2026-03-31, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Vad gaggar ni om?

Ni har en härlig förmåga att de-raila i denna tråd
Måste vara jobbigt och kämpigt för er

Ni är precis som Temu, och precis som man täpper till truten på Temu så räcker det med att man bara backar bandet och upprepar och upprepar och upprepar, väldigt bekvämt faktiskt, börjar inse och förstå hur slappt Anjo har det när det enda han behöver göra för att demolera "kritiker" och bluffmakare och troll är att upprepa sig
Det jag menar med detta är att ibland i Anjo och rasks videos använder dom Linnea och chrippas ord som bevis för att saker har hänt sen i samma video kan dom göra det motsatta och säga att allt dom säger är lögner. Chrippa har ju sagt att han ljög om det han pratade i den videon. Så hur kan du avgöra när chrippa ljög eller inte?

Det roligaste med er sektenrunkare är att chrippa och Linnea (som dramat handlade om) har förlåtit varandra och gått vidare i livet. Till och med gift sig.
Men ändå sitter varenda sektenkuk och hakar upp sig på vad dom gjorde mot varandra.
Och du kan sluta citera mina inlägg sålänge du inte vågar besvara mina andra frågor jag hade till dig, men du är väll tillräckligt smart att fatta själv att du inte kan svara på dom utan att framstå som en komplett idiot och nolla.
Citera
2026-03-31, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Det jag menar med detta är att ibland i Anjo och rasks videos använder dom Linnea och chrippas ord som bevis för att saker har hänt sen i samma video kan dom göra det motsatta och säga att allt dom säger är lögner. Chrippa har ju sagt att han ljög om det han pratade i den videon. Så hur kan du avgöra när chrippa ljög eller inte?

Det roligaste med er sektenrunkare är att chrippa och Linnea (som dramat handlade om) har förlåtit varandra och gått vidare i livet. Till och med gift sig.
Men ändå sitter varenda sektenkuk och hakar upp sig på vad dom gjorde mot varandra.
Och du kan sluta citera mina inlägg sålänge du inte vågar besvara mina andra frågor jag hade till dig, men du är väll tillräckligt smart att fatta själv att du inte kan svara på dom utan att framstå som en komplett idiot och nolla.

Anjo själv tror ju inte 100% på Chrippa heller utan säger ju återkommande att antingen ljuger Chrippa eller så ljuger Linnéa, och det ser lite olika ut beroende på om vad, om det de handlar om det Chrippa pratar om i CHRIPPA MIN SANNING eller om Linnéas sminkade blåmärken eller om andra saker

Men alla kan ju på egen hand dra slutsatsen att Linnéa är ett psykfall, alltså en klockren psykopat, som manipulerar Chrippa och manipulerade alla hennes tidigare pojkvänner, men Chrippa är ju som han är och är inte ett oskyldigt offer för psykfallet han får ju skylla sig själv helt enkelt som utsätter sin dotter för en så sjuk galning som Linnéa är
Citera
2026-03-31, 14:35
Medlem
Citat:
Anjo själv tror ju inte 100% på Chrippa heller utan säger ju återkommande att antingen ljuger Chrippa eller så ljuger Linnéa, och det ser lite olika ut beroende på om vad, om det de handlar om det Chrippa pratar om i CHRIPPA MIN SANNING eller om Linnéas sminkade blåmärken eller om andra saker

