Citat:
Ursprungligen postat av
Blueintime
Peter Mangs erkände mordet på Trez West Persson som mördades 2009, han erkände 2013. Det var jag och bara jag som mördade Trez West Persson erkände han i ett inspelat förhör med Sydsvenskan 2013. Mordet på Al-Sharia erkände han indirekt i Expressen 2015. Peder Madsen överklagade inte att han dömdes för mordet på Kim Wall överhuvudtaget utan han överklagade enbart livstidsdomen. Man kan ju undra vad fan du sysslar med. Du är totalt okunnig och tar inte reda på fakta överhuvudtaget. Och jo Sara Svensson ljuger om avståndet
Peter Mangs, Peter Madsen och Nerijus Bilevicius dömdes alla mot sitt nekande. Det är fakta du inte kan dra i tvivelsmål.
Du nämnde dessa tre fall för att styrka din tes att Saras "lögn" var vanligt förekommande bland mördare. Det vill säga att under utredningen erkänna mord men ljuga om en enstaka detalj, utan att själv vinna på det. För det var frågan till dig då du kom med dessa fall som svar/exempel.
På vilket sätt är jag okunnig menar du? Är något av det jag har skrivit inte sant? Du gav tre helt ovidkommande exempel, som har få eller inga likheter alls med Knutbymordet som svar på frågan varför Sara skulle ljuga om avståndet.
Så återigen, du som är så säker, varför skulle Sara ljuga om avståndet?