2026-03-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Försvarsadvokaten såg oerhört uppgiven ut. Hon flackade med ögonen och såg helt förvirrad ut.
Han heter numera Tomas elgstrand
Citera
2026-03-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
aha hittade tråden

Han i tråden verkar behandlas cancer?
På en av inläggen får man se hans ansökan til försäkringskassan där han nämner att cancern påverkar hans samlevnad med sin fru (som om +50 tanter är så kåta,tror snarare hon var glad att slippa)

Eftersom du uppenbart saknar erfarenhet så kan jag berätta att kvinnor generellt är kåta så in i helvete. Gamla nog att leva ut sina fantasier och mogna nog att strunta i kroppsideal.
Citera
2026-03-30, 20:23
Medlem
kokosbjorn666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Bild på svinet som sålt sin fru?

https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold/
Citera
2026-03-30, 20:26
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Samtidigt är det så synd om mannen som åkt dit. Bara för att kunna rädda sin ekonomi efter miljonkonkursen.

Är du helt tappad bakom en vagn eller bara en jävla sexist och kvinnohatare? ”Bara för att rädda sin ekonomi”, oj oj oj vad fruktansvärt synd det är om våldtäktsmannen som ”räddade sin ekonomi” genom att våldta och sälja sin egna fru. Har du läst stämningsansökan? Har du läst vad han gjort, vad han sagt, vad han hotat henne med? Att bränna upp henne, våldta henne med en trasig glasflaska? Vet inte vad resten av tråden tycker men jag tycker iallafall att de kan avrätta fanskapet. En våldtäktsman och damn near människohandlare har inte min sympati och borde inte ha din heller om du är en vettig människa som inte blev tappad på fucking huvudet som unge
Citera
2026-03-30, 20:39
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capt.Ayub
Haha! Wtf?! Är du efterbliven?! 🤡

troligtvis är han det ja
Citera
2026-03-30, 20:46
Medlem
Ja, det är ena jävla sorgliga individer som börjar prata om "smutsig kvinna" och relativisera det här jävla asets förehavanden. Man kan ju hoppas att det bara är fråga om provokation, eller så tycker folk såhär. Tyckte den där detaljen "hällde bensin på henne och tände på" eller hur det var formulerade var.. ja jag vet inte vad jag ska säga. Vilka jävla avskum det finns där ute. Jag hoppas verkligen hon kan komma ifrån det här när det är över och att han får ruttna på kåken. Det blir bara värre och värre ju längre det fortgår.
Citera
2026-03-30, 20:52
Avstängd
Tror seriöst han kan få 15-16 år för detta, riktigt galen gubbe
Citera
2026-03-30, 22:15
Medlem
Fy FAN.
En stor del av männen har träffat kvinnan flera gånger. Enligt senior åklagare Ida Annerstedt handlar det på totalen om flera hundra misstänkta sexköp. Utöver det ska också ett stort antal digitala sexmöten ha ägt rum.
Mannen åtalas också för åtta våldtäkter och fyra våldtäktsförsök. På samtliga punkter är kvinnan målsägande.

Enligt åtalet ska mannen ha hotat att döda sin fru, hälla bensin på henne, bränna upp henne och skära av hennes fingrar. Han ska också ha kallat sig själv för ”monstret”.

Mannen åtalas också för fyra fall av misshandel – där kvinnan är målsägare i tre av dem – plus olaga hot mot kvinnan på två punkter.

Mannen och kvinnan som nu ligger i skilsmässa har också varit familjehem.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/man-i-angermanland-atalas-for-att-ha-salt-sin-fru-och-for-atta-valdtakter
Citera
2026-03-30, 22:44
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Ångermanlands TR B 2770-25 Aktbil 249

Stort tack!

Vidrig läsning, vilket kräk han är.
Flera likheter med Janken/Jim-fallet och han fick 14 år första gången. (FB) "Jim Grapenkrantz" dömd till 14 år 2005, dömd igen 2022, sexualbrott mm.

Intressant vad mannen blir dömd till, hoppas på ett lååångt straff.

Skandal att de drivit familjehem.
Senast redigerad av Lilett 2026-03-30 kl. 22:54.
Citera
2026-03-30, 23:05
Medlem
FUP någon ?
Citera
2026-03-30, 23:18
Medlem
Flyer6s avatar
Är datum för rättegång satt?
Citera
2026-03-30, 23:42
Medlem
Womenwarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Är datum för rättegång satt?
https://www.krimfup.se/articles/atalas-for-grovt-koppleri-salde-sin-fru-flera-hundra-ganger

"Rättegången är planerad att inledas den 13 april."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in