Citat:
Ursprungligen postat av
Monerokungen
Bodde tidigare i Spanien och är svensk men valde att flytta till Göteborg. Har varit ute en del och bland annat använt Tinder och träffat många tjejer men det är inte det jag är ute efter längre
Jag saknar att ha manliga vänner att hänga med. Har i princip inga här. Jag jobbar med krypto så jag har inget vanligt jobb där man lär känna folk. Jag gymmar men det känns inte direkt naturligt att gå fram till någon i min ålder och försöka bli polare
Det känns också som att många i min ålder 25 till 30 är ganska lugna. Jobb i veckorna festa på helgen och sen repeat. Själv vill jag mer. Roadtrips resa köra motorcykel vattenskoter spontana grejer och faktiskt leva livet
Just nu känns det som att jag inte riktigt passar in
Så min fråga är var man hittar likasinnade vänner i Göteborg.
Kanske typ MC grupper eller liknande där folk faktiskt vill göra saker tillsammans.
Om vi hängde så skulle jag kunna ge dig massa bra råd på hur du ska undvika BTC och investera i aktier istället. Du som har 100 miljoner.
Men jag finns i Stockholm men brukar hänga mest i Berlin. Mitt tips till dig är att dra till Berlin och bo där, finns bra Penthouse för 4 miljoner Euro och du har råd med det. I Berlin finns Treptower park, alla ungdomar samlas där och festar, häng med dem.