Citat:
Ursprungligen postat av
KanelbulleKungen
Så ett övergrepp på en 14 åring är okej om förövaren är 19? Eller vad är ditt argument?
Naturligtvis inte, men det är ju betydligt större chans att kontakt med en 19-åring känns mer okej för 14-åringen då dom kanske är i samma umgängeskrets än att någon jävla gubbe från andra sidan landet lägger till på Snapchat och helt utan kontext börjar äckla sig.
Det gällde dessutom
chattar med 19-åringar kontra
fysiska möten med äldre gubbar, då det var just 18-19-åringars chattar med yngre vi pratade om.
Jag har redan utvecklat detta i ett tidigare inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
KanelbulleKungen
För de första, jag har då aldrig sett en chatt där det INTE är dumpenfiskaren som bönar och ber om en träff, säger inte att dom inte finns men jag har då aldrig sett en sån på dumpen.
För det andra, så varför hänger dom ut människor som inte vill komma på nån träff?
För att dom ger efter sina pedofilbegär istället för att stoppa och vända bilen och åka hem.
Hade en 14-åring lagt till mig på Snapchat och bett mig om en fysisk träff så hade inget hänt, men i gäddornas fall så faller dom pladask när fiskaren ber om träff, det är ju ett problem.
Jag och resten av oss som inte är pedofiler hade inte ens accepterat förfrågan på Snapchat, men pedofilerna ser ju inget problem i det.
Ännu värre är det med de som pratat med "mammor" med småbarn och diskuterar vad de vill göra med barnen, dessa är inte bara ensamma och söker närhet från första bästa, de är riktiga monster och behöver låsas in.
Att de som faller för 14-åringar känner sig ensamma och saknar närhet är ett dåligt argument som många kör med, det finns mängder med vuxna kvinnor på dejtingappar och liknande som de kan rollspela ut sina sjuka fantasier med, antingen i chattar eller IRL, det är ju inget konstigt, men ändå ska de blanda in barn, det är väldigt fel.
Är de så desperata så hade ju en prostituerad vuxen kunnat lösa problemet, det är inte rätt men det är inget som befläckar någon för resten av livet, det är trots allt två vuxna emellan.
Att vi inte kan förstå hur de kan vara så dumma att de väljer att försöka träffa ett barn beror på att vi med friska hjärnor helt enkelt inte ser det på samma sätt som dessa gör, i deras värld är det inte konstigt liksom.