Om snedseglaren haft riktiga blåmärken så hade hon väl knappast behövt sitta och nypa sig själv, haha.
Det är bara att kolla på det hon och C har lagt ut och de läckta sms.en dom emellan så syns det jäkligt klart och tydligt att hon är en psykopat. Tvättäkta.
Linnea har inte nypt sig själv. Mytomanen Anjo tog in i sin studio ljög om allt och det är bevisat idag. Det vet ni tvättäkta psykopater i sekten.
Alla sms är skickade från Svartsjukeboi och tagna ur kontext för att kontrollera narrativet. Alla övertramp och meddelanden i Chatten syns i kontext och dom är värre än något Linnea gjort eller skrivit.
Senast redigerad av Pallal 2026-03-31 kl. 01:55.
Chrippa har alltid gett fler visningar ja, men jag ser inte någon koppling i att bluffmakaren Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku"
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Bo-Göran Bodin gjorde en sinnesförvirrad "doku" och att det på något sätt ska ha påverkat Anjos tittarsiffror, jag postade ju en skärmdump som du missade på visningar för klipp som släpptes före Hatet och de klippen har inte heller fått över 100.000 visningar så din teori är fylld av hål som du behöver täppa igen för att vara övertygande.
Hatet nominerades av Sveriges främsta journalister till Guldspaden.
Allt i Hatet är sanningsenligt och har åstadkommit det den skulle.
Här kommer min jämförelse av gillamarkeringar, hajppoäng och kommentarer innan Hatet, direkt efter sändning och idag när hajpen kring dokumentären och personerna huvudpersonerna lagt sig.
Jämförelsen mellan 10 Chrippavideos i inbördes ordning från Anjos kanal innan Hatet mot 10 videos direkt efter Hatet och Anjos mest aktuella videos om Chrippadramat idag:
Procentuell minskning direkt efter hatet
Visningar: 10%
Gillamarkeringar: 23%
Hajppoäng: 36%
Procentuell minskning till idag
Visningar: 59%
Gillamarkeringar: 62%
Kommentarer: 54%
Minskningen i absoluta tal
Absolut minskning direkt efter Hatet
Visningar: 126 643
Gillamarkeringar: 11 514
Hajppoäng: 259 530
Absolut minskning till idag Absolut minskning
Visningar: 708 372
Gillamarkeringar: 2 679
Kommentarer: 2 679
Rådata från youtube innan Hatet
Datum, titel, antal visningar, gillamarkeringar, hajppoäng och kommentarer.
1. 19/12 Nu gjorde Cluee News bort sig IGEN!
90 904
3896
63 120
389
Allt i Hatet är sanningsenligt.
Här kommer min jämförelse av gillamarkeringar, hajppoäng och kommentarer innan Hatet, direkt efter sändning och idag när hajpen kring dokumentären och personerna huvudpersonerna lagt sig.
Innan Hatet:
Visningar: 1 208 172
Gillamarkeringar: 50 276
Hajppoäng: 727 800
Kommentarer: 4321
Kommentarer per visning: 4 promille
Like per visning: 4%
Hajppoäng per visning: 0,6
Direkt efter Hatet
Visningar: 1 081 529
Gillamarkeringar: 38 758
Hajppoäng: 468 270
Kommentarer: 3569
Like per visning: 4%
Hajppoäng per visning: 0,4
Kommentar per visning: 3 promille
Procentuell minskning direkt efter Hatet:
Gillamarkeringar: 0%
Hajppoäng per visning: 33%
Kommentarer per visning: 25%
Absolut minskning direkt efter Hatet:
Hajppoäng per visning: 0,2
Kommentarer per visning: 1 promille
5. 7/3 ANJO BLIR HACKAD? - CHATTEN del 26
39 624
2 305
26 510
135
6. 6/3 Chrippas fönsterruta blir KROSSAD av hatare! - CHATTEN del 25
42 816
2 071
16 610
162
7. 5/3 Jocke skickar snusk från ett galet fan! - CHATTEN del 24
39 841
2 065
20 020
86
8. 4/3 Lisen FLIPPAR på Linnea - CHATTEN del 23
45 158
2 005
19 140
146
9. 3/3 Chrippa släpper sin video mot Linnea! - CHATTEN del 22
49 921
2 149
26 070
112
10. Blir jag styrd av Joakim Lundell? - CHATTEN del 21
45 807
2 226
31 460
101
Facts dont lie.
Chrippa maxade deras inkomster, Bo-Göran massakerade deras karriärer.
