uthängningar känns inte bra alls att se, även om Gäddan såklart gjort fel, tycker fallet med han poliskillen som inte ville träffas men blev utlurad bara kändes fel på många sätt. Fel av honom att chatta, ja, men han hade moralen att stanna.

Värre är det, som jag nämnt många gånger här, de jävla cp-psykfallen som uppenbart är 100% sjuka peddos som vill träffa mammor och små små barn, dessa är såna jävla satans as.
Kan "Gräv" gräva fram mer sådana för att stoppa innan något verkligen händer så vore det ju jättebra tänker jag.
Dessa är farliga på riktigt.
Citera
2026-04-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Tänker du att S&P: s uppvärmning i sina kvartssamtal inte beter sig som småbarn , när de tjafsar som 6-åringar om de mest löjliga saker? Det är så pinsamt rent ut sagt.

Det sjuka är att i Sara och Patriks kvartsamtal så driver de och förnedrar "gäddorna" och sitter och hån skrattar åt dom. Är fan inget normalt beteende om man nu ska driva seriös "journalistik" Nä Patrik och Sara ska inte sitta å göra narr av "gäddorna" i sina kvartsamtal, de har redan blivit utskämda så det räcker.
Citera
2026-04-05, 00:01
Medlem
Kollade Dumpen live på Youtube där våra vänner trängt sig in i Riksdagen och träffade hon som hoppade över från M till SD och man fick inte riktigt känslan av att Dumpen kunde knacka på hos MP eller kommunisterna och låna muggen men Sara är inne vilket är det som räknas. Det är fan bra jobbat.

Patrik sitter där i Riksdagen i T-shirt som en slöfock och skall sälja in Dumpen trots att samtliga partier varnats (hårt) för att ha med detta gäng att göra då det inte är rumsrent och din riksdagsplats ryker direkt. Dörren är ändå lite på glänt men mer flörtande krävs för att en majoritet skall rösta your way.

Den där jävla lögnen om 25% kom igen och Dumpen har tagits med byxorna nere angående den siffran så många gånger så det kommer inte gå denna gång heller. Husmorstips är att spola den eller berätta vilka förövarna är bakom dvs inte fete Orvar 73 som infiltrerar en ponny-chatt och styr om chatten till sex och sen sätter på barnen.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-04-05 kl. 00:04.
Citera
2026-04-05, 03:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är gäddorna som har förstört sina liv.
Man kan inte skylla på andra när man ger sig iväg till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt.
Nu väntar nattpass på jobbet. Ha en fortsatt fin kväll.
Mr. X kom för att träffa en 28 åring, han hade chattat med fiskare som spelade yngre,
men dem kom han inte för. Han verkade för övrigt väldigt psykotisk, dvs han var säkert sjuk.
Citera
2026-04-05, 04:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Men snälla. Måste du sänka dig så lågt så du använder nidnamn om oss? Kan du inte diskutera sakfrågor utan att bete dig som ett småbarn?
Du menar flensostnisse liknande de kallar gäddorna. Nidnamn ingår i Dumpens förnedring, risken att benämna det så är att man kan få tillbaka.
Citera
2026-04-05, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du menar flensostnisse liknande de kallar gäddorna. Nidnamn ingår i Dumpens förnedring, risken att benämna det så är att man kan få tillbaka.
HAHAHA, fiskarstina skjuter sig rejält i foten. Hon är sådär härligt passivt-agressiv och "saklig."
Citera
2026-04-05, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Mr. X kom för att träffa en 28 åring, han hade chattat med fiskare som spelade yngre,
men dem kom han inte för. Han verkade för övrigt väldigt psykotisk, dvs han var säkert sjuk.

Men ge dig nu, han skickade ju övergreppsmaterial på riktigt små och var helt sjuk i huvudet.
Ska du försvara någon så är denna gädda inte direkt den bäst motiverade, även om själva träffen inte var tänkt att vara med ett barn så är detta ett riktigt fullblodspeddo.
Man kan chatta med vuxna hur mycket man vill om vad som helst men fan inte OM BARN och skicka grovt material på detta för guds skull.

Jag kan absolut tycka att vissa uthängda inte riktigt förtjänar det, men detta var ett dåligt exempel.
Citera
2026-04-05, 08:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Men ge dig nu, han skickade ju övergreppsmaterial på riktigt små och var helt sjuk i huvudet.
Ska du försvara någon så är denna gädda inte direkt den bäst motiverade, även om själva träffen inte var tänkt att vara med ett barn så är detta ett riktigt fullblodspeddo.
Man kan chatta med vuxna hur mycket man vill om vad som helst men fan inte OM BARN och skicka grovt material på detta för guds skull.

