2026-04-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Diskussionen?
Det är ju sant.
Och det är väl bara bögar och barnknullare som ser något sexuellt när de kollar på dumpen.
Vi normala tycker inte att det är sexigt utav vi tycker att det är osmakligt.
Ni som blir kåta av allt som rör sig och av kukarna på dumpen kan ju börja att sätta på varandra.
Det är ok att vara gay 2025 så bara att ni kommer ut ur garderoben!

Grogg-Karlsson, diskussionen handlade om hur lämpligt det är av en barnrättsorganisation att skicka ungar till kukarnas heaven dvs Dumpen. Sara har själv sagt att hon får mycket klagomål från föräldrar men eftersom snuskgubbarna inte blurrar kukarna så blurrar inte Dumpen kukarna.

Som sagt så är det ingen annan som trakasserat mig med kukar än Sara, hon är dock förlåten och idag är jag beredd men ett oskyldigt barn kan bli chockad för livet med en titt på Dumpen, förstår du inte detta?

I bästa fall skulle det endast vara lite pinsamt om en familj med minderåriga barn bänkade sig framför Dumpen som fredagsmys och spanade in senaste fångsten men risken för orosanmälan är hög.

Skål!
Citera
2026-04-03, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Grogg-Karlsson, diskussionen handlade om hur lämpligt det är av en barnrättsorganisation att skicka ungar till kukarnas heaven dvs Dumpen. Sara har själv sagt att hon får mycket klagomål från föräldrar men eftersom snuskgubbarna inte blurrar kukarna så blurrar inte Dumpen kukarna.

Som sagt så är det ingen annan som trakasserat mig med kukar än Sara, hon är dock förlåten och idag är jag beredd men ett oskyldigt barn kan bli chockad för livet med en titt på Dumpen, förstår du inte detta?

I bästa fall skulle det endast vara lite pinsamt om en familj med minderåriga barn bänkade sig framför Dumpen som fredagsmys och spanade in senaste fångsten men risken för orosanmälan är hög.

Skål!

Dumpen är inte något kukparadis för barn eller ungdomar, enbart en bög eller peddo tänker så.
Isf tittar de på valfri porrsida.
Citera
2026-04-03, 12:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det får vara värt 20 självmord.
Sluta larva dig. Avfärda inte alla som inte öser sitt förstående över gäddorna, som någon som tycker att Dumpen ens har gjort ETT rätt.

Fan jag HATAR verkligen företeelser, som Dumpen bygger på. Hur de använder makten sociala medier idag fått. Mer specifikt anser jag att det är fruktansvärt fult att i form av ”pedofilkortet” och den kraft det ger av förklarliga skäl, hänger ut människor i huvudtaget. Vad skulle Dumpen göra om det inte fanns lättlurade, ensamma, omtyckta och desperata män? Ingenting är svaret.

Jag är inte intresserad av att spekulera i vad för nytta Dumpen ens gör, det är så lätt att förstå att de riktat in sig på en extremt lite del av problemet, en del som är tacksam att göra underhållning av. Som Gipsy påpekat tusen gånger så går det inte att göra TV av 16 åringar som ev vill förgripa sig på 14 åringar.

Att det i detta nu förmodligen sitter folk vid sina datorer och beställer live-inspelade våldtäkter på filipinska barn, bli inte heller bra TV eftersom Dumpen aldrig inte kommer åt inblandade.
Citera
2026-04-03, 12:41
Medlem
Citat:
Dumpen är inte något kukparadis för barn eller ungdomar, enbart en bög eller peddo tänker så.

Jag tror ändå inte att första kontakten med en kuk som står är på Dumpens hemsida och kan barnet dessutom läsa så blir det ju ännu värre. Roliga katter på Youtube är betydligt mer lämpligt tills vuxen ålder. Lovar dig att 99% av föräldrar vill inte att deras minderåriga ungar hänger på Dumpen även om du anser att det är fullt normalt. Vännen, fråga din omgivning.
Citera
2026-04-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Det är en riktigt intressant tanke du lyfter. Vi pratar ofta om gäddornas brott, men vem granskar Dumpens hårddiskar?

