2026-04-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbyxor
Varför skulle inte Anjo dyka upp? Det är på hemmaplan, och han har letat efter en möjlighet att prata med Bo-Göran Bodin ända sedan Hatet släpptes.

Du är en idiot om du tror det. Anjo eller Jocke kommer aldrig dyka upp där. ALDRIG. Är du dum?
Citera
2026-04-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Du är en idiot om du tror det. Anjo eller Jocke kommer aldrig dyka upp där. ALDRIG. Är du dum?

Jag bryr mig inte om Joakim. Det är inte han som tjatar om att han aldrig får möjlighet att samtala med Bo-Göran Bodin.

Var tycker du är en lämplig plattform för att Anjo och Bo-Göran Bodin ska samtala, TV4?
Citera
2026-04-02, 23:34
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om Joakim. Det är inte han som tjatar om att han aldrig får möjlighet att samtala med Bo-Göran Bodin.

Var tycker du är en lämplig plattform för att Anjo och Bo-Göran Bodin ska samtala, TV4?

Tror du de kommer på en sån grej är du dum i huvudet. Skilleras fattar säkert det med men tar chansen att kasta lite piss. Ingen tror att de dyker upp där. Så jävla dumt så det inte är sant. Självklart inte.
Citera
2026-04-02, 23:40
Medlem
Citat:
Tror du de kommer på en sån grej är du dum i huvudet. Skilleras fattar säkert det med men tar chansen att kasta lite piss. Ingen tror att de dyker upp där. Så jävla dumt så det inte är sant. Självklart inte.

Jag bryr mig inte heller om Skilleras.

Svara på min fråga istället: Var tycker du är en lämplig plattform för att Anjo och Bo-Göran Bodin ska samtala på, om inte torsdagen den 23 april kl. 18.30 på SR/SVT-huset i Norrköping, Västgötegatan 13?
Citera
2026-04-03, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattryttarna
Kul att Axel måste vara övertydlig i thumbnail, titel och allt möjligt när han skämtar aprilio för att hans debila fanclub inte ska råka missa att hans uppenbara trams är på skämt men kan man förvänta sig mer av någon som haft pedofilen Erik Nils "Barnknullaren" Stenhammar som anställd?

Vad fan babblar du om? Skilleras ljuger inte. Det är sanning. Om du anser att han ljuger har du bevisbördan. Dessutom, bara idioter ljuger. Det finns aldrig en fördel med att ljuga. I slutändan tjänar du aldrig på det. Och jag tror Skilleras när han säger att han aldrig ljuger. Och då är definitionen att en lögn kräver avsikt. Vem fan är Stenhammar? Haha
Citera
2026-04-03, 00:27
Medlem
Citat:

Anjo har otaliga gånger gnällt på över att han inte får vara med i media och bemöta kritiken från Dokument inifrån. Nu har han guldläge att träffa BGB och göra precis det han gnällt om så länge, bemöta kritiken publikt. Latmasken behöver inte ens lämna sin hemstad!

Men du har helt rätt, tjockisen kommer inte besvara kritiken. Han är alldeles för liten och feg för det, det har han redan visat genom att avböja medverkan i Sydsvenskan bland annat. Sen är han också för dum för att ens förstå kritiken i dokumentären.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-04-03 kl. 00:29.
Citera
2026-04-03, 00:28
Medlem
Citat:

Svara på min fråga istället: Var tycker du är en lämplig plattform för att Anjo och Bo-Göran Bodin ska samtala på, om inte torsdagen den 23 april kl. 18.30 på SR/SVT-huset i Norrköping, Västgötegatan 13?

Säger bara att om du tror Anjo går dit på riktigt så är du fontanellknullad. Det kommer inte hända. Spara datumet så får du se att jag hade rätt. Hur kan du ens tro att de avväger att gå? Så
Jävla dum
Citera
2026-04-03, 00:40
Medlem
Okay. Såhär. Jag jobbar med media. Inte inom ”nöje” men det var ändå en stor grej när första avsnittet av hatet släpptes och flera redaktioner gick igång på detta. Det var en stor snackis med många beredda. Sen när de två följande avsnitten kom som visade att BG inte hade något att komma med var det många som blev… faktiskt förbannade. BG hade inget och hade dessutom småfulat sig med att klippa bort meddelanden i chatten. Där föll BG lite i branschen och det är anledningen till att han måste resa runt och hålla hov för att försöka återupprätta sitt höga anseende samt anledningen till att han säger att han är besviken på branschen. Jag säger inget om vad Jocke och Anjo gjort, det spelar ingen roll… men när det kommer till BG så vet han själv om att han rundade hörn här och det har gjort att ryggar vänts internt.
Citera
2026-04-03, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattryttarna
Det skrev jag ju, Erik Nils Stenhammar född 30 mars 1982 är en pedofil och barnknullare och fd. anställd av Axel Luo Öhman.
https://imgur.com/a/mJkgYu8
https://imgur.com/a/barnknullaren-erik-nils-stenhammar-820330-0614-mJkgYu8
https://archive.ph/6gwuS
https://archive.ph/qnOMp

Vart är domen?
Citera
2026-04-03, 02:38
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Okay. Såhär. Jag jobbar med media. Inte inom ”nöje” men det var ändå en stor grej när första avsnittet av hatet släpptes och flera redaktioner gick igång på detta. Det var en stor snackis med många beredda. Sen när de två följande avsnitten kom som visade att BG inte hade något att komma med var det många som blev… faktiskt förbannade. BG hade inget och hade dessutom småfulat sig med att klippa bort meddelanden i chatten. Där föll BG lite i branschen och det är anledningen till att han måste resa runt och hålla hov för att försöka återupprätta sitt höga anseende samt anledningen till att han säger att han är besviken på branschen. Jag säger inget om vad Jocke och Anjo gjort, det spelar ingen roll… men när det kommer till BG så vet han själv om att han rundade hörn här och det har gjort att ryggar vänts internt.
Alla inom media förstår att han inte kunde ta med hela chatten ifrån början till slut i avsnittet.
Och det Anjo läst upp bevisar bara att BGB hade rätt i dokumentären.
Citera
2026-04-03, 08:30
Medlem
Citat:
Citat:

Citat:
Citat:

Citat:
Säger bara att om du tror Anjo går dit på riktigt så är du fontanellknullad. Det kommer inte hända. Spara datumet så får du se att jag hade rätt. Hur kan du ens tro att de avväger att gå? Så
Jävla dum

Jag har aldrig sagt att jag tror Anjo kommer gå dit. Men eftersom Anjo envisas med att Bo-Göran Bodin duckar honom är det väl rimligt att han antingen slutar tjata eller presentera en bättre plattform som INTE är YT.

Låter som att det är du som är bränd i skallen.
Citera
2026-04-03, 09:52
Bannlyst
Kommer anjo som varit så tuff i sin kanal sagt han tar debatten ställa upp i Publicistklubben i Norrköping 23 april där Bo Göran Bodin kommer vara?

Eller kommer han fega ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in