2026-04-02, 21:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Tycker det är ett konstigt sätt att se på det. Barn är inga rekvisita som ska visas upp bara för att folk ska ha något att titta på.
Garderar du dig? 😬
Nämen det kan jag faktiskt hålla med om men det är ju vardagsmat idag oavsett. Det är ju så det ser ut.
Citera
2026-04-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Varken Ns eller As rumpa eller avklädda bilder är av intresse för mig. Jag gillar videos som den med V och stora C och liknande. Det är mer min grej att titta på.
Blev bara så paff att det liksom var noll och ingenting på den som råkade komma upp. Kan ju inte va så kul
Kommer det lite videos med honom och C nångång i framtiden så kan det vara trevligt att se för mig .

Det händer att jag kikar på hans IG nångång faktiskt.
Han ser nervös och skamsen ut på den när han pillar sig i fejset. Men det kanske han inte är även om han ger det intrycket.
Ok ! Men varför ens kommentera något som inte intresserar en 🫣 mkt märkligt.
Citera
2026-04-02, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ok ! Men varför ens kommentera något som inte intresserar en 🫣 mkt märkligt.
Kanske av samma anledning som allt du inte är intresserad av men ändå kommenterar
Citera
2026-04-02, 22:07
Avstängd
Citat:
Nu fick vi det svart på vitt att N:s släkt sitter och stalkar A. Det är helt komiskt hur besatta de är av hans liv, samtidigt som de låtsas ha gått vidare. Skillnaden är enorm då A nämner dem aldrig, medan de har byggt hela sin vardag på att hålla koll på honom och prata om honom i podden. 😂

Citat:
Lite lustigt med tanke på att N anklagade A för stalking när det är precis tvärtom.
Sjukt beteende, det kallar jag inte att man har gått vidare .
Om man nu är så lycklig och harmonisk varför följa sitt ex som man påstås vara ondskan själv och utsatt henne både för det ena och andra .
Beundrar A att han aldrig har uttryckt sig illa el pratat så mkt skit om N på sociala medier som hon och J gjort mot han inte bara några mån utan i 3 hela år . Då är man verkligen besatt av en människa och vill inte gå vidare !!!
Jaha, nu fick hela släkten skulden för eran ”proffsiga” slutsats
Citera
2026-04-02, 22:16
Medlem
Citat:
Lite lustigt med tanke på att N anklagade A för stalking när det är precis tvärtom.
Om man nu är så lycklig och harmonisk varför följa sitt ex som man påstås vara ondskan själv och utsatt henne både för det ena och andra .
Beundrar A att han aldrig har uttryckt sig illa el pratat så mkt skit om N på sociala medier som hon och J gjort mot han inte bara några mån utan i 3 hela år . Då är man verkligen besatt av en människa och vill inte gå vidare !!!

Verkligen! Det märks vem som har gått vidare på riktigt och vem som fortfarande är fast i sandlådan. Hellre fokus på träning och personlig utveckling än det där tragiska ältandet om sex i varje podd.
Citera
2026-04-02, 22:16
Medlem
Citat:

3 år är en lång tid och kan liknas vid både förtal och trakasserier om man återkommande sprider uppgifter om någon öppet på SM som kan få andra att se ner på personen – även om uppgifterna kan vara sanna.

Här har A varit förnuftig nog att hålla allt som hänt mellan honom och N privat och bortom sociala medier.

N med sin moders påhejande har däremot valt att oförsynt tjäna kosing på historien.
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-02 kl. 22:26.
Citera
2026-04-02, 22:21
Medlem
Citat:
Slutsats ?? Så du menar att det inte ligger någon sanningen i det ?!🤷‍♀️

Vad jag vet så har N med fam suttit sen dag 5 2023 tills nu -26 och snackat om A på sina kanaler !! El är det lögn menar du ?
Och var någonstans kan du hitta inlägg från A då han pratar illa om N ??
Förstår att det blir jobbigt att inse att det ligger någon sanning i det vi säger .
Vi hade ju aldrig hittat på detta el vetat något om N inte dela precis allt .
Skrev långa spalter om han på IG och TikTok. Är det också lögn menar du ?
Om hon nu är så lycklig med V och lever ett sånt harmonisk liv .
Varför har hon då fortsatt prata om han i sin podd ??? Senast när V själv var med .
Citera
2026-04-02, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
3 år är en lång tid och kan liknas vid både förtal och trakasserier om man återkommande sprider uppgifter om någon öppet på SM som kan få andra att se ner på personen – även om uppgifterna kan vara sanna.

Här har A varit förnuftig nog att hålla allt som hänt mellan honom och N privat och bortom sociala medier.

N med sin moders påhejande har däremot tjänat kosing på själva historien & på bekostnad av både A och C.
Obegripligt att han inte anmäler för det du beskriver om han tycker det. Vet du varför han inte gör det?
Eller varför inte någon annan heller gör det?
Ja precis, även att det dom berättar i SM är sant så borde han kanske sätta ner foten.
Citera
2026-04-02, 22:28
Avstängd
Citat:
Slutsats ?? Så du menar att det inte ligger någon sanningen i det ?!🤷‍♀️

Vad jag vet så har N med fam suttit sen dag 5 2023 tills nu -26 och snackat om A på sina kanaler !! El är det lögn menar du ?
Och var någonstans kan du hitta inlägg från A då han pratar illa om N ??
Förstår att det blir jobbigt att inse att det ligger någon sanning i det vi säger .
Vi hade ju aldrig hittat på detta el vetat något om N inte dela precis allt .
Skrev långa spalter om han på IG och TikTok. Är det också lögn menar du ?
Om hon nu är så lycklig med V och lever ett sånt harmonisk liv .
Varför har hon då fortsatt prata om han i sin podd ??? Senast när V själv var med .
Jag är väl inte den som anklagar N för lögn, det är ju du som gör det.
Citera
2026-04-02, 22:37
Medlem
Citat:

Citat:
Jag är väl inte den som anklagar N för lögn, det är ju du som gör det.
Du är ju otrolig vänder på precis allting !!!
Jag svara dej på texten ovanför och det vet du .
Ja jag anser att N ljuger om mycket då det kommit fram saker som inte stämmer övrens med verkligheten.
Men det finns dom saker hon talar sanning också men är välfigt få tyvärr
Citera
2026-04-02, 22:43
Avstängd
Citat:
Du är ju otrolig vänder på precis allting !!!
Jag svara dej på texten ovanför och det vet du .
Ja jag anser att N ljuger om mycket då det kommit fram saker som inte stämmer övrens med verkligheten.
Men det finns dom saker hon talar sanning också men är välfigt få tyvärr
Jag berättade vad jag såg när jag var inne på As TikTok och jag skrev att jag tittar ibland på hans IG. Skrev lite om det och vad jag tycker och ser osv PANG fick hela Ns släkt skulden för det ena och det andra och att ni hade något svart på vitt då. Vad har dom med att göra vad jag skriver om vad jag vill se och inte?
Citera
2026-04-02, 22:43
Medlem
Citat:
Verkligen! Det märks vem som har gått vidare på riktigt och vem som fortfarande är fast i sandlådan. Hellre fokus på träning och personlig utveckling än det där tragiska ältandet om sex i varje podd.
Exakt !! Helt enig med dej .
Värkar vara svårt att inse el förstå att hon avslöjar sig själv gång på gång med sina lögner. Och att även följarna märker att det inte stämmer det som sägs .
Konstigt att det inte nämns något om Ns vänner som valde As sida. Det är det tyst om undra varför 🤦‍♀️🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in