2026-03-16, 19:42
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Du har väl sett bilderna på henne! Sen tror inte jag att sexköpare i Sverige tittar så mycket på utseendet, kanske lite grann, men i det stora hela så är det kuken som styr. Min egen teori. I Tyskland och Holland, Tjeckien där kan torskarna välja utseende..
Nej har inte brytt mig i kolla några bilder. Varför skulle jag det?
Citera
2026-03-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Han var inte med då, hon hade bestämt träffen själv.

Otroligt man bokar ensam träff med en så obalanserad man. Han går omkring i Kramfors som inget händ och jobbar på sin solcellsfirma som om ingenting hänt...
Citera
2026-03-17, 21:58
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det är någon som läser den här tråden. Thomas kan det inte vara, då finns det rimligtvis bara M att välja på.

Hmm ja det är M själv som börjat sopa igen spåren.
Om du kollar så går det att se när hot wife kontot öppnades.
Det är hennes eget konto från innan hon blev fru till Thomas.
Så sålt sin fru, nja, inte tidigare i alla fall för hon sålde själv.
Kan vara att han då dom bodde Kramfors tog över försäljningen.
Citera
2026-03-18, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Nu har rättegången börjat om det inte blivit uppskjutet. Fupen finns.
Åtal skulle väckas den dag du skrev detta. Datum för rättegång är en annan sak.
Citera
2026-03-18, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag trollar inte. Jag skrev Om det inte blivit uppskjutet. Och nu är det 30mars som gäller fick jag precis reda på.
För åtalet ja, inte för rättegång. Det har aldrig funnits något datum för rättegång. Teoretiskt kan det hela sluta med att det inte väcks åtal, dvs att mann släpps.
Citera
2026-03-18, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Som jag trodde.... det plockas bort bilder nu. Filmerna är redan borta.
Var låg de bortplockade filmerna?
Citera
2026-03-18, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Nej, det är ett annat fall. Då åtalet inte väckts ännu så finns det ingen FUP i detta fall men vissa kunder har redan åtalts enligt sidan jag länkade till.
Vad menar du med att det är ett annat fall? Har du läst häktningsframställan som det länkas till?
Citera
2026-03-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
För åtalet ja, inte för rättegång. Det har aldrig funnits något datum för rättegång. Teoretiskt kan det hela sluta med att det inte väcks åtal, dvs att mann släpps.
Ja absolut, visst kan det bli så.
Citera
2026-03-18, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Åtal skulle väckas den dag du skrev detta. Datum för rättegång är en annan sak.
Ja det har du rätt i. Det gick för fort på tangentbordet för mig.
Citera
2026-03-19, 13:40
Medlem
https://www.tidningenangermanland.se/2026-03-19/kramforsbo-atalas-for-sexkop-i-koppleriharvan/

Sexköpen ska ha ägt rum mellan mars och juli år 2024, och utspelat sig i Kramfors kommun.

Mannen, som är i 50-årsåldern, åtalas för tre fall av köp av sexuell tjänst efter att ha betalat för sexuella handlingar, enligt åtalet.
Citera
2026-03-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaug1979
Otroligt man bokar ensam träff med en så obalanserad man. Han går omkring i Kramfors som inget händ och jobbar på sin solcellsfirma som om ingenting hänt...
Vad har du för källa på att han är obalanserad?
Skulle alla företagare lägga ner sina företag om de blev misstänkta för brott, eller hur menar du?
Citera
2026-03-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ybarn
https://www.tidningenangermanland.se/2026-03-19/kramforsbo-atalas-for-sexkop-i-koppleriharvan/

Sexköpen ska ha ägt rum mellan mars och juli år 2024, och utspelat sig i Kramfors kommun.

Mannen, som är i 50-årsåldern, åtalas för tre fall av köp av sexuell tjänst efter att ha betalat för sexuella handlingar, enligt åtalet.

Så går det när man köper sex. Vilken snackis han och många andra sexköpare blir i Kramfors.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in