2026-03-30, 01:09
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Vad yrar du om? vadå 10000? Endast 5 av Anjos 471 klipp har färre än 10000 och de fem är alla minst 3 år gamla, så här såg det ut för några månader sedan: https://imgur.com/a/XvsI6TX
Du kan ju inte förneka att Anjo har mindre visningar efter hatet dokumentären.

I höstas innan dokumentären 50 000-100 000 visningar per video.
Nu 20 000-50 000 visningar per video. Chatten videorna som du påstår att folk inte orkat se är de videos med flest visningar. Alla andra videos Anjo försöker göra som inte har med Chrippa dramat att göra får runt 20 000 visningar. Anjos följare är bara intresserade av Chrippa dramat, och när Anjo får slut på Chrippa content kommer han få det svårt.

Anjo har inte byggt en följarskara som gillar Anjos ideer, han har byggt en följarskara på Chrippa dramat, vilket börjar gå mot sitt slut.
Citera
2026-03-30, 02:48
Medlem
Är det sant att Lisen Saldes, Lisen Saldes Vargas, Orten-Lisen eller vad Lisen Björlund kallar sig idag är rasist också?

Det ger en förklaring till hennes projicering av sitt självhat mot Linnea.

Hobbyrasisten Rodde och Lisen är slående lika till både attityd, intelligensmivå och språkbruk, är dom besläktade?
Citera
2026-03-30, 06:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är det sant att Lisen Saldes, Lisen Saldes Vargas, Orten-Lisen eller vad Lisen Björlund kallar sig idag är rasist också?

Det ger en förklaring till hennes projicering av sitt självhat mot Linnea.

Hobbyrasisten Rodde och Lisen är slående lika till både attityd, intelligensmivå och språkbruk, är dom besläktade?
Nä vadå förklaring till självhat, tror du att bara för att man är chilenare och säger rasistiska saker att man hatar chilenare?

En finne som hatar ryssar hatar inte sig själv, t.ex, hur mycket du än svennebananrasistar dig.
Citera
2026-03-30, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du kan ju inte förneka att Anjo har mindre visningar efter hatet dokumentären.

I höstas innan dokumentären 50 000-100 000 visningar per video.
Nu 20 000-50 000 visningar per video. Chatten videorna som du påstår att folk inte orkat se är de videos med flest visningar. Alla andra videos Anjo försöker göra som inte har med Chrippa dramat att göra får runt 20 000 visningar. Anjos följare är bara intresserade av Chrippa dramat, och när Anjo får slut på Chrippa content kommer han få det svårt.

Anjo har inte byggt en följarskara som gillar Anjos ideer, han har byggt en följarskara på Chrippa dramat, vilket börjar gå mot sitt slut.

Chrippa har alltid gett fler visningar ja, men jag ser inte någon koppling i att bluffmakaren Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku" och att det på något sätt ska ha påverkat Anjos tittarsiffror, jag postade ju en skärmdump som du missade på visningar för klipp som släpptes före Hatet och de klippen har inte heller fått över 100.000 visningar så din teori är fylld av hål som du behöver täppa igen för att vara övertygande. Anjos special USP är just att med fakta och sanning köra över såna som försöker ful-vinkla och skapa scifi i tron att de spelar nåt fantasy-rollspel där fantasi och bluffmakeri väger tyngre än faktisk verklighet så det är inte så konstigt att såna som BGB och Chrippa drar mer visningar. Temu uppfyller de kraven också, rent tekniskt, men de är för okända för allmänheten, ingen vet vilka de är så de är ointressanta att rapportera om. Om Temu blir mer kända, vilket såna människor ytterst sällan blir, så kanske Anjo börjar rapportera om dem igen men det får framtiden utvisa jag är bara nöjd och glad så länge sånt patrask ignoreras

De enda som rapporterar och bryr sig om Temu är Temu själva, ingen annan orkar bry sig
Citera
2026-03-30, 07:49
Medlem
Citat:
Vad yrar du om? vadå 10000? Endast 5 av Anjos 471 klipp har färre än 10000 och de fem är alla minst 3 år gamla, så här såg det ut för några månader sedan: https://imgur.com/a/XvsI6TX
Sorry missade en ->0 skulle såklart vara 100.000. (Kan jag ju tycka att du borde fattat)
Citera
2026-03-30, 08:04
Medlem
Ditt inlägg blir inte särskilt bättre av den rättelsen

Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Fast grejen är ju att visningarna inte minskat med tiden på just chatten videos, ingen av dom videorna har över 100000 visningar. Så ditt argument att folk ”tröttna” för frekvent postande stämmer ju inte. Visningarna dalade efter ”hatet” kommit ut.