Men alla kan ju på egen hand dra slutsatsen att Linnéa är ett psykfall, alltså en klockren psykopat, som manipulerar Chrippa och manipulerade alla hennes tidigare pojkvänner, men Chrippa är ju som han är och är inte ett oskyldigt offer för psykfallet han får ju skylla sig själv helt enkelt som utsätter sin dotter för en så sjuk galning som Linnéa är
Återigen verkar du fatta 0 om vad man egentligen menar. Anjo använder ju ibland chrippa och Linnea som källa till påstådda saker, även fast anjo också utrycker sig med att man inte kan lita på ett ord som kommer ur deras mun.
Sen det där med att Linnea har manipulerat massa andra pojkvänner har ju blivit motbevisat. Nu när chatten läckt har man ju sett vilka dom påstådda pojkvännerna är och när Linnea skriver till dom i nutid och ifrågasätter vem denne påstådda pojkvän skulle varit så har det visat sig att det är lögner.
Tex var det en tjej om jag inte minns fel som hade påstått att Linnea var tillsammans med hennes bror och manipulera honom. Det visade sig att hon ljög och inte hade något samröre med Linnea alls.
Men det har Anjo använt i flertalet videos som bevis. Anjo är en återkommande lögnare som går på allt folk skriver till han i dm. Att Linnea blivit utmålad som en psykopat är enbart enbart av saker som kommit från anjos kanal. Och bevisligen har Anjo 0 källkritik. #falukorvsgubbegate
Men du får gärna komma med bevisning som visar motsatsens (som inte kommer från anjos kanal, eller som chrippa gått ut med att han ljugit om).
Du har också skrivit att Linnea är en samhällsfara, på vilket sätt är hon det?
Citera
2026-03-31, 18:02
Medlem
Citat:
Att Linnea påstår att hon är gravid är ju att underdriva. Hon har ju visat upp ultraljudsbilder och vloggat om det.

Jadu känns ju inte som en säker källa att det är hennes eget UL hon har bilder på kan hon fejka att bli misshandlad av Chrippa kan hon säkert få tag i några UL-bilder, tror inte ett skit på att hon gjort 2 aborter 2025 heller btw

Men Anjo får väl vara godtrogen psykfallet bäst han vill, jag är däremot skeptisk till allt som kommer från Linnea som sig bör
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-31 kl. 18:04.
Citera
2026-03-31, 18:03
Medlem
Citat:
Jadu känns ju inte som en säker källa att det är hennes eget UL hon har bilder på kan hon fejka att bli misshandlad av Chrippa kan hon säkert få tag i några UL-bilder, tror inte ett skit på att hon gjort 2 aborter 2025 heller btw
Hur är Linnea en samhällsfara?
Citera
2026-03-31, 18:07
Medlem
Citat:
Hur är Linnea en samhällsfara?

Alla psykopater utgör en samhällsfara, de är en fara för allmänheten vem som helst kan bli falskt anklagad för vad som helst helt oprovocerat jag rekommenderar alla att aldrig på något sätt frivilligt ha med en psykopat att göra, så det är ganska vågat av Anjo att prata om psykfallet Linnea men så har han ju fått en del tillbaka också
Citera
2026-03-31, 18:12
Medlem
Citat:
Men ditt jvla mähä haha vad är det för väderkvarn du har uppfunnit nu som du låtsas slåss mot?
Är du en väderkvarn? Du bad om bevis för att BGB sänkt Anjos kanal och du fick bevis.

Ditt modus operandi är att fokusförflytta när du blir överbevisad och får slut på argumentet.

Se:

Citat:
Chrippa har alltid gett fler visningar ja, men jag ser inte någon koppling i att bluffmakaren Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku" och att det på något sätt ska ha påverkat Anjos tittarsiffror, jag postade ju en skärmdump som du missade på visningar för klipp som släpptes före Hatet och de klippen har inte heller fått över 100.000 visningar så din teori är fylld av hål som du behöver täppa igen för att vara övertygande.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hatet nominerades av Sveriges främsta journalister till Guldspaden. Allt i Hatet är sanningsenligt och har åstadkommit det den skulle.

