Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
USAs luftburna enheter har tydligen mycket dålig materiell kvalité att manövrera i då de kraschar så många i MÖ-området nuförtiden

Jaaee... eeee .. hh ett gammalt plan per Wikipedia har de över 10% krascher
Flugits mycket där i regionen ... att eller annat plan ramlar ner I skarpt läge är inget konstigt Så det behöver inte vara nerskjutet
Sedan kan det vara Tjuyv och rackarspel, med att leta
Man kan säga från iran att vi letar trots att lokalbefolkningen har stenat hen
Desto fler lågt flygande Helikoptrar har man chans skjuta mot har man inte ryska grejor kan man ha Surpolus stinger från Afghanistan
Är det bergig terräng kan det vara svårt flyga lågt leta Smäller det ..Kan tänka mig en kulspruta kan räcka
Sedan när det gäller oljan är knepet att inte bråka skicka NATO trupp dit ja då kan vara stängt för de länderna
Trump säger ett par veckor till sedan kan man segla ---såvida man inte har Klantat till det
Rövslickandets ädla Konst Rutte var ju världsklass på det Visserligen fel stjärt men ändå.