Som du ser på skärmdumpen så var visningarna inte över 100.000 före Hatet heller, så jag förstår inte vad du försöker säga

Du verkar vara en sån där verklighetsförvrängare, en Temu-krigare, som har som hobby att komma med skumma teorier som vem som helst utan ansträngning kan debunka i en handvändning och det enda ni är ute efter och hela ert syfte är att få någon slags reaktion från er omgivning

Har aldrig förstått vad nyttan med er existens är, det är som att ni existerar enbart för att tillfredsställa andra som är lika sinnes som er själva för ingen annan tycker att ni är roliga eller att ni tillför något. Ni påminner lite om mördarsnigeln, som äter varandra, men inte tillför något till omgivningen och alla vil bara bli av med er
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-30 kl. 08:15.
Citera
2026-03-30, 08:45
Medlem
Citat:

Som du ser på skärmdumpen så var visningarna inte över 100.000 före Hatet heller, så jag förstår inte vad du försöker säga

Du verkar vara en sån där verklighetsförvrängare, en Temu-krigare, som har som hobby att komma med skumma teorier som vem som helst utan ansträngning kan debunka i en handvändning och det enda ni är ute efter och hela ert syfte är att få någon slags reaktion från er omgivning

Har aldrig förstått vad nyttan med er existens är, det är som att ni existerar enbart för att tillfredsställa andra som är lika sinnes som er själva för ingen annan tycker att ni är roliga eller att ni tillför något. Ni påminner lite om mördarsnigeln, som äter varandra, men inte tillför något till omgivningen och alla vil bara bli av med er
Fast om man går tillbaka 2 år (när chrippa häktades) och kollar på hans visningar (utom vloggarna och poddarna) så ligger majoriteten på 100000+ många av videorna har 250000-300000 visningar. Vissa har så mycket som 500000. Du bevisar bara min tes. Folk börjar tröttna på anjos content och det var chrippa som drog visningarna.
Citera
2026-03-30, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Fast om man går tillbaka 2 år (när chrippa häktades) och kollar på hans visningar (utom vloggarna och poddarna) så ligger majoriteten på 100000+ många av videorna har 250000-300000 visningar. Vissa har så mycket som 500000. Du bevisar bara min tes. Folk börjar tröttna på anjos content och det var chrippa som drog visningarna.

Jag bevisade inte din tes om att Hatet var orsaken till att Anjos får färre visningar, snarare har antal visningar i snitt per klipp ökat efter att bluffmakaren Bo-Göran Bodin skapade sin skattefinansierade icke-verklighetsbaserade scifi-doku, för det är vad som drar Anjos publik som mest när Anjo lägger fram fakta och sanningar som avslöjar och drar ned byxorna på bluffmakare som Bo-Göran Bodin

Din ogenomtänkta tes om att Hatet har påverkat Anjos YT negativt la du fram som svar (?) på att jag påpekade att folk i allmänhet inte orkar sitta titta och eller lyssna 1h om dagen på Anjo i 30 dagar det blir för mycket Anjo även för de mest inbitna fansen såvida man inte är en manisk diagnos-människa eller en random temu-are som inte har problem med det

Jag kan bara konstatera att du har dåligt minne nu också eller så inbillar du dig att ditt dåliga minne ska smitta av sig på mig och att jag inte ska komma ihåg vad vi diskuterar alltså våra inlägg finns kvar att läsa i tråden. "Chocken" att en temu-flashbackare kör med nån form av patetisk och trasig gaslight eller vad det ska föreställa
Citera
2026-03-30, 09:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Chrippa har alltid gett fler visningar ja, men jag ser inte någon koppling i att bluffmakaren Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku" och att det på något sätt ska ha påverkat Anjos tittarsiffror, jag postade ju en skärmdump som du missade på visningar för klipp som släpptes före Hatet och de klippen har inte heller fått över 100.000 visningar så din teori är fylld av hål som du behöver täppa igen för att vara övertygande. Anjos special USP är just att med fakta och sanning köra över såna som försöker ful-vinkla och skapa scifi i tron att de spelar nåt fantasy-rollspel där fantasi och bluffmakeri väger tyngre än faktisk verklighet så det är inte så konstigt att såna som BGB och Chrippa drar mer visningar. Temu uppfyller de kraven också, rent tekniskt, men de är för okända för allmänheten, ingen vet vilka de är så de är ointressanta att rapportera om. Om Temu blir mer kända, vilket såna människor ytterst sällan blir, så kanske Anjo börjar rapportera om dem igen men det får framtiden utvisa jag är bara nöjd och glad så länge sånt patrask ignoreras

