2026-03-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Stämningsansökan
Ångermanlands tingsrätt
B 2770-25
GROVT KOPPLERI
Ångermanlands TR B 2770-25 Ab266 Stämningsansökan
Får inte ihop det med att Skatteverket vill beskatta henne för inkomsterna. Har hon blivit utsatt för hot borde detta vara en förmildrande omständighet för att hon inte ska bli beskattad
Citera
2026-03-30, 14:03
Medlem
DayNites avatar
Smutsig kvinna om hon har konton kvar , och hon lär dyka upp i liknade forum snart igen, för hon ju offret eller hur ?
Citera
2026-03-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Smutsig kvinna om hon har konton kvar , och hon lär dyka upp i liknade forum snart igen, för hon ju offret eller hur ?

Tja, vad tycker du?

Citat:
Enligt åtalet ska 61-åringen vid ett stort antal tillfällen ha hotat att döda kvinnan, bland annat genom att hälla bensin på henne och tända på. Han ska också ha hotat att skära av hennes fingrar.

”Du ska få ett helvete ikväll om du sätter din fot i huset”, skrev han vid ett tillfälle.

Han varnade också henne för att monstret inom honom skulle släppas fritt om hon gjorde honom arg, enligt åtalet.
Citera
2026-03-30, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Vem är denna VJ? Har det framkommit i tråden?

Ingen aning.
Citera
2026-03-30, 14:28
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Samtidigt är det så synd om mannen som åkt dit. Bara för att kunna rädda sin ekonomi efter miljonkonkursen.
Citera
2026-03-30, 14:54
Medlem
Är det någon som vet vem VJ är? Jag har inte hunnit läsa igenom länken ovan, men jag blir förvirrad av vad VJ står för.
Citera
2026-03-30, 15:10
Medlem
pixiewings avatar
Citat:

Det har inte slagit dig att den vidriga gubben kanske har lösenordet och även total kontroll över kontot?
Senast redigerad av pixiewing 2026-03-30 kl. 15:37.
Citera
2026-03-30, 15:46
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Det har inte slagit dig att den vidriga gubben kanske har lösenordet och även total kontroll över kontot?
Vissa konton ändrades då han satt häktad så tvivlar på det , men vad vet jag vilken tillgång man har till nätet om du är häktad misstänkt för ett brott
Citera
2026-03-30, 15:51
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Vissa konton ändrades då han satt häktad så tvivlar på det , men vad vet jag vilken tillgång man har till nätet om du är häktad misstänkt för ett brott

Det är ganska vanligt att häktade personer ger sina advokater lösenord och liknande.
Citera
2026-03-30, 18:59
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Trodde det var nån jävla heder i HA men där är det tydligen okej att vara kvinnomisshandlare och våldtäktsman och samtidigt president.

Fräscht!

Det är det klassiska kapten Klänning-syndromet. Om man måste skrika ut till världen att man skyddar sin kvinna så är sannolikheten stor att man gör det motsatta. Lita aldrig på någon som måste skryta om hur jävla bra han är. Obs, det gäller främst män.

Jag noterade försvarsadvokatens uppgivenhet när hon skulle förklara sin klients inställning. Jag gissar att ingen slåss om att få det här målet.

I USA hade det varit naturligt att han fick i alla fall 20 år, med tanke på hans extrema våldskapital och kvinnans beroendeställning. I Svärje kan det bli lite vad som helst.
Citera
2026-03-30, 19:07
Medlem
Försvarsadvokaten såg oerhört uppgiven ut. Hon flackade med ögonen och såg helt förvirrad ut.
Citera
2026-03-30, 19:11
Medlem
Bild på svinet som sålt sin fru?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här