2026-03-21, 23:33
Medlem
Jag är 100% säker på att han ljuger, det är ju inte första gången han är så pinsam på insta.

Han la upp ett annat inlägg om att han kände tjejen som blev mördad på Kinnekulle och "att dem gick i samma skola", vilket är indirekt omöjligt då hon var född -98 och han är född -95. Klart han är så pinsam och har fejkat hoten för uppmärksamhet.
Citera
2026-03-22, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelsnurfan
Jag är 100% säker på att han ljuger, det är ju inte första gången han är så pinsam på insta.

Han la upp ett annat inlägg om att han kände tjejen som blev mördad på Kinnekulle och "att dem gick i samma skola", vilket är indirekt omöjligt då hon var född -98 och han är född -95. Klart han är så pinsam och har fejkat hoten för uppmärksamhet.
Du menar att det byggs en ny skola för varje årskull?
Mycket möjligt att du har rätt men det du anför som bevis för tidigare lögn håller inte.
Du verkar blanda ihop skola med klass.
Citera
2026-03-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sur-far
Du menar att det byggs en ny skola för varje årskull?
Mycket möjligt att du har rätt men det du anför som bevis för tidigare lögn håller inte.
Du verkar blanda ihop skola med klass.
Chansar att han menar en skola åk 7-9 eller ett gymnasium. Då går tre årgångar där samtidigt, tex -95, -96, -97.
Citera
2026-03-22, 09:15
Medlem
Ja, det var det jag menade. Skola som har 7-9 klass, därför tror jag att han ljuger om det.
Citera
2026-03-22, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelsnurfan
Ja, det var det jag menade. Skola som har 7-9 klass, därför tror jag att han ljuger om det.
Det hindrar fortfarande inte att båda har gått på samma skola.
Citera
2026-03-22, 13:06
Medlem
Har träffat honom flera gånger för tre år sedan ungefär. Tydligt att han är mytoman. Han ljuger dessutom om ”oviktiga” saker. Han sa en gång att han inte smakat alkohol förrän han fyllde 18 eller tog studenten. Två veckor senare pratade han om sina ungdomsfyllor. Han reste mycket runt i västra Sverige under 2022 och 2023. Under 2024 lade han upp på Instagram att han under denna tiden var arbetslös och tvingades sälja sina möbler. Till oss berättade han att han arbetade som undersköterska inom psykiatrin då. Det han säger går inte ihop.

Varför skulle någon skriva hot på engelska? Han är dessutom inte så pass offentligt (även om han själv gärna önskar det) så att han skulle tvingas flytta pga säkerhetsskäl kan inte stämma. En story som kan spridas i media är väl hans syfte skulle jag tro. Solklar mytoman enligt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
haha fyfan va pinsam, mytoman?
dödshotar sig själv inför någon låtsasdebatt som enbart äger rum i hans fantasi?
Citera
2026-03-22, 17:05
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziinty
Har träffat honom flera gånger för tre år sedan ungefär. Tydligt att han är mytoman. Han ljuger dessutom om ”oviktiga” saker. Han sa en gång att han inte smakat alkohol förrän han fyllde 18 eller tog studenten. Två veckor senare pratade han om sina ungdomsfyllor. Han reste mycket runt i västra Sverige under 2022 och 2023. Under 2024 lade han upp på Instagram att han under denna tiden var arbetslös och tvingades sälja sina möbler. Till oss berättade han att han arbetade som undersköterska inom psykiatrin då. Det han säger går inte ihop.

Varför skulle någon skriva hot på engelska? Han är dessutom inte så pass offentligt (även om han själv gärna önskar det) så att han skulle tvingas flytta pga säkerhetsskäl kan inte stämma. En story som kan spridas i media är väl hans syfte skulle jag tro. Solklar mytoman enligt mig.

Eller hur? Visst får man intrycket av att han lajvar Charlie Kirk och vill göra sig själv mer betydelsefull än vad han är?
Citera
2026-03-22, 19:53
Medlem
glockenreins avatar
Nån som vet ifall det är han som ligger bakom @skaraborgpartiet på insta? Ger honom väldigt mycket pr för absolut ingenting.
Citera
2026-03-22, 20:03
Medlem
Ja, det är han som ligger bakom skaraborgspartiet, kolla hans insta - han la upp sitt tal också.
Citera
2026-03-24, 02:26
Medlem
Arvlindmans avatar
Rubriken bör ändras. Pöjken "lämnade" (utesluten) SD innan valet 2022.

Har träffat honom och han är uppenbart histrionisk.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https://youtu.be/VcbiC3qZIWA
Senast redigerad av Arvlindman 2026-03-24 kl. 02:29.
Citera
2026-03-24, 11:58
Medlem
Geburhas avatar
Äntligen en intressant tråd. Undrar den verkligen passar under kategorin ”politiker”. Här har vi en jugend in the making som gapar högt och Ljuger som en häst travar.

Vad vet vi om honom då på det personliga planet?
Citera
2026-03-24, 20:22
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvlindman
Rubriken bör ändras. Pöjken "lämnade" (utesluten) SD innan valet 2022.

Har träffat honom och han är uppenbart histrionisk.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https://youtu.be/VcbiC3qZIWA

Är exakt det intryck jag får av honom. Känns sjukt teatralisk och dramatisk. Aldrig träffat människan dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in