2026-03-31, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pemmertz
Säkert ngn tofs-tjej som stått bredvid.

Ryktet säger att han ska heta Martin.

Malmö tingsrätt B 12633-25 men chilla med namn till processen haft sin gång och tjejen ska nog lämnas utanför även efteråt
Citera
2026-04-01, 18:03
Medlem
Tjejen har ju inte betett sig bra. Men hon verkar vara en klen tjej på 17 bast, låter som polisen fick nog och slängde ned henne med huvudet före i stengolvet. Kan ju bli rätt hög hastighet i ett sånt moment och skador.

Låter som han lacka ur och fick nog. Han borde nog att skadorna kan uppstå i rollen som polis. Låter i mina öron som att detta gick helt åt heivete.
Citera
2026-04-01, 18:08
Medlem
Vi vill se övervakningsfilmen.

Vem är snutjäveln? Kvinna eller man? Svensk eller utlänning?
Citera
2026-04-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha85
Tjejen har ju inte betett sig bra. Men hon verkar vara en klen tjej på 17 bast, låter som polisen fick nog och slängde ned henne med huvudet före i stengolvet. Kan ju bli rätt hög hastighet i ett sånt moment och skador.

Låter som han lacka ur och fick nog. Han borde nog att skadorna kan uppstå i rollen som polis. Låter i mina öron som att detta gick helt åt heivete.

Nä men om polisen gjort så där det är kamera vad gjordes då innan som provocerat tjejen att vara otrevlig. Knappast så att hon kan göra så mkt mer med fängsel och huva..
Citera
2026-04-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettstegitag1
Nä men om polisen gjort så där det är kamera vad gjordes då innan som provocerat tjejen att vara otrevlig. Knappast så att hon kan göra så mkt mer med fängsel och huva..

Håller med. Om hon är fängslad och oavsett om hon är uppkäftig och viftar med benen, så har jag svårt att se skälet till att kasta ner henne. De kan hålla ned henne på bänken och kontrollera henne. Detta låter som en polis som är ung, mer tror att han är mer än andra. Helt övertygad om att han inte haft ngt avancerat jobb innan polisyrket. Gissar blev polis tidigt och sedan blivit hög i hatten
Citera
2026-04-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Vi vill se övervakningsfilmen.

Vem är snutjäveln? Kvinna eller man? Svensk eller utlänning?
Svensk man, heter Martin har jag hört
Citera
2026-04-01, 20:55
Medlem
Citat:
Malmö tingsrätt B 12633-25 men chilla med namn till processen haft sin gång och tjejen ska nog lämnas utanför även efteråt
Kanon stort tack👍
Citera
2026-04-01, 20:56
Medlem
Citat:
Har du läst fup?
Citera
2026-04-02, 12:21
Medlem
Citat:

Såg en youtube-video för flera år sen som visade en kvinna som blev slängd med ansiktet före och blodpölen var stor och hon fick stora skador. Det skedde i USA.
Citera
2026-04-03, 08:44
Medlem
Citat:
Har du läst fup?

Jo, mycket maskat. Men flera poliser som ljuger helt klart. Stort av kollegan som anmälde och berättar sanningen.
Citera
2026-04-03, 09:25
Medlem
Citat:
Jo, mycket maskat. Men flera poliser som ljuger helt klart. Stort av kollegan som anmälde och berättar sanningen.
Om så är fallet borde samtliga poliser( då förutom stationsbefälet och arrestvakten) bli föremål för avskiljning. Nu är 1 pers åtalade men om det är uppenbart att övriga poliser ljuger så borde de avskiljas. De är säkerhetsklassade. Kodus till arrestvakten och stationsbefälet. Sen knepigt utan att se videon
Citera
2026-04-03, 12:57
Avstängd
Citat:

Det låter i mina öron som att du är naiv och inte förstår att detta beteende är standard för Malmöpolisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in