2026-03-30, 05:21
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Synd han inte mötte Jörgen! Men att Ahmed tog Stephanie och Jörgen på kunskap ändå...

Amuletterna till viss del. Sen är det uppenbart att han mörkade att han inte pluggat någonting.
Citera
2026-03-30, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRINGO104
Stoudsar runt i andra firmor som taktvättare alltså !

Använder sig av AI-lösningar för att hjälpa företag marknadsföra sig...erm ok, det vill säga han gör så som han gjorde i farmen, inget arbete alls utan lät andra göra jobbet åt honom...
Citera
2026-03-30, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRINGO104
ACHMED Har inte vunnit en enda Amulett , han har fått dom av andra dumskallar som han lurat typiskt mena beteende 🤣

Dessutom bonntur i gissa potatis vikt oseriöst med sånn Okunskaps moment i utslagstävling fy skäms TV4.

Såna tävlingar borde bannlysas från en finalkval-tävling! För i helvete!
Kör en sudden death i frågor istället när det ändå är jävla husförhör.
Citera
2026-03-30, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CurreKurt
Jävlar vad skönt att Ahmed inte vann.
Nog för att det redan är åt helvete med Sverige på grund av alla invandrare, men att en kurd skulle ha vunnit svenska Farmen, då hade det varit helt åt jävla helvete.

Det är ju ni källarrunkare som inte gör nåt för det här landet
Citera
2026-03-30, 07:21
Medlem
Amors avatar
Husförhöret var verkligen riggat för att Stephanie inte skulle vinna. Enkla frågor, sen en ren gissning som utslag.

Hon kunde ju tom allt på Latin.
Citera
2026-03-30, 07:29
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Sämsta säsongen hittills. Kommer inte titta på detta program igen.
Ja trista deltagare
Citera
2026-03-30, 08:19
Medlem
-tomten-s avatar
Grattis Alex.
Har länge varit min favorit och det har jag ju även skrivit här.
Förstår inte varför en del inte gillade han.
Att han pluggade i bondepraktikan är väl inte konstigt? Han ville ju vinna.
Han har fått skit för att han spelade med Vannessa. Men så gott som alla andra har ju paktat enormt mycket mer utan att få ovett för det.
Än en gång ett stort grattis till en helt värdig vinnare.

Men jag önskar fler tvister och mycket svårare uppdrag a la Norges Farmen.
Sedan ska ju ingen få sätta sin fot i storbonderummet/stugan för utom storbonden.
För mycket mat och ledig tid gör deltagarna.
Ett första uppdag kunde ju vara att göra tandborstar utan att hjälpa varandra.
Senast redigerad av -tomten- 2026-03-30 kl. 08:26.
Citera
2026-03-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Grattis Alex.
Har länge varit min favorit och det har jag ju även skrivit här.
Förstår inte varför en del inte gillade han.
Att han pluggade i bondepraktikan är väl inte konstigt? Han ville ju vinna.
Han har fått skit för att han spelade med Vannessa. Men så gott som alla andra har ju paktat enormt mycket mer utan att få ovett för det.
Än en gång ett stort grattis till en helt värdig vinnare.

Håller med! Undrar om deltagarna har ändrat uppfattning om Ahmed efter att ha sett alla avsnitt? Hans intrigerande och fulspel gjorde ju att Alexander i princip fick hela gruppen emot sig. Stundtals var han ju utfryst och såg ut att må väldigt dåligt. Tråkigt att se i en grupp vuxna människor.

Otroligt hur alla deltagarna valde att lyssna på det Ahmed sa istället för att ha ögonen på det obefintliga arbete på farmen som han bidrog med. Har retat mig på hans beteende men tyckte ändå att han växte lite på slutet bland annat när man fick se honom med sin fru - blev lite mänskligare - men även att han upphörde med sitt rävspel i de sista tävlingarna.

Värdig vinnare var Alexander eller Stephanie.
Senast redigerad av Mellanting 2026-03-30 kl. 08:34.
Citera
2026-03-30, 09:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Husförhöret var verkligen riggat för att Stephanie inte skulle vinna. Enkla frågor, sen en ren gissning som utslag.

Precis!
Stephanie skulle ju självklart vunnit årets Farmen.
Upplägget visar ju bara hur allt är riggat av produktionen från början.

Jag flrstod redan för flera veckor sedan att Alex antagligen skulle vinna, då han fick "rollen" som regelbunden sagoberättare i programmet...

Kommer aldrig se Farmen igen.
Citera
2026-03-30, 09:46
Medlem
Litauens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Den stelaste jäveln i Farmens historia. Alex får orimligt mycket tv tid. Luktar vinnare.

Bara vi Litauer som listat ut exakt hur praoeleverna i Farmens redaktion klipper säsongerna?
Citera
2026-03-30, 10:03
Medlem
peterZiipens avatar
Farmen är riggad för att det utslagsgivande momentet var att gissa vikten på en hink potatis. Så jävla uppenbart att produktionen ville ha ut Steffi!"@# Riggat hela skiten!#"¤

Citera
2026-03-30, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Det var tydligt att man ville gynna Ahmed. Först att få använda amuletter som Ahmed fått av andra och som Steffi inte hade och sedan potatis gissning. Steffi hade vunnit utan amuletter och med bara frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in