2026-03-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Oj. det är ju realtivt ovanligt att någon dör i israelisk fångenskap, med alla terrorister som tagits in de senaste åren, så är det likväl inte farligare än att sitta i amerikanskt fängelse.

Nej, minst 94 palestinier har dött i israeliska fängelser de senaste åren: https://www.bbc.com/news/articles/crreg2l7kezo

Däribland ortopeden Adnan Al-Bursch som torterades ihjäl: (FB) Palestinske ortopeden Adnan Al-Bursch torterades ihjäl i israeliskt fängelse

En annan palestinsk fånge våldtogs så svårt av en grupp sionazister med diverse instrument att han fick livshotande inre blödningar. Våldtäktsmännen gick fria och hyllades som hjältar.

Förhållandena för palestinska fångar i israeliska fängelser är inte goda.
2026-03-26, 22:11
Medlem
En arabisk terrorist ramlar och slår ihjäl sig i fallet. Skönt att slippa honom, säger jag. Men inte fan är det något att starta en diskussionstråd om.
2026-03-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Nej, minst 94 palestinier har dött i israeliska fängelser de senaste åren: https://www.bbc.com/news/articles/crreg2l7kezo

Däribland ortopeden Adnan Al-Bursch som torterades ihjäl: (FB) Palestinske ortopeden Adnan Al-Bursch torterades ihjäl i israeliskt fängelse

En annan palestinsk fånge våldtogs så svårt av en grupp sionazister med diverse instrument att han fick livshotande inre blödningar. Våldtäktsmännen gick fria och hyllades som hjältar.

Förhållandena för palestinska fångar i israeliska fängelser är inte goda.

nä.svensk nivå kommer de ju inte upp i, men det är klart, Israeliska fängelser innehåller ju drösvis med människor som borde hängts för många många år sedan,

sämre än svenska, bättre än amerikanska om man tittar på all cause mortality.

(babelstinsk fångenskap är många 100x dödligare)
2026-03-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
nä.svensk nivå kommer de ju inte upp i, men det är klart, Israeliska fängelser innehåller ju drösvis med människor som borde hängts för många många år sedan,

sämre än svenska, bättre än amerikanska om man tittar på all cause mortality.

(babelstinsk fångenskap är många 100x dödligare)

Jag känner inte till något barn som svälts ihjäl i amerikanskt fängelse. Som drabbats av skabb över hela kroppen, dysenteri och så grov undernäring att han ramlat ihop och avlidit. Detta är inte något som bara händer och både skabb och dysenteri är enkelt att behandla. Men behandling fick inte pojken utan man bokstavligen plågade ihjäl honom. Om du inte förstår att man inte behandlar barn på det sättet så måste jag säga att du nog är ett fall för psykiatrin.
2026-03-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Jag känner inte till något barn som svälts ihjäl i amerikanskt fängelse. Som drabbats av skabb över hela kroppen, dysenteri och så grov undernäring att han ramlat ihop och avlidit.
förmodligen för att de inte har samma problem med stenkastande terrorister?

Citat:
Detta är inte något som bara händer och både skabb och dysenteri är enkelt att behandla. Men behandling fick inte pojken utan man bokstavligen plågade ihjäl honom. Om du inte förstår att man inte behandlar barn på det sättet så måste jag säga att du nog är ett fall för psykiatrin.

Äsh då. kan du inte lära barnet att inte kasta sten, så är det nog svårt att lära dem att äta och tahand om sin hygein oxo.
2026-03-27, 00:38
Medlem
Judar I sitt esse, känner bara för sig själva
2026-03-27, 00:57
Medlem
Är det inte synnerligen svårt att få i sig näring när man har dysenteri, hur mycket mat som än erbjuds?
2026-03-27, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det vanliga är att palestinierna själva tillåts styra över fängelserna som de sitter i och avtjänar sina terroristbrott. Det är allmänt känt att Hamas har sitt folk där som styr med muslimsk terror i dessa fängelser.

De mördar många och man får nog förmoda att det är Hamas som på något sätt har nekat terroristen mat av någon anledning. Sannolikt något med islam att göra. Knepigheter de hittar på muslimerna.

Jag såg en dokumentär där de inlåsta terroristerna varnade de israeliska väktarna om dom inte fick X eller Y (minns ej vad det var) så skulle de hungerstrejka igen.
2026-03-27, 01:39
Medlem
Eoppoyzs avatar
Det är ju ramadan, så då ska de ju fasta. Men jag sörjer inte att inavlade terrorister dör i fängelset.
2026-03-27, 02:17
Avstängd
Aa men då ska väl den svenska vänstern förakta pojken och hylla Israel.

Det är ju så dom gör här i Sverige, föraktar offret och hyllar angriparen.
2026-03-27, 02:32
Medlem
Israeler verkar ha någon form av fetisch kring att plåga och mörda barn. Vidrigt!
2026-03-27, 05:52
Medlem
Merwinnas avatar
Ja där ser man. Judarna har levt på detta att folk tycker synd om dem för Förintelsen, men när de själva får makten att spärra in människor av andra religioner och etniska ursprung, så gör de precis samma sak själva. De är inte bättre än nazisterna var på den tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in