Citat:
Ursprungligen postat av
Ezity
Finns det risk att USA kärnvapenbombar Iran? Dom har gjort det förr, i Japan alltså men skulle fan inte bli förvånad om dom gör det i Iran den här gången om försvarsoperationen fortsätter gå mindre planerat
Kort svar:
Nej det kommer de inte göra, för många andra intressenter i konflikten som också har kärnvapen så det kommer inte att hända.
Fundering:
När skall USA börja bomba så det blir kännbart för Iran?
Det verkar ju som att Iran militärt sett är oerhört starka.
Har den oranga apan i vita huset skitit i det blå skåpet och inte vet vad han skall göra?
Är D Trump helt jävla efterbliven???
Det händer ju ju inget som går rätt väg för västvärlden.
Alltså D Trump måste vara den sämsta befälhavaren någonsin i hela världen :-) :-)
Hans jävla trut glappar om ditten och datten men hans militära styrkor verkar inte kunna svara upp mot vad hans käft glappar om :-)
Alltså verkar ju mer eller mindre bara att leva på som vanligt i Iran, inget direkt farligt händer ju.
Putin måste älska att se hur oerhört tandlöst USA är nu när det verkligen gäller....
USA verkar inte kunna genomföra det som den oranga mannen vill :-) :-) :-)