2026-03-31, 14:24
Medlem
Hej! Jag och min ickebinära partner sitter och diskuterar vad jag ska kalla hen när vi gift oss. Partner funkar ju alltid såklart men det hade varit fint med något som visar att vi just är gifta, så som man eller fru gör.

Och ja, det kanske inte är det smartaste att fråga detta på homofobtillhållet Flashback, men någon av alla tusentals reggade måste väl ändå ha ett förslag?
2026-03-31, 14:28
Medlem
supremanics avatar
Om din partner är bottom i förhållandet så passar Tvåan bra som namn
Det är väldigt icke-binärt då binära tal bara innehåller ettor och nollor.
2026-03-31, 14:30
Medlem
halaltarzans avatar
Titta efter vad personen har i byxorna, sen väljer du man eller maka.
2026-03-31, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TentZofia
Hej! Jag och min ickebinära partner sitter och diskuterar vad jag ska kalla hen när vi gift oss. Partner funkar ju alltid såklart men det hade varit fint med något som visar att vi just är gifta, så som man eller fru gör.

Och ja, det kanske inte är det smartaste att fråga detta på homofobtillhållet Flashback, men någon av alla tusentals reggade måste väl ändå ha ett förslag?

Nu är ju din trådstart ett tråkigt trollförsök. Inte kul för fem öre.
Men Gullefjun kan du ju kalla din låtsaspartner.

Är det rimligt att behöva sitta och klicka på cyklar, bussar och trafikljus i fem minuter för att kunna skriva ett inlägg?
2026-03-31, 14:37
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Titta efter vad personen har i byxorna, sen väljer du man eller maka.

Udda att välja mellan man och maka. Man och hustru eller make och maka är väl det gängse.
2026-03-31, 14:39
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Udda att välja mellan man och maka. Man och hustru eller make och maka är väl det gängse.

Tack.

Det var så jag menade.
2026-03-31, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TentZofia

Partner funkar alltid annars gå det bra med förnamnet!
2026-03-31, 14:47
Medlem
"Mitt livs stora kärlek", "Min andra halva", "Min kåthets eviga orsak"?
2026-03-31, 14:54
Medlem
[quote=grogg-glenn|94652188]
Nu är ju din trådstart ett tråkigt trollförsök. Inte kul för fem öre.
Men Gullefjun kan du ju kalla din låtsaspartner.

Tyvärr är det ju inte troll utan en livs levande ickebinär tjomme. Vi är bara 21 så äktenskapet är ju en bit fram men tänkte att det kunde finnas nån med ett seriöst förslag någonstans på forumet. Trots att tvåan var jävligt roligt, gullefjun kändes dock lite pedo
2026-03-31, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Satan
"Mitt livs stora kärlek", "Min andra halva", "Min kåthets eviga orsak"?
Men är det inte också så töntarna som inte gifter sig för att det är ”för gammeldags” säger? De som bara är sambos hela livet? Funderade på Gemål men vill inte låta som att jag är typ Selma lagerlöf
2026-03-31, 14:56
Medlem
One2Manys avatar
Partner
2026-03-31, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Partner

Starkt! Dock otroligt ogift
  • 1
  • 2