För att driva den här verksamheten i fem år krävs det att de hanterar, sparar och förmodligen även distribuerar material som är direkt olagligt för privatpersoner att inneha. De har inga polismandat, inga särskilda tillstånd från åklagarmyndigheten och ingen rättslig immunitet.

Om polisen eller SÄPO faktiskt skulle göra en husrannsakan, vad skulle de hitta? De skulle hitta tusentals sparade filer med barnporr, register över medborgares privatliv som bryter mot varenda punkt i GDPR och bevis på systematisk brottsprovokation.

Det är ironiskt att de som skriker högst om lag och ordning förmodligen sitter på material som skulle ge dem själva flera år bakom lås och bom om lagen tillämpades likvärdigt.
Jag är helt övertygad om att vissa av Dumpens fiskare själva utgör urvalet av tillåten fiskekvot. Så klart pedofiler kan tycka att det är jätteintressant att vara nära, vad de annars ser till att inte förknippas med. Praktiskt att kunna skylla på fiskeriverksamhet om någon undrar varför de har barnporr på sina enheter.
Citera
2026-04-03, 13:21
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Sluta larva dig. Avfärda inte alla som inte öser sitt förstående över gäddorna, som någon som tycker att Dumpen ens har gjort ETT rätt.

Fan jag HATAR verkligen företeelser, som Dumpen bygger på. Hur de använder makten sociala medier idag fått. Mer specifikt anser jag att det är fruktansvärt fult att i form av ”pedofilkortet” och den kraft det ger av förklarliga skäl, hänger ut människor i huvudtaget. Vad skulle Dumpen göra om det inte fanns lättlurade, ensamma, omtyckta och desperata män? Ingenting är svaret.

Jag är inte intresserad av att spekulera i vad för nytta Dumpen ens gör, det är så lätt att förstå att de riktat in sig på en extremt lite del av problemet, en del som är tacksam att göra underhållning av. Som Gipsy påpekat tusen gånger så går det inte att göra TV av 16 åringar som ev vill förgripa sig på 14 åringar.

Att det i detta nu förmodligen sitter folk vid sina datorer och beställer live-inspelade våldtäkter på filipinska barn, bli inte heller bra TV eftersom Dumpen aldrig inte kommer åt inblandade.

Larva mig? Jag tycker bara det är sjukt med underhållning som lett till 20 självmord. Förlåt så mycket.
Citera
2026-04-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag förstår hur du menar , dock har jag förtvivlat svårt att förstå varför folk har svårt att hålla isär syfte och metod.
Kritik mot metoden blir av någon outgrundlig anledning synonymt med kritik av syftet.
Håller med, jag vet att jag själv gör detsamma. Jag vet också att jag läser in massa saker i inlägg som endast finns i mitt huvud. Jag vet detta då jag fått höra att jag ”pedofilvurmare”.

Jag blir alltid förbannad när jag senare inser att befogad kritik mot, i detta fall Dumpen, visar sig mest vara förtäckt propaganda för ett parallellt narrativ. Det gör inte kritiken mindre vettig eller träffsäker, men varför någon kritiserar något är enligt mig lika intressant som själva kritiken och kan antingen ge tyngd eller förringa argument.

Det är precis detta med Dumpen retar gallfeber på mig med. Man säger sig företräda barn, vilket nästan alla ställer upp på, men när det visar sig grundsyftet fått konkurrens av andra tydliga incitament, känner jag mig lurad, när det visar att principen jag ställde upp på, inte var vad som utlovats.
-Vaddå skydda barn, dom vill straffa tvivelaktiga icke älskvärda ibland vidriga gubbar, det är INTE samma sak.
Citera
2026-04-03, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag tror ändå inte att första kontakten med en kuk som står är på Dumpens hemsida och kan barnet dessutom läsa så blir det ju ännu värre. Roliga katter på Youtube är betydligt mer lämpligt tills vuxen ålder. Lovar dig att 99% av föräldrar vill inte att deras minderåriga ungar hänger på Dumpen även om du anser att det är fullt normalt. Vännen, fråga din omgivning.