De enda som rapporterar och bryr sig om Temu är Temu själva, ingen annan orkar bry sig
Det är bara att kolla på Anjos youtubekanal så ser man direkt att visningarna dalade efter dokumentären hatet.

Att du kallar hatet "sinnesförvirrad" och påstår att Anjo kommer med "fakta och sanning"

Vart är bevisen på att Linnea slagit barnet? Om Anjo har dessa bevis, varför har han inte gett dem till polisen så Linnea kan åtalas för barnmisshandel?
Vart är bevisen att Linneas familj är med i en sekt?
Anjo manipulerar människor som dig, han pratar om bevis men Anjo visar inga bevis för det han säger. Och sinnesslöa människor som dig förstår inte att ni blir manipulerad. Sorgligt.
Citera
2026-03-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vart är bevisen på att Linnea slagit barnet?

Eh jag tycker att Anjo bevisat att Linnéa är 100% psykopat
Anjo har aldrig hävdat att Linnéa har slagit Chrippas barn, det är Chrippa som har påstått det om du har missat den detaljen vilket är en detalj som Temu kämpar hårt med att låtsas inte känna till men så lever de ju Temu i sitt rollspel i den där alternativa fejk-verkligheten också

Det är ganska uppenbart vem som har blivit manipulerad av vem när du insinuerar att det är Anjo som ska ha påstått att Linnéa har slagit Chrippas barn men brösta inte upp dig för mycket nu, jag vet att du bara trollar och som vanligt så är era trollningar lika värdelösa och dåliga som första hundratusen gångerna ni "trollade" på exakt samma sätt
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-30 kl. 09:20.
Citera
2026-03-30, 09:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Senaste videorna innan dokumentären hatet
Nu gjorde Cluee News bort sig IGEN! - 90 899 visningar
Polisen KROSSAR Linnea i förhör! *KAOS!* - 160 979 visningar
DETTA HITTADE SVT PÅ OSS!: *Exposar mig själv!* - 116 096 visningar
LINNEA GOLAR NER CHRIPPA I FÖRHÖR - 154 954 visningar
Har Chrippa & Linnea fått en psykos? - 121 458 visningar
Därför kommer Chrippa INTE bli dömd! (Enligt sig själv) - 132 791 visningar

Efter dokumentären hatet
Chrippas dotter berättar nått helt sjukt! - CHATTEN Del 4 - 74 391 visningar
Linneas ex-pojkvänner träder fram - CHATTEN Del 3 - 76 733 visningar
Försöker rädda Chrippas hackade kanal! - CHATTEN Del 2 - 75 912 visningar
Chrippa häktad misstänkt för misshandel - CHATTEN Del 1 - 109 507 visningar
BO GÖRAN BODIN AVSLÖJAR SIG SJÄLV! - 74 125 visningar
LÖSER ERA PROBLEM MED JOAKIM LUNDELL - 90 790 visningar

Så nu har du svart på vitt att du har fel.
Varför fortsätter du envisas med något som vem som helst kan kolla på Anjos youtubekanal och se att du har fel? Trollar du bara eller?
Citera
2026-03-30, 09:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Eh jag tycker att Anjo bevisat att Linnéa är 100% psykopat
Anjo har aldrig hävdat att Linnéa har slagit Chrippas barn, det är Chrippa som har påstått det om du har missat den detaljen vilket är en detalj som Temu kämpar hårt med att låtsas inte känna till men så lever de ju Temu i sitt rollspel i den där alternativa fejk-verkligheten också
Anjo gick ut i video och hävdade att Linnea slagit barnet medans Chrippa satt i häktet. Så försök igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in