2026-04-03, 21:58
  #19141
Medlem
Snapcounts avatar
Hmm...tydligen letar man mera aktivt efter den andra piloten som blev kvar :

Israel's military has delayed strikes in the area of Iran where the search for missing US fighter jet crew is under way, according to reports from CNN, AP news agency and Israel's Channel 12.

AP says the Israeli official spoke to them on condition of anonymity "because the operation is ongoing"

https://www.bbc.com/news/live/cgj0gn36px8t

Uppgiften är en timme gammal..
Citera
2026-04-03, 22:09
  #19142
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad menar Fanta Führer?

Donald J. Trump
@realDonaldTrump 24m

KEEP THE OIL, ANYONE?

Irans olja kommer att bombas ?.
Citera
2026-04-03, 22:11
  #19143
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Irans olja kommer att bombas ?.

=Hela gulfens olja kommer att bombas. Trump vill skicka världen till stenåldern genom att skicka Iran till stenåldern. Vilken jävla clown.

Iranska shiateokratins propaganda är så mycket mer inspirerande än fox news krigspropaganda:

https://www.youtube.com/watch?v=uk9TRJ3M7bA

Han har triggad igång en spirituell krig i en teokratisk regim vars låga hade släckts förlängesedan, det är som om de behövde ha ett stort krig för att ens ha existensberättigande (ja, se där! Våra fiender är så onda som vi har berättat åt er i statspropagandan).

Tror revolutionära gardet fortsätter att slåss i mörkret ifall USA bombar dem till stenåldern, men undrar vad som händer med gulfstaterna när de är törstiga och hungriga i mörkret?
__________________
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-04-03 kl. 22:16.
Citera
2026-04-03, 22:17
  #19144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
USAs luftburna enheter har tydligen mycket dålig materiell kvalité att manövrera i då de kraschar så många i MÖ-området nuförtiden

Jaaee... eeee .. hh ett gammalt plan per Wikipedia har de över 10% krascher
Flugits mycket där i regionen ... att eller annat plan ramlar ner I skarpt läge är inget konstigt Så det behöver inte vara nerskjutet
Sedan kan det vara Tjuyv och rackarspel, med att leta
Man kan säga från iran att vi letar trots att lokalbefolkningen har stenat hen
Desto fler lågt flygande Helikoptrar har man chans skjuta mot har man inte ryska grejor kan man ha Surpolus stinger från Afghanistan
Är det bergig terräng kan det vara svårt flyga lågt leta Smäller det ..Kan tänka mig en kulspruta kan räcka

Sedan när det gäller oljan är knepet att inte bråka skicka NATO trupp dit ja då kan vara stängt för de länderna
Trump säger ett par veckor till sedan kan man segla ---såvida man inte har Klantat till det
Rövslickandets ädla Konst Rutte var ju världsklass på det Visserligen fel stjärt men ändå.
Citera
2026-04-03, 22:26
  #19145
Medlem
Bertillas avatar
Iran skjuter ner amerikanska MQ-9 drönare regelbundet. Inte konstigt att de tar ner plan.

Citat:
Iran Shoots Down Seventeenth U.S. MQ-9 Reaper Drone as Air Offensive Faces Persistent Challenges

https://militarywatchmagazine.com/article/iran-shoots-down-seventeenth-mq9-reaper-drone
Citera
2026-04-03, 22:31
  #19146
Medlem
EngelbertEggfjerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
=Hela gulfens olja kommer att bombas. Trump vill skicka världen till stenåldern genom att skicka Iran till stenåldern. Vilken jävla clown.

Iranska shiateokratins propaganda är så mycket mer inspirerande än fox news krigspropaganda:

https://www.youtube.com/watch?v=uk9TRJ3M7bA

Han har triggad igång en spirituell krig i en teokratisk regim vars låga hade släckts förlängesedan, det är som om de behövde ha ett stort krig för att ens ha existensberättigande (ja, se där! Våra fiender är så onda som vi har berättat åt er i statspropagandan).

Tror revolutionära gardet fortsätter att slåss i mörkret ifall USA bombar dem till stenåldern, men undrar vad som händer med gulfstaterna när de är törstiga och hungriga i mörkret?

Så jävla udda med Legovalet. Undra varför?

