2026-03-26, 15:50
Medlem
diaqtxs avatar
Asså helt sjukt att samma flicka ligger bakom dem två skjutningarna. Mördat två personer på knappt tre dagar för pengar. Hur sover hon om nätterna???
Citera
2026-03-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Har du provat att läsa tråden som Davidladde länkade till? Om*r har varit utsatt för utpressning av Foxtrot sedan förra året, med ett antal olika dåd riktade mot släktingar till honom (han har befunnit sig utomlands) för att försöka få honom att slanta. Men, uppenbarligen utan någon större effekt. Om utpressningen beror på en riktigt skuld eller en påhittad sådan känner jag inte till. Det RYKTAS att M*rdin Osm*n är den som orkestrerat utpressningen och dåden, men det är vad jag vet inte bekräftat. M*rdin har ett långt förflutet i kriminalitet, är uppvuxen på Rosengård och hängde med Jazz, Kaninen osv. Han är, eller var, tillsammans med Ari*na som var syster med Shahin som sköts ihjäl på Emporia för några år sedan.
Dessa släkter
Hur kan de vara kvar i landet?
Kan ju fråga Forsell
Citera
2026-03-26, 16:05
Medlem
En teori polisen arbetar efter är att mordet utförts på beställning från Foxtrot.

En teori polisen arbetar efter är att mordet utförts på beställning från Foxtrot.

Brottsoffret – Det är en person som vi känner och som våra områdespoliser har träffat och pratat med ibland.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/person-till-sjukhus-efter-skottlossning
Citera
2026-03-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diaqtx
Asså helt sjukt att samma flicka ligger bakom dem två skjutningarna. Mördat två personer på knappt tre dagar för pengar. Hur sover hon om nätterna???

Du begriper väl att det krävs någon form av allvarlig empatistörning för att bruka dödligt våld mot andra människor? En sån här person sover gott om nätterna, för hon bryr sig helt enkelt inte om hur hennes handlingar påverkar andra.
Citera
2026-03-26, 16:23
Medlem
JustTrollings avatar
Postar samma som i tråden om det andra mordet.

Så här står det om MGM i en nypublicerad krönika i Expressen. Vilket är typ allt vi vet om MGM just nu.

Flickan kommer från Stockholmstrakten och från en företagarfamilj. Hennes föräldrar driver en firma som jag inser att jag själv besökt.
Citera
2026-03-26, 16:27
Medlem
Den misstänkta flickan kommer från Stockholmstrakten, från en företagarfamilj

Saxat:

- En liten flicka ska ha åkt land och rike runt för att utföra beställningsmord.

- Flickan kommer från Stockholmstrakten och från en företagarfamilj.

- Hennes föräldrar driver en firma.

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/en-flicka-pa-mordturne-hur-kan-det-inte-chocka-/
Citera
2026-03-26, 16:28
Medlem
Måste väl vara yngsta dubbelmördaren i Sverige. Tjej dessutom.. jisses. Jävla psykfall.
Citera
2026-03-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Postar samma som i tråden om det andra mordet.

Så här står det om MGM i en nypublicerad krönika i Expressen. Vilket är typ allt vi vet om MGM just nu.

Flickan kommer från Stockholmstrakten och från en företagarfamilj. Hennes föräldrar driver en firma som jag inser att jag själv besökt.
Det låter som en butik eller restaurang. Och då sannolikt inte Frantzéns, utan snarare ett kebabhak.
Citera
2026-03-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Måste väl vara yngsta dubbelmördaren i Sverige. Tjej dessutom.. jisses. Jävla psykfall.

Hur gammal är hon? Han som klippte tre vid två olika tillfällen för några år sedan var väl 16?
Citera
2026-03-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hur gammal är hon? Han som klippte tre vid två olika tillfällen för några år sedan var väl 16?

15 står det i diverse media.
Citera
2026-03-26, 16:39
Medlem
Om någon hade sagt till mig för 10 år sedan att vi skulle ha flickor som är torpeder god för 2 skallar inom 24h hade jag aldrig trott på det….

Kalla mig naiv men tror ingen såg detta komma..
Citera
2026-03-26, 16:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement

Om du tror att hon är ensam bakom dessa dåd så tänk om.

Om du kollar på BOs etnicitet så förstår du vilket pack som ligger bakom detta. Dvs invandrare, kriminella nätverk.

Flickan har blivit lockad med pengar givetvis.
Senast redigerad av Johan201 2026-03-26 kl. 16:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in