Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Det kommer från den rätta. Lär dig stava och sätta ut punkt och stor bokstav.
Er okunskap leder er in i fördärvet. Vänta så ska ni få se, vad var det jag sa. Jag tror inte på lögnen, däremot kan det finnas en viss AI bubbla, då många AI företag inte kommer kunna leverera, men dom som blir kvar blir gräddhyllan, där all innovation kommer ske, aka kapplöpningen. En vision och många investerare utesluter inte att det finns en brutal kärna i AI som kommer vända upp och ner på världen. Jag tror seriöst på att dagens AI modeller kan utvecklas mot 1000 x dagens kapacitet.
Vad har jag stavat fel till menar du? Du kan ju inte ens grundläggande grammatiska regler så vad gapar du om?
Ja det har framgått att du blivit grundlurad av alla de som du tror är några framstående AI personer.
Liksom bara en sådan sak som den där rövtasken Max Tegmark drog igång någon ”stoppa AI i 6 månader” omröstning för några år sedan, hur jävla löjligt är inte det? Vi har inte blivit övertagna av några robotar, det har inte varit någon exponentiell utveckling heller som flera av dessa mediakåta svin förutspått. Och med den utveckling som varit senaste åren så kan man väl effektivt påstå att ”AI utvecklingen” varit pausad, var är Tegmarks jävla lösning som befogade detta påstådda 6 månaders avbrottet?
Det enda som blivit fördärvat av dagens AI är sociala medier där vart och varannat klipp är av MÄNNISKOR skapat med AI för att locka klick, i stort sett varenda indexerande tjänst förstörd för en massa jävla AI genererat skräp överallt.
Men den användbara AIn lyser med sin frånvaro, liksom hur jävla korkad är man om man fortfarande tror att AI ska ta över världen när det redan för närvarande några år sedan ryktades om att de skulle ha ”IQ 160” och annat trams och ändå inte gjort ett jävla dugg annat än massa junk på internet.
Det är rent av patetiskt med sådana här blåsta personer som dig som varnar för något som inte existerar, det är i klass med de som springer runt med foliehattar och varnar för rövprobande utomjordingar.
Dessutom tyder det på att ni aldrig satt foten i ett företag än mindre har någon som helst förståelse av eller ens grundläggande kunskap om artificiella neuron nätverk.
Så vad sysslar ni med? Pillar navelludd och läser en ding ding värld mellan fas 2 projekten?