Kolla bara vilket hatkampanj dom kör mot BGB, han måste ju mer eller mindre halverat både Rask och Anjos inkomster, felet var deras egna, man skapar inte en vettig ekonomisk grund som småbarnsförälder på en kriminell livsstil.
Bevis på vadå? Att Linnéa är ett psykfall? nä alltså det har jag räknat ut och kommit fram till på egen hand, du vet sånt man till slut inser ju mer man får reda på om någon. Du har säkert haft någon bekant, vän eller någon på jobbet eller granne eller bekant till någon bekant som du tycker är helt sjuk i huvudet ett psykfall helt enkelt, kanske nån random kändis - som Anjo?, och du tycker det baserat på din egen erfarenhet av personen och inte pga att någon annan har hämtat ut "bevis" från nån läkare på att personen är psykfall, eller? Alltså vadå får jag tycka att Breivik är en idiot eller kräver du att jag ska presentera "bevis" på det också?
Anjo hatar Linnea, Chrippa hatade henne när han gjorde videon, och baserat på deras ord och vad de berättar om Linnea så sätter du diagnoser.
Du är inte speciellt smart. Sluta tro på allt folk på youtube säger, det är inte hälsosamt.
Breivik finns det bevis på att han mördade oskyldiga.
Vad har Linnea gjort för hemskt som det finns bevis för?
Linnea har inte nypt sig själv. Mytomanen Anjo tog in i sin studio ljög om allt och det är bevisat idag. Det vet ni tvättäkta psykopater i sekten.
Alla sms är skickade från Svartsjukeboi och tagna ur kontext för att kontrollera narrativet. Alla övertramp och meddelanden i Chatten syns i kontext och dom är värre än något Linnea gjort eller skrivit.
Två frågor: 1) Så Chrippas ord i Anjos studio var tydligen lögn enligt han själv men hur ser du då på att Chrippa ljög om något så pass allvarligt? Om det är som att Linnea sa att det hon sagt om C var en lögn , vad tycker du då att hon satte en oskyldig man i Häktet? Två allvarlig lögner. 2) Sista frågan är: Då du lägger fram och försvarar Linnea, och skriver massa saker du tycks veta, har du belägg/bevis för allt du skriver?
Chrippa maxade deras inkomster, Bo-Göran massakerade deras karriärer.
Kolla bara vilket hatkampanj dom kör mot BGB, han måste ju mer eller mindre halverat både Rask och Anjos inkomster, felet var deras egna, man skapar inte en vettig ekonomisk grund som småbarnsförälder på en kriminell livsstil.
Anjo kommer aldrig begripa att han startade det. Han begriper förmodligen inte heller att BGB skrattar åt jönsar som Anjo.
Anjo är passé och får inga fler chanser nu.
Chatten blev förmodligen sista spiken i kistan för förtalskarriären.
Dom drevade baserat på konspirationsteorier och lösa rykten och Lisen är en otroligt osympatisk famedigger. Varför visade dom inte bevis för att Linnea raderat Chrippas kanal, att hon är psykopat och vem var det som ljög om stämpling och hot, Jocke eller Anjo eller båda två? För antingen ljög Anjo om att Chrippa hotat att slakta hans barn och att han lejt en person att slå sönder honom, eller så ljög Jocke för Anjo. Det är vad alla vill veta.
Jag glömde redigera klart inlägget och det såg ut som hästskit, här kommer det renskrivet
Allt i Hatet är sanningsenligt och har åstadkommit det den skulle. Minskningen har kommit successivt men började efter att Hatet sändes.
Jämförelsen mellan 10 Chrippavideos i inbördes ordning från Anjos kanal innan Hatet mot 10 videos direkt efter Hatet och Anjos mest aktuella videos om Chrippadramat idag:
Procentuell minskning direkt efter hatet
Gillamarkeringar: 23%
Procentuell minskning till idag
Visningar: 59%
Gillamarkeringar: 62%
Kommentarer: 54%
Hajppoäng: 61%
Minskningen i absoluta tal
Absolut minskning direkt efter Hatet
Absolut minskning till idag Absolut minskning
Visningar: 708 372
Gillamarkeringar: 2 679
Hajppoäng: 447 520
Kommentarer: 2 679
Rådata från youtube innan Hatet
Datum, titel, antal visningar, gillamarkeringar, hajppoäng och kommentarer.
1. 19/12 Nu gjorde Cluee News bort sig IGEN!