Vart läser du att jag tycker att barn ska vara på dumpen?
Om de nu är där så tittar de med avsmak och ser vilka äckliga och patetiska män det finns
Citera
2026-04-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Det finns fler och kanske viktigare orsaker . Skolor bjuder inte in kreti och pleti och framförallt inte folk som är oseriösa.
S&P Hävdade länge att polisen ingenting gjorde, till skillnad från andra länder har vi inga lagar som skyddar barn och därför behövdes "lex Dumpen", politiker tittar bort när barn utsätts för övergrepp samt skyddar förövare och svensk media ljuger och är i princip fake news.
Med sådana oseriösa och överdrivna uttalanden är de självklart inte välkomna till skolor som värnar om seriositet.

Ja det finns ju ett och annat en rektor kan skylla på om Sara ringer och frågar om det får lov att vara en föreläsning i hens skola i aulan framför knattarna. Saras och Patriks pröjs är inte vart skon klämmer i första hand. Skolprojektet målades upp stort på Dumpen och det garanterades att det skulle vara barnvänligt men idag hör vi inte ett ord om magplasket.

Dumpen hade lyckats nästla sig in till någon ABF-tillställning men det blev avbok i sista sekund då nån elak person i maktposition ringde ett samtal så det verkar dröja innan Dumpen blir rumsrena. Personligen tycker jag Dumpen är helt ok möjligtvis kontroversiell light.
Citera
2026-04-03, 15:11
Medlem
Citat:
Diskussionen?
Det är ju sant.
Och det är väl bara bögar och barnknullare som ser något sexuellt när de kollar på dumpen.
Vi normala tycker inte att det är sexigt utav vi tycker att det är osmakligt.
Ni som blir kåta av allt som rör sig och av kukarna på dumpen kan ju börja att sätta på varandra.
Det är ok att vara gay 2025 så bara att ni kommer ut ur garderoben!

Upplever du att det är många bögar bland gäddorna? Enligt vad jag kan se utgör de en mycket liten del av de uthängda, men du kanske har lite inside info vad vet jag.
Citera
2026-04-03, 15:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Det är inte främst nakenheten som är problemet, tror många sett eller kommer se porr. Det är att barnen får läsa att vuxna vill ha just barn (de själva) som objekt för sådan aktivitet som det skrivs om i dumparna, och som de sett i nämnda porr.

Är också säker på att bilderna visas just för att förnedra gäddan mer, och för att fler ska gå in på paradiset Dumpen. Och förnedringen av männen tas tacksamt emot och ökar därmed gåvorna.
Citera
2026-04-03, 15:45
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det är precis detta med Dumpen retar gallfeber på mig med. Man säger sig företräda barn, vilket nästan alla ställer upp på, men när det visar sig grundsyftet fått konkurrens av andra tydliga incitament, känner jag mig lurad, när det visar att principen jag ställde upp på, inte var vad som utlovats.
-Vaddå skydda barn, dom vill straffa tvivelaktiga icke älskvärda ibland vidriga gubbar, det är INTE samma sak.

Fler som borde känna sig lurade. För det första så är det ett direkt kopierat koncept från utlandet där främsta syfte tycks vara att skapa en pöbel som går igång på en cirkus av folk som alltid funnits men som sällan tycks utgöra någon större eller reell samhällsfara (detta ger ju som sagt framförallt klirr i kassan). Då å då fiskar man upp någon riktig fuling som tex har allmänhetens förtroende generellt och som faktiskt utgör en direkt samhällsfara. Men oftast är det halv eller hel-idioter man fångar upp som inte en jävel på planeten skulle anlita som tex barnvakt för kvällen. Man skiter dessutom helt i att hela familjer får byta ort och namn med mera (något oerhört traumatiskt för just barn) efter "fångsten".

Själva facit till allt detta kommer sannolikt i framtiden nån gång. Hur många faktiska barn lyckades Dumpen rädda? Hur många barn sabbade man ev för? Vad blev eg slutresultatet i form av ändrade lagar och vilka? Tjänade samhället eg något på denna cirkus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in