Dagens bästa var screenshot från konversation med tidningen.
Varför skulle Jackan vilja ha den uppmärksamhet ja?
Vad synd att vi inte får se barnkammaren och allt.
Jag har aldrig varit bra på matte men hennes påhittade så kallade vårdnadstvist som i själva verket var en medling mellan barnets mor och Patrik om hur det skulle se ut när & om han skulle ha sin son efter Jackie ställt till cirkus & inte ett lämpligt hem för ett barn var ju för över 1 år sedan och hon skyller att hon inte fattat att hon är gravid pga den? Visst är man väl fortfarande gravid 9 månader?
Jag har aldrig varit bra på matte men hennes påhittade så kallade vårdnadstvist som i själva verket var en medling mellan barnets mor och Patrik om hur det skulle se ut när & om han skulle ha sin son efter Jackie ställt till cirkus & inte ett lämpligt hem för ett barn var ju för över 1 år sedan och hon skyller att hon inte fattat att hon är gravid pga den? Visst är man väl fortfarande gravid 9 månader?
Hahahaha ja det där med tidsuppfattning och verklighet är inte hennes grej.
Nu är det lyxfrukost i Hedemora.
Då är frågan. Äter dom inte frukost hemma?
Antar hustlande svärmor är nöjd med stjärnglansen hemma. Hon får lura på lite fler vänner några drömfångare så mamma Jacky och jättebebisen kan äta frukost hemma också
Jag begriper mig verkligen inte på fillersläpparna men hennes ögon är ju helt annorlunda också. Hon är glosögd idag, det var hon ju inte som ung. Vad tusan beror det på?
Jag begriper mig verkligen inte på fillersläpparna men hennes ögon är ju helt annorlunda också. Hon är glosögd idag, det var hon ju inte som ung. Vad tusan beror det på?
Centralstimulerande medel i stor mängd och under lång tid har den effekten.
Dagens bästa var screenshot från konversation med tidningen.
Varför skulle Jackan vilja ha den uppmärksamhet ja?
Vad synd att vi inte får se barnkammaren och allt.
Hon skulle ju varit smart o begärt ersättning för ett reportage.