Här kommer min jämförelse av gillamarkeringar, hajppoäng och kommentarer innan Hatet, direkt efter sändning och idag när hajpen kring dokumentären och personerna huvudpersonerna lagt sig.
Jämförelsen mellan 10 Chrippavideos i inbördes ordning från Anjos kanal innan Hatet mot 10 videos direkt efter Hatet och Anjos mest aktuella videos om Chrippadramat idag:

Procentuell minskning direkt efter hatet
Visningar: 10%
Gillamarkeringar: 23%
Hajppoäng: 36%

Procentuell minskning till idag
Visningar: 59%
Gillamarkeringar: 62%
Hajppoäng: 61%
Kommentarer: 54%

Minskningen i absoluta tal

Rådata från youtube innan Hatet
Rådata från youtube efter Hatet
Aktuell rådata från youtube

Källa: youtube.com/anjo
Senast redigerad av Pallal 2026-03-31 kl. 18:19.
Citera
2026-03-31, 18:14
Medlem
Citat:
Du bad om bevis för att BGB sänkt Anjos kanal och du fick bevis.

Nej, det gjorde jag inte

Däremot pratade jag om att chatten-serien, 30 klipp om minst 1h per styck i 30 dagar, inte är konstigt att få tittar på, jag själv som brukar se det mesta som Anjo lägger upp har bara sett ca 2h av de 30-40h totalt Anjo la upp om chatten. Normala människor orkar inte lyssna på samma youtuber om samma sak i 1h om dagen, normala människor har inte den tiden, inte det intresset, inte det tålamodet, och särskilt inte att lyssna på att någon läser ur en urtrist chatt (Som Bo-Göran Bodin uppenbarligen tycker var något av det mest spännande han någonsin läst, men alla är inte lika sjuka i huvudet som han)

Så ja, de 30 avsnitten i chatten-serien kommer förmodligen inte få lika många visningar, per avsnitt, som exempelvis "Historien om Joz"-seriens avsnitt men det beror på innehållet och att ingen normal människa orkar hälla så mycket ointressant skit i sina öron på så kort tid, men idén om att Anjo fått "dåligt rykte" och få visningar pga att SVT's bluffmakare Bo-Göran Bodin skapat nån fejkad dokumentär där han målar upp nån alternativ verklighet är ju bara så urdum att man saknar ord
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-31 kl. 18:25.
Citera
2026-03-31, 18:19
Medlem
Citat:
Alla psykopater utgör en samhällsfara, de är en fara för allmänheten vem som helst kan bli falskt anklagad för vad som helst helt oprovocerat jag rekommenderar alla att aldrig på något sätt frivilligt ha med en psykopat att göra, så det är ganska vågat av Anjo att prata om psykfallet Linnea men så har han ju fått en del tillbaka också
Du vet alltså inte vad en samhällsfara är. Att en person kan falskt anklaga EN annan person utgör inte en fara för samhället.
Då skulle ju alla vara en samhällsfara.
Vem som helst kan ju anklaga vem som helst falskt.
Typ som när Anjo anklagade linneas familj att vara med i en sekt, typ lägga upp förslag på T-shirts med ”sekten är värst” motiv med en bild på hela linneas familj?
Citera
2026-03-31, 18:22
Medlem
Jag tar med konversationen så dina försök att manipulera blir lika tydlig för alla läsare.

Citat:
Chrippa har alltid gett fler visningar ja, men jag ser inte någon koppling i att bluffmakaren Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku" och att det på något sätt ska ha påverkat Anjos tittarsiffror, jag postade ju en skärmdump som du missade på visningar för klipp som släpptes före Hatet och de klippen har inte heller fått över 100.000 visningar så din teori är fylld av hål som du behöver täppa igen för att vara övertygande.
Jag täpper igen hålen
Citat:
Allt i Hatet är sanningsenligt och har åstadkommit det den skulle. Jämförelsen mellan 10 Chrippavideos i inbördes ordning från Anjos kanal innan Hatet mot 10 videos direkt efter Hatet och Anjos mest aktuella videos om Chrippadramat idag:
Procentuell minskning direkt efter hatet
Visningar: 10%
Gillamarkeringar: 23%
Hajppoäng: 36%
Procentuell minskning till idag
Visningar: 59%
Gillamarkeringar: 62%
Hajppoäng: 61%
Kommentarer: 54%
Du försöker gaslighta och fokusförflytta
Citat:
Men ditt jvla mähä haha vad är det för väderkvarn du har uppfunnit nu som du låtsas slåss mot?
Jag svarar
Citat:
Du bad om bevis för att BGB sänkt Anjos kanal och du fick bevis.