Vore iaf en intressant vändning om det blev Legos advokater som tillslut får Iran på fall, för otillåten användning av upphovsskyddat material 😂
Citera
2026-04-03, 22:33
  #19147
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad menar Fanta Führer?

Donald J. Trump
@realDonaldTrump 24m

KEEP THE OIL, ANYONE?


Jag hade först tänkt att svarva ihop något ironiskt, om hur mycket utav Trumps visdom som ryms i i detta budskap : "-En olivkvist till Europa, med en minimalistisk önskan om hjälp... Några korta ord om hur mycket han tänker på irans folk..

Men, nä. Det jag undrar över är : Vad tänker jänkarnas soldater som är på plats, och läser detta ?

Jag iallafall skulle finna det demoraliserande.
Citera
2026-04-03, 22:34
  #19148
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EngelbertEggfjert
Så jävla udda med Legovalet. Undra varför?

Vore iaf en intressant vändning om det blev Legos advokater som tillslut får Iran på fall, för otillåten användning av upphovsskyddat material 😂

Svårt att skicka advokater att hota ett så sanktionerat land som Iran, hehe.

Tror att de även vill göra propaganda till resten av världen också.

Epstein brukar dyka upp i legopropaganda-videon som de producerar, påminnelse till folk i Västvärlden som är antiestablishment att de även bekämpar Epsteinklassen.
Citera
2026-04-03, 22:44
  #19149
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag hade först tänkt att svarva ihop något ironiskt, om hur mycket utav Trumps visdom som ryms i i detta budskap : "-En olivkvist till Europa, med en minimalistisk önskan om hjälp... Några korta ord om hur mycket han tänker på irans folk..

Men, nä. Det jag undrar över är : Vad tänker jänkarnas soldater som är på plats, och läser detta ?

Jag iallafall skulle finna det demoraliserande.
Bra poäng. Jag hade också funnit det demoraliserande.

Det finns nog en del amerikanska soldater som tror att de krigar för att undanröja iranska kärnvapen eller ge iranierna demokarati.

Alla borde nu fatta att tjuven trump bara bryr sig om oljan... ja, samt göra som Netanyahu vill.
Citera
2026-04-03, 22:46
  #19150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Jaaee... eeee .. hh ett gammalt plan per Wikipedia har de över 10% krascher
Flugits mycket där i regionen ... att eller annat plan ramlar ner I skarpt läge är inget konstigt Så det behöver inte vara nerskjutet
Sedan kan det vara Tjuyv och rackarspel, med att leta
Man kan säga från iran att vi letar trots att lokalbefolkningen har stenat hen
Desto fler lågt flygande Helikoptrar har man chans skjuta mot har man inte ryska grejor kan man ha Surpolus stinger från Afghanistan
Är det bergig terräng kan det vara svårt flyga lågt leta Smäller det ..Kan tänka mig en kulspruta kan räcka

Sedan när det gäller oljan är knepet att inte bråka skicka NATO trupp dit ja då kan vara stängt för de länderna
Trump säger ett par veckor till sedan kan man segla ---såvida man inte har Klantat till det
Rövslickandets ädla Konst Rutte var ju världsklass på det Visserligen fel stjärt men ändå.

Det finns lite filmer som visar när både polis(påstås vara) och lokalbefolkning skjuter efter helikoptrarna med gevär och AK.
Sägs nu från vissa håll att det handlarom 2 helikoptrar som träffats, den ena har lämnat med rökspår efter sig men tagit sig till Irak.

En film när helikoptrar beskjuts:
Citat:
https://t.me/rnintel/58226

Samtidigt pågår intensiv bombning på flera platser i Iran.
Citera
2026-04-03, 22:50
  #19151
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EngelbertEggfjert
Till och med de konservativa forumen på amerikanska motsvarigheter är fullständigt frågande till manövern. Evangeliskt kristna fundamentalister är väl dom enda som tycker det är rimligt, eftersom att spridningen av kristi bomber i muslimskt territorium är något värt att offra ganska mycket för.

Sen en del israel-anhängare också då, men utifrån en israelisk agenda och inte en amerikansk.

Har du några bra jänkarforum att rekommendera?
Citera
2026-04-03, 22:51
  #19152
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad menar Fanta Führer?

Donald J. Trump
@realDonaldTrump 24m

KEEP THE OIL, ANYONE?


vet inte, men 25:e tillägget tycks bli mer aktuellt för var dag som går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in