2026-03-31, 17:46
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Alla som tror på sagor är korkade det gäller alla religioner! https://sv.wikipedia.org/wiki/Judendom https://sv.wikipedia.org/wiki/Islam
Citera
2026-03-31, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Exakt. Är som att hävda att nazism är bra bara för att man känner ett par trevliga nazister.

Jag känner personligen trevliga muslimer OCH en trevlig nazist. Men båda ideologierna är likväl skit.

F.ö. så har Åkesson självklart rätt.

Tyvärr är muslimen ofta adidas riddare med ghetto influenser och terrorist förebilder som predikanter. Då blir det toaborste i toan. Och Jimmie blir Mr Muscle med extra anti bajs effekt.

Men Ivan Aguéli då, var han svensk och muslim då?
Citera
2026-03-31, 17:48
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Exakt. Är som att hävda att nazism är bra bara för att man känner ett par trevliga nazister.

Jag känner personligen trevliga muslimer OCH en trevlig nazist. Men båda ideologierna är likväl skit.

F.ö. så har Åkesson självklart rätt.
Islam är en religion och inte en ideologi. Men om vi låtsas att det är en ideologi, vilka andra ideologier ska man fråntas sin nationalitet om man har och hur bedöms man ha en ideologi?

Ska nazister inte räknas som svenska? Ska vi se dem som tyska och utvisa till Tyskland?
Citera
2026-03-31, 17:49
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Artikeln vänder på orden och vad han menar.
Det som syftas är s.k islamister, det är stor skillnad på en troende muslim som följer de det anser är rimligt inom religionen och att vara full-fledged islamist.
Om du läst artiklen så hade du insett det.

är man islamist, det han pratar om, en muslim som följer islam till punkt o pricka, så vill man byta ut lagarna mot sharia lagar m.m.

En "vanlig muslim" är inte islamist, på exakt samma sätt som det är skillnad på en kristen och kristen.

Vad är en vanlig muslim kontra kristen ? Jag är inte med i kyrkan eller tror på gudar och skit men jag förespråkar ju kristendomen före islam
Citera
2026-03-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Svenska värderingar som feminism och HBTQ?

Ingen frågar sig varför muslimer vill segregera när det lärs ut sådan skit på våra skolor. Eller varför muslimerna är i landet överhuvudtaget från första början. Den som har förstånd inser att vi är infiltrerade sedan länge och det är inte av muslimer.
Citera
2026-03-31, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Farlig kvinna denna Mohamssons
Partiledare för Liberalerna och ledare för muslimerna.

Hon börjar så fint med ett blå-gult islam!

Hon tar vägen över SD och Jimmie Åkesson för att muslimerna ska ta över Sverige, Sveriges riksdag och regering. Det är precis så här de gör. Ler stort och säger bästa vän och kompis för att sedan hugga dig i ryggen.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/jimmie-akesson-da-har-jag-svart-att-se-att-man-ar-svensk
Jag tänker precis tvärtom. Jimmie har ju lurat upp henne på läktaren. Var det två veckor sen hon närmast slickade hans fötter?
Idag dissar han muslimer big time och hon kan inte någonsin backa från samarbetet.
Citera
2026-03-31, 17:55
Medlem
ReijoHervonens avatar
Finns det blågula judar då? Vad säger Jewie Åkesson om svenska judar?
Citera
2026-03-31, 18:07
Medlem
Det fullständigt absurt att vi ska buga och bocka för religioner som inte varit aktuella i Sverige förrän de senaste decennierna. Det är de som ska anpassa sig precis som jag hade anpassat mig om jag tvingats fly till ett muslimskt land. Vad är det som är så fantastiskt svårt att förstå med det resonemanget? Människor är fucking mongon.
Citera
2026-03-31, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Vad är en vanlig muslim kontra kristen ? Jag är inte med i kyrkan eller tror på gudar och skit men jag förespråkar ju kristendomen före islam

Det varierar mellan person och person, så det går absolut inte att säga.
Citera
2026-03-31, 18:12
Medlem
Ja den vänstervridna idiotin har pågått för länge nu. När dessa politiker började säga saker som att "Svenskar har ingen kultur" och poliser börjar knäböja framför muslimer efter ännu ett vansinnesdåd signerat Islam så inser man att det har gått för långt.

Visst, alla muslimer är inte extremister men börjar man ge muslimer mark så kommer extremisterna börja roffa åt sig. Det gäller att vara väldigt tydlig med att Islam inte hör hemma i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Finns det blågula judar då? Vad säger Jewie Åkesson om svenska judar?

Vi inte många judar i Sverige och dessa lever efter västliga värderingar. Till skillnad från Muslimer som är det största hotet mot Europa. Vi har hinduer och buddister också, inga problem där heller. Islam är problemet.
Senast redigerad av korvstofft 2026-03-31 kl. 18:15.
Citera
2026-03-31, 18:20
Avstängd
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Simona Johansson? Vem är det?

Varför skulle man inte kunna fira eid och se på arabisk tv? Jag känner många som gör det, och de är helt integrerade i övrigt. Engagerade i hyresgästföreningen och kolonilottsföreningen, och oklanderligt schyssta grannar.
För att muslimer följer koranen där de uppmanas att mörda oss.

På samma sätt som det är förbjudet att heila öppet och skrika Heil Hitler borde det vara mist lika förbjudet att öppet fira eid eller att skrika Aklahu Akbar.

Muslimer borde inte heller få jobba som lärare eller i domstolar minst lika mycket som nazister får det.

Muslimer borde aldrig släppts in i landet över huvud taget.

Jimmie har 100% rätt i denna fråga.
Citera
2026-03-31, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Simona Johansson? Vem är det?

Varför skulle man inte kunna fira eid och se på arabisk tv? Jag känner många som gör det, och de är helt integrerade i övrigt. Engagerade i hyresgästföreningen och kolonilottsföreningen, och oklanderligt schyssta grannar.

Det finns 50 länder som är muslimska.
De kan fira eid och vara bra grannar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in