Ditt modus operandi är att fokusförflytta när du blir överbevisad och får slut på argumentet.
Du replikerar i sann gaslightanda som den psykopat du är
Citat:
Nej, det gjorde jag inte
Det gjorde du.
Senast redigerad av Pallal 2026-03-31 kl. 18:35.
Citera
2026-03-31, 18:35
Medlem
Citat:
Det gjorde du.

Nopp jag bad inte om bevis på att antal visningar på chatten-avsnitten inte är lika många som på Anjos ordinarie klipp när han släpper ett klipp i veckan, däremot förklarade jag att det är ganska självklart att Anjo inte får lika många visningar per klipp när han släpper 30 klipp i rad på över 1h per klipp och det enda content är att han sitter och läser i en tråkig chatt som ingen normal människa (förutom Bo-Göran Bodin då, men han är uppenbarligen inte normal) kan tycka är intressant. Jag själv har hunnit lyssnat på typ 2h av de 30-40h av chatten och kommer förmodligen inte lyssna på mer än så med tanke på hur trist det var

Det finns däremot vissa socfall och diagnos-människor som inte har ett normalt liv som klarar av att lyssna på flera timmar om dagen från drama-youtubers och då syftar jag t.ex. på temu-sekt-hjonen som kan sitta och hälla skilleras skit i sina öron flera timmar om dagen men vi normala människor har andra intressen än att varje ledig timme fylla våra öron med drama-youtubers och andra influencers

Men du är uppenbarligen en sån där som inte ser skogen pga alla träd som hakar upp dig på enskilda meningar utan att förstå sammanhanget, du verkar ju inte ha någon aning alls vad jag menar eller vad jag pratar om utan missförstår och vantolkar värre än gud vet vad, poängen flyger dig ständigt långt över huvudet du förstår ju inte innebörden i något av mina inlägg så förstår inte varför du ens bemödar dig med att besvara något av mina inlägg, en isbörn kommer aldrig kunna kommunicera med en bakterie det är hopplöst så lika bra du ger upp
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-31 kl. 18:44.
Citera
2026-03-31, 18:48
Medlem
Citat:
Nopp jag bad inte om bevis på att antal visningar på chatten-avsnitten inte är lika många som på Anjos ordinarie klipp när han släpper ett klipp i veckan, däremot förklarade jag att det är ganska självklart att Anjo inte får lika många visningar per klipp när han släpper 30 klipp i rad på över 1h per klipp och det enda content är att han sitter och läser i en tråkig chatt som ingen normal människa (förutom Bo-Göran Bodin då, men han är uppenbarligen inte normal) kan tycka är intressant. Jag själv har hunnit lyssnat på typ 2h av de 30-40h av chatten och kommer förmodligen inte lyssna på mer än så med tanke på hur trist det var

Det finns däremot vissa socfall och diagnos-människor som inte har ett normalt liv som klarar av att lyssna på flera timmar om dagen från drama-youtubers och då syftar jag t.ex. på temu-sekt-hjonen som kan sitta och hälla skilleras skit i sina öron flera timmar om dagen men vi normala människor har andra intressen än att varje ledig timme fylla våra öron med drama-youtubers och andra influencers
Din tes faller på att Anjos visningar föll i direkt anslutning till sista avsnittet av hatet och innan Chatten drog igång men du har förmodligen inte bildning nog att tolka högstadiematte.

Du har tid att skriva ordsallader utan röd tråd och substans på Flashback som att det gällde ditt liv så jag drar min slutsats att du tillhör gruppen Soc-fall, Jockes rövknullsdockor och att du är en diagnosmänniska.

Är du arg över att Lilla Linnea inte har dig som frikort?
Senast redigerad av Pallal 2026-03-31 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in