90 904
3896
63 120
389
Två frågor: 1) Så Chrippas ord i Anjos studio var tydligen lögn enligt han själv men hur ser du då på att Chrippa ljög om något så pass allvarligt? Om det är som att Linnea sa att det hon sagt om C var en lögn , vad tycker du då att hon satte en oskyldig man i Häktet? Två allvarlig lögner. 2) Sista frågan är: Då du lägger fram och försvarar Linnea, och skriver massa saker du tycks veta, har du belägg/bevis för allt du skriver?
Det sa han redan i Februari 2024 men då kontrollerade Sekten narrativet många köpte. Han porträtterades som en man som var tvingad att säga så av en psykopat och många trodde på det istället för vad han sa. Jag tycker att det Chrippa gjorde var äckligt, dåligt och ett otroligt svek men jag har ändå i åtanke alla konspirationsteorier han fick ”veta” på vägen hem och hur övertalande och manioulativa Anjo och Jocke är. Chrippa insåg snabbt misstaget med videon, tog tillbaka det och bad om ursäkt direkt, har gottgjort sveket mot Linnea idag och det räcker för mig.
Hon var inte medgörlig när polisen kom och försökte inte ”sätta honom i häkte”, han greps och sattes i arrest innan polisen suttit i förhör med henne och hon försökte tona ned händelsen.
Citat:
TVÅNGMEDEL
Frihetsberövande 13.45 beslut av Insp Eng
BROTT
Dopningsbrott, ringa brott, Grov misshandel, Olaga hot
Första anteckningen om förhör med Linnea är 18:01:
Citat:
”Undertecknat hade förhör med målsägande på Polisstationen Södermalm.
Under förhöret var Linnea ledsen och brast ut i gråt. Hon kändes trovärdig. Hon gav
intrycket ibland att det fanns mer att berätta men att hon förminskade vissa saker såsom vid
frågan *censurerat*. Det kändes inte som överdrev något och hon gav en röd tråd genom hela förhöret.”
Jag blottlägger missuppfattningar som cirkulerar och det desinformation. Jag har bevis för allt jag skriver, undrar du över något?
Kompisen sa att Linnea hade Chrippas telefon men sa att det var en annan modell och färg än Anjo pratat om i sin video. Genom Chatten fick vi bevisat att Anjo visste att Gustav tog telefonen och hade hela tiden och att det inte saknades någon telefon. hon beskrev hur hon tog sig in i den med Face id när Chrippa sov (faceid kräver öppna ögon) och då det inte hänt och telefonen inte varit borta har Linnea inte kunnat deklarera från den telefonen.
Senast redigerad av Pallal 2026-03-31 kl. 06:22.
Anjo hatar Linnea, Chrippa hatade henne när han gjorde videon, och baserat på deras ord och vad de berättar om Linnea så sätter du diagnoser.
Du är inte speciellt smart. Sluta tro på allt folk på youtube säger, det är inte hälsosamt.
Breivik finns det bevis på att han mördade oskyldiga.
Vad har Linnea gjort för hemskt som det finns bevis för?
Jag tror du har fel när det gäller Chrippa. Han hatade inte henne - han var desperat och frustrerad och hade förlorat den han älskade och tvingats in i en situation han inte ville vara i. Han var också rädd både för att förlora henne helt och för det hon visste om honom och resten av gänget - och när han kom ut från häktet pumpades han med lögner och föreställningar från Jockiboi och hundarna.
Man hatar inte någon ena veckan för att sedan kovända och desperat älska någon. Det går inte ihop.
Jag tror du har fel när det gäller Chrippa. Han hatade inte henne - han var desperat och frustrerad och hade förlorat den han älskade och tvingats in i en situation han inte ville vara i. Han var också rädd både för att förlora henne helt och för det hon visste om honom och resten av gänget - och när han kom ut från häktet pumpades han med lögner och föreställningar från Jockiboi och hundarna.
Man hatar inte någon ena veckan för att sedan kovända och desperat älska någon. Det går inte ihop.
Har du blivit chrippas talesman? Du verkar veta mer om honom än chrippa själv om man ska tro på vad du skriver. Vad tycker din partner om den här besattheten?
Om detta är fallet så är ju allt chrippa säger nu också bevis ju!!
Kul hur hela sekten använder Linnea och chrippas ord som bevis ibland sen i nästa mening kan dom fläka ur sig att man absolut inte kan lita på Linnea och chrippa.
Skulle vilja veta deras kriterier till när dom talar sanning och när dom inte gör det.