”Haft sex med minderårig tjej på 15 år”
Man är byxmyndig när man är 15.
Kan inte kontakta sin advokat för numret finns i mobilen som han inte har tillgång till nu. Snubben har inte ens en advokat. Ska leka så viktig och stor. Dessutom så är det en googlesökning iväg att få tag på sin advokat.
Det bästa av allt. Han har alla bevis i mobilen som polisen tydligen nu kommer radera enligt honom.
Enda ”bevisen” vi fått höra än sålänge är hemliga ljudinspelningar han tagit på folk i smyg på fyllan. Synd att polisen nu sitter på de riktiga bevisen som de kommer ta bort och vi aldrig får ta del av. Suck.
Jag mådde nästan dåligt när jag såg detta klippet, det var så cringe och pinsamt att jag mådde illa.
Aldrig varit med någon som är så desperat efter att hämnas någon och efter att vara kