Nån som var koll hur stor chans det skulle kunna vara för drogtest för nyanställd inom vården? Är det helt random eller testar dom alla nyanställda tillex?
Vad tror ni chansen för hårtest är för ett studiebesök med säkerhetsklassning/prövning?
Är 3 veckor kvar tills studiebesöket är ren i pisset men håret kommer dröja ett litet tag till, kom upp att det kan bli hårtest men vet ej om det gäller för studiebesöket eller bara när man ska bli anställd.
Update på detta? Ska på intervju som del av säkerhetsprövning för en säkerhetsklassad tjänst men inte hört något om ev drogtest.
Hej vet någon om det syntetiska urinet från sm*ket*wer fortfarande funkar för labb analyser? och om inte, vet någon isåfall något annat synt-urin som funkar idag?
Jag har lämnat salivtest (labb) inom psykiatrin och nu fått ett positivt test från 25/3, detta kan ej stämma, jag har berättat för läkaren att senaste intag var 1/2 tablett den 16/3. Läkaren säger då att det inte är möjligt utan att jag har tagit efter det. Ingen tror på en psykpatient ”det är precis så någon som hade gjort det hade sagt” men grejen är att jag genuint ärligt har ej tagit någonting sedan dess. Min läkare tog bort en av mina mediciner med omedelbar verkan (ej narkotikaklassad, men kramprisk?).
Vad kan jag göra nu? Tog ett nytt test idag, men det hjälper ju ej direkt.
Jag bad om att få ta del av analysen, det fick jag ej. Dessutom var jag enbart positiv på tramadol och ej tramadolmetabolit vilket är ännu mer märkligt?
Att bli misstrodd är det värsta jag vet så ber er nu, hur hanterar jag detta?