2026-03-27, 20:10
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batman20
Okej vilken tid blir det då är så jävla dålig på klockan blir det söndag någon tid sen måndag ska jag vakna tidigt som fan. Fungerar på träna eller är de ej smart. För chat gpt säger att man ska vila innan. Men har en sån 2,5 liters flaska hemma ska dricka hela den med vatten. Men vilken tid ska jag ta fruktpektin på söndag och måndag för måndag hade jag tid på Falck kl 11:30

Du ska verkligen inte träna dagen innan. Det ökar utsöndringen något enormt. Ta en dos när du går och lägger dig kvällen innan provet, egentligen kan du nog hoppa det. Fast det är ju inte farligt att dricka det. Så gör som du vill. Sedan ska du ta nästa dos runt klockan 06 på morgonen. Ta någon b vitamin i samband med det och sedan fyller du på med en halvliter vätska i timmen och pissar några gånger. Ta gärna någon till b vitamin igen 2-3 timmar innan provet.
Citera
2026-03-27, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Du ska verkligen inte träna dagen innan. Det ökar utsöndringen något enormt. Ta en dos när du går och lägger dig kvällen innan provet, egentligen kan du nog hoppa det. Fast det är ju inte farligt att dricka det. Så gör som du vill. Sedan ska du ta nästa dos runt klockan 06 på morgonen. Ta någon b vitamin i samband med det och sedan fyller du på med en halvliter vätska i timmen och pissar några gånger. Ta gärna någon till b vitamin igen 2-3 timmar innan provet.
Tusen tack jag hoppas verkligen jag blir negativ ska också ta mitt egna test har sånt all test som jag tänkte ta söndag morgon. För testade det idag men drack 2 glas vatten innan testet. Det blev negativt men mitt kiss var fan päron färgat
Citera
2026-03-27, 20:18
Medlem
Citat:
Tror du inte Falck kan kolla trampaturen och kretinen värde elle vad fan de heter.
Citera
2026-03-27, 20:48
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Tror du inte Falck kan kolla trampaturen och kretinen värde elle vad fan de heter.

Jo klart dom gör det. Om du inte har kreatin så ska du inte dricka för mycket vatten. Drick max en 1-1½ liter vatten innan provet, inte mer. Om du tränar mycket så brukar man äta mer kött då har du redan en rätt hög nivå av kreatin i dig.
Citera
2026-03-27, 20:50
Medlem
Citat:
Jo klart dom gör det. Om du inte har kreatin så ska du inte dricka för mycket vatten. Drick max en 1-1½ liter vatten innan provet, inte mer. Om du tränar mycket så brukar man äta mer kött då har du redan en rätt hög nivå av kreatin i dig.
Jag kör en deff just nu ligger på 2300 kcals varje dag 200 gram protien har kört cardio 10 k steg varje dag väger min mat och allt. tar också kreatin också som kosttillskott men de är ej samma tydligen. dricker 4 liter varje dag. denna vecka har jag på riktigt utan skoj kissat kanske 25gånger. för jag har en såndär stor vatten flaska som är 2,5 liter ish dricker 2 sånna 1 på gymmet med c vitamin sen hemma med vätskeersätting.
Citera
2026-03-27, 20:52
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Jag kör en deff just nu ligger på 2300 kcals varje dag 200 gram protien har kört cardio 10 k steg varje dag väger min mat och allt. tar också kreatin också som kosttillskott men de är ej samma tydligen. dricker 4 liter varje dag. denna vecka har jag på riktigt utan skoj kissat kanske 25gånger. för jag har en såndär stor vatten flaska som är 2,5 liter ish dricker 2 sånna 1 på gymmet med c vitamin sen hemma med vätskeersätting.

Jo det är samma kreatin, fast du måste ta det några dagar innan så det hinner brytas ned till det som dom mäter. Om du har kreatin så ta lite extra några dagar innan bara för att vara safe.

Fast jag är rätt säker på att du redan är safe, så detta är verkligen hängslen och livrem som du sysslar med.
Citera
2026-03-27, 20:53
Medlem
Citat:
Jo det är samma kreatin, fast du måste ta det några dagar innan så det hinner brytas ned till det som dom mäter. Om du har kreatin så ta lite extra några dagar innan bara för att vara safe.

Fast jag är rätt säker på att du redan är safe, så detta är verkligen hängslen och livrem som du sysslar med.
Okej för nu tar jag 10 g kreatin egentligen ska man ta 5 g
Citera
2026-03-27, 20:54
Medlem
Citat:

tror du jag är safe utan att ta allt?
Citera
2026-03-27, 20:58
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
tror du jag är safe utan att ta allt?

JAA! Om du tränar mycket och dricker mycket vatten (och skiter mycket). Sedan att du redan får negativa resultat, så innebär det att du med absolut största sannolikhet kommer klara dig utan problem. Det var ju väldigt lite du hade puffat i dig också. Hade du puffat i dig 5-10g så hade det varit en annan sak.

Antar det är 20-25ng teststickor du har?!

Fast ta det du skaffat dig nu, fast överdriv inte. Så kan du sova gott gott innan och efter provet
Citera
2026-03-27, 21:18
Medlem
Citat:
JAA! Om du tränar mycket och dricker mycket vatten (och skiter mycket). Sedan att du redan får negativa resultat, så innebär det att du med absolut största sannolikhet kommer klara dig utan problem. Det var ju väldigt lite du hade puffat i dig också. Hade du puffat i dig 5-10g så hade det varit en annan sak.

Fast ta det du skaffat dig nu, fast överdriv inte. Så kan du sova gott gott innan och efter provet
vi ser väll. På mitt test är det all test den heter thc 20 rapid test panel. Dth-114
Citera
2026-03-28, 20:31
Medlem
Totty63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totty63
Hej!

Blir mitt första inlägg här för jag råkat trilla dit lite i ett återfall.
Om jag 178cm lång och 93 kilo tagit 8mg sub om dagen i en vecka, hur länge ungefär innan jag
kan lämna ett rent urinprov om jag inte tagit något annat alls på 4 år innan det?
Tack för svar xoxo

Bump
Citera
2026-03-29, 12:29
Medlem
Citat:

Tjena idag testade jag mig också mitt första piss kl 05:00 det var negativt på mitt all test. Kan jag vara helt säker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in