Citat:
Ursprungligen postat av
Flyktbeteenden
Korrekt, i FUP kan man se Gs adress och där står det lgh 1704.
ja, jag orkade inte leta rätt på Gs lghtsnr. men råkade se grannens när jag läste igenom vittnesförhören (där grannarna ombeds säga sitt lghtsnr.)
Borde väl vara/varit fler som säljer sina lägenheter där tänker jag, iaf på samma våning. Stanken hade ju letat sig in i någons lägenhet också. Men å andra sidan är det ju en fantastisk utsikt därifrån; med vidsträckt utsikt över både vatten, natur, slott och så en golfbana. Och allt detta hade G praktiskt taget gratis och orkade ändå inte plugga till nåt vettigt eller skaffa sig ett vettigt jobb. De hade ju kunnat bevittna golfspel och lärt sig hur man spelar det istället för att punda och smida mordplaner. Lägenheten såg ju också ut som värsta pundarhålan. De hade bott där i 4 år men inte ens fått upp gardiner, tavlor, mattor etc. och så en massa saker som stod som om det vore ett förrådsutrymme man glömt bort.