Jag kan absolut tycka att vissa uthängda inte riktigt förtjänar det, men detta var ett dåligt exempel.
Stämmer bra. Det finns riktigt trasiga män som per definition är farliga, men det är absolut inte majoriteten på Dumpen - förutom sista tiden av någon anledning. Men, dessa män brukar dock polisen lägga vantarna på iallafall även utan Dumpen.

Något tanter inte heller förstår, fullblodspeddon är extremt försiktiga, ofta med i nätverk. Dom går inte adda som "Mamma till 2" eller "Emma 13" och räkna med att dom 1 vecka senare träffas. Då har man levt under en sten.

Det går inte rättfärdiga 10% nytta med 90% skada. Ungefär som jämna en hel stad med marken, för det fanns nog minst 100 farliga människor där. Lite svinn får man räkna med (?)
Citera
2026-04-05, 08:43
Avslutad
Dumpen inifrån: De är hemliga ”fiskare”– jagar pedofiler !!
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dumpen-inifran-de-ar-hemliga-fiskare--jagar-pedofiler/
Citat:
Allt för att peppa kvinnorna som konfronteras med det stora mörkret –
och i värsta fall hot. Det är en privatperson som bekostar kalaset i Stockholm,
påpekar Dumpens grundare Sara Nilsson, inte Swishbetalningar från vanliga människor.

Kvinnorna som under fejkad identitet chattar med pedofiler dygnet runt.
Nu berättar Matina och ”Lisa” om fångstknepen, mörkret – och den absoluta gränsen.
Citat:
Gränsen går vid den egna familjen. ”Gäddan” frågar ofta om hon själv blivit utsatt för övergrepp. Det har Matina inte – och det vill hon inte ens lajva.

– Då vill de veta detaljer och det blir alldeles för tungt. Tänk om jag sitter hemma hos mina föräldrar – för vi chattar ju överallt, hela tiden – och hittar på att min pappa har våldtagit mig. Det går bara inte.

Fiskaren ”Lisa” ryser, den jargongen skulle hon aldrig klara. Själv agerar hon tolvåring och mot henne är pedofilerna artiga och mjuka.

– Mitt ”barn” är blygt, jag är väldigt försiktig med allting. Jag kallar aldrig kroppsdelar för de fula orden, säger hon.

Männen testar henne, backar om hon slår bakut, fast testar snart igen.
Citera
2026-04-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Stämmer bra. Det finns riktigt trasiga män som per definition är farliga, men det är absolut inte majoriteten på Dumpen - förutom sista tiden av någon anledning. Men, dessa män brukar dock polisen lägga vantarna på iallafall även utan Dumpen.

Något tanter inte heller förstår, fullblodspeddon är extremt försiktiga, ofta med i nätverk. Dom går inte adda som "Mamma till 2" eller "Emma 13" och räkna med att dom 1 vecka senare träffas. Då har man levt under en sten.

Det går inte rättfärdiga 10% nytta med 90% skada. Ungefär som jämna en hel stad med marken, för det fanns nog minst 100 farliga människor där. Lite svinn får man räkna med (?)

Vissa har dom ju addat på just det viset tror jag, typ 760, 746 osv.
Tycker dessa är mer viktiga att fånga upp än vanliga "fula gubbar" som vill träffa någon som är 14,9.
Säger inte att det är rätt, men det är stor skillnad vilket jag uttryckt flera gånger i trådarna.
De gubbsjuka (även om undantag finns) är nog inte helt bortom räddning och där kan ju en uthägnning ge motsatt effekt, att då kan dom lika gärna fortsätta liksom.

Som sagt undantag finns, de som tvekar men ger med sig när fiskaren tjatar tillräckligt liksom.
Inte rätt, men inte i samma kategori som 746 och 760 som jag nämnde.

Hade Dumpen hållt sig till att hänga ut de som uttryckligen vill ge sig på småbarn och/eller de som inte behöver övertalas, så tror jag inte det varit en "för eller emot"-debatt på samma sätt som det är idag.
Ingen tycker det är fel att någon som erkänt övergrepp mot barn och önskar förgripa sig på 3 ,7, 11-åringar (eller vad nu 760 skrev) hängs ut.

Det som chockar mig är hur jävla dumma alla dessa kategorier är, ingen kan ha missat Dumpen, varför tänker de inte?

Edit:
Ser att många hatar på Dumpen här i tråden.
Varför?
Även om många som blivit uthängda aldrig skulle skrida till verket så har de ändå i de flesta fall planerat träff och sexuella handlingar med någon som är under 15, och i nästan alla fall skickat dick picks.
Då behöver man vakna upp ur dvalan, att hängas ut kanske är enda sättet för dessa att stanna upp och inse.
Senast redigerad av anvandarnamn1233 2026-04-05 kl. 08:49.
Citera
2026-04-05, 09:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Vissa har dom ju addat på just det viset tror jag, typ 760, 746 osv.
Tycker dessa är mer viktiga att fånga upp än vanliga "fula gubbar" som vill träffa någon som är 14,9.
Säger inte att det är rätt, men det är stor skillnad vilket jag uttryckt flera gånger i trådarna.
De gubbsjuka (även om undantag finns) är nog inte helt bortom räddning och där kan ju en uthägnning ge motsatt effekt, att då kan dom lika gärna fortsätta liksom.

Som sagt undantag finns, de som tvekar men ger med sig när fiskaren tjatar tillräckligt liksom.
Inte rätt, men inte i samma kategori som 746 och 760 som jag nämnde.

Hade Dumpen hållt sig till att hänga ut de som uttryckligen vill ge sig på småbarn och/eller de som inte behöver övertalas, så tror jag inte det varit en "för eller emot"-debatt på samma sätt som det är idag.
Ingen tycker det är fel att någon som erkänt övergrepp mot barn och önskar förgripa sig på 3 ,7, 11-åringar (eller vad nu 760 skrev) hängs ut.

Det som chockar mig är hur jävla dumma alla dessa kategorier är, ingen kan ha missat Dumpen, varför tänker de inte?

Edit:
Ser att många hatar på Dumpen här i tråden.
Varför?
Även om många som blivit uthängda aldrig skulle skrida till verket så har de ändå i de flesta fall planerat träff och sexuella handlingar med någon som är under 15, och i nästan alla fall skickat dick picks.
Då behöver man vakna upp ur dvalan, att hängas ut kanske är enda sättet för dessa att stanna upp och inse.
Kan bara instämma på samtliga punkter. Jag har sagt många gånger att jag är för syftet, men emot metoderna. Det blir otroligt kontraproduktivt + indirekta offer, såsom barn som männen kan ha m.m. Sara faktiskt i en intervju jag såg för länge sen att en gädda mycket väl kan vara skolboksexempel på en bra pappa (glädjande att hon kan vara så openminded) - men det hindrar henne inte från totalt krossa dessa barns liv med pappan. Så där spricker det ändå.

Männen vi pratar om som har lite hopp är ju primärt hebefiler. En välutvecklad 14,9 är mer eller mindre samma sak som en 18-20 åring. Då det enda man ser är en chatt och inte personen i verkligheten. Samt så är det en helt annan tongång på dessa, det är som sitta och tjuvläsa en porrchat av vuxen modell. Rätt? Nej. Farligt? Också nej. Det finns gott om hopp för dessa.

Men, det hoppet beror ju helt på att det finns liv kvar. Försvinner allt, går inte få jobb m.m. så blir mannen som inte skulle gjort något plötsligt farlig på riktigt. Sen kommer det sämsta argumentet av alla, "Sök vård" .. men snälla tanter och lägre tänkande, varför skulle dom söka vård när det inte finns något liv kvar? Det är en jävligt dålig motivation.

Därmed kommer proportionalitet in i bilden. Det är nog ordet som totalt sänker Dumpen, speciellt i EUs ögon.

En publicering borde vara max 1 månad sen raderad. Syftet är uppfyllt, och männen som är mottaglig för lära sig en läxa har gjort det - samt möjligheten att återställa liver ökar dramatiskt. Återigen, proportionalitet.

Sen har vi andra delen. Där är jag helt med på noterna, ett bra exempel är väl 721 som drog iväg med fotboja i lånad bil och dessutom pågående vård. Just för småbarn. Där verkar det väl si & så med hurvida vårdkortet spelar någon roll överhuvudtaget.

Exakt vad man skall göra åt denna kategori har jag inget patentsvar på, då skulle man få nobelpris. För bevisligen hjälper i stort sett ingenting.

Att just kunna tänka stort och objektivt + realistiskt verkar sitta otroligt långt in för många, för rena "Dumplingar" är det i stort sett omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in