2026-03-26, 13:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Uppenbarligen har ditt självpåstådda knarkande satt sina spår på din tankeförmåga. Troligen därför du maniskt rapar upp samma maniska svammel i varenda tråd.

Förklarar varför begrepp som ja, nej samtycke och sådant är oförståbara ord för dig.

Det är mer du som maniskt tjatar om hur synd de är om kvinnor som helt uppenbart ljuger om våldtäkt, du är pinsam men verkar inte fatta det själv
2026-03-26, 14:18
Avstängd
Skrattretande hur vissa försöker få det till att jag inte är objektiv då de är jag som tar bägges version med en nypa salt medan de själva förkastar allt mannen säger och tar det kvinnan säger som en absolut sanning, självinsikten är verkligen noll hos en del
2026-03-26, 14:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
FORTFARANDE du är INTE objektiv ! Alla dina korkade inlägg handlar om att svartmåla tjejen med ord från en neandertalarE. "Öööhhhh jag tar bådas versioner med nypa salt och då är jag objektiv" 😅 Alla dina inlägg handlar om hat mot tjejen.
Du behöver en ordlista samt en flashback paus. 🙃🙂

Mest patetiska jag läst jag har diskuterat utifrån fakta och endast konstaterat att tjejen inte är trovärdig denna slutsats drar jag utifrån objektiva fakta hennes version är en krystad efterhandskonstruktion
Senast redigerad av Putinhater 2026-03-26 kl. 14:22.
2026-03-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Återigen endast hennes version som objektiv tar jag bägges version med en nypa salt, eftersom hon trots allt följde med till toan utan tillstymmelse till våld hot eller tvång så är hennes påstående om att hon sagt nej inte trovärdigt

BO sa nej till att följa med till toaletten varvid GM la händerna på hennes axlar och fysiskt ledde henne dit. Du tror inte det kan uppfattas som hotfullt? Han totala neglekt för hennes upprepade nej?

Dock behöver inte GM fysiskt misshandla ett brottsoffer för att det skall vara våldtäkt, att utföra samlag eller likvärdig handling är våldtäkt.

Med din logik kan jag fråga, får jag slå dig på käften varvid du säger nej. Jag sparkar dig därefter stenhårt på pungen, men det är helt frivilligt och samtyckt av dig då du inte sa nej till det?

Att GM bevisligen är en lögnare gör det bra mycket mer krystat och långsökt att som du fullständigt tro att det enda han inte ljuger om är samtycket. Något som han inte ens nämnde i de första förhören.
2026-03-26, 18:38
Medlem
Citat:
Skrattretande hur vissa försöker få det till att jag inte är objektiv då de är jag som tar bägges version med en nypa salt medan de själva förkastar allt mannen säger och tar det kvinnan säger som en absolut sanning, självinsikten är verkligen noll hos en del

Vänd på kuttingen så har du målat upp en perfekt bild av dig själv 😂😂😂.
2026-03-26, 18:48
Medlem
Snart dyker alteregot LarsStreiber in i tråden. Så är rundgången total.....igen. 🙈🙃🙂
2026-03-26, 19:24
Medlem
Citat:
Haha du snackar så mycket skit att hälften varit nog, pundade i åratal gick på stan öppet och rökte med mera snuten bryr sig inte om man beter sig som folk, det klarade du tydligen inte av, inte när det gällde det där heller

Snuten bröt just upp en dörr till en lägenhet för att grannarna klagade på cannabis lukt.
Men det är kanske inte heller att bete sig som folk?
Du är så patetisk.
2026-03-26, 19:48
Medlem
Citat:
Mest patetiska jag läst jag har diskuterat utifrån fakta och endast konstaterat att tjejen inte är trovärdig denna slutsats drar jag utifrån objektiva fakta hennes version är en krystad efterhandskonstruktion

Så vilka är faktan som gör att hon inte ör trovärdig? Du har fått den frågan en miljon gånger och kan inte svara.

Och på vilka punkter har du ifrågasatt mannen? Inte heller det har du kunnat svara på.

Återigen: du måste vara ett troll eller totalt hjärndöd efter ditt pundande
2026-03-26, 22:59
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Fortfarande ingen uppdatering om när det ska upp i hovrätten?
Nej.

Och det lär nog dröja länge då det inte är ett förtursmål. Sedan har speciellt Svea hovrätt väldigt långa handläggningstider.
2026-03-27, 09:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Vänd på kuttingen så har du målat upp en perfekt bild av dig själv 😂😂😂.

Jag är objektiv ja du har en hel del att lära dig av mig du är så subjektiv och har sån bias för kvinnan trots att det är en krystad efterhandskonstruktion hon kommer med, du är utan tvekan pinsam finns en anledning till att bara du och en till köper hennes skitsnack
2026-03-27, 09:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Så vilka är faktan som gör att hon inte ör trovärdig? Du har fått den frågan en miljon gånger och kan inte svara.

Och på vilka punkter har du ifrågasatt mannen? Inte heller det har du kunnat svara på.

Återigen: du måste vara ett troll eller totalt hjärndöd efter ditt pundande

Hon har allt att vinna på att ljuga och överdriva högre skadestånd större offerstatus.

Jo hon följde frivilligt med på toa utan tillstymmelse till våld hot eller tvång, i det läget är hennes påstående om att hon egentligen inte ville icke trovärdigt och en solklar efterhandskonstruktion eftersom hon känner sig billig och utnyttjad, så enkelt var det jag må vara hjärndött men jämfört med dig är jag ett geni, du har sån bias för kvinnan att du är pinsam
2026-03-27, 09:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Snuten bröt just upp en dörr till en lägenhet för att grannarna klagade på cannabis lukt.
Men det är kanske inte heller att bete sig som folk?
Du är så patetisk.

Jaja ljug lite till det visar ju bara hur lite du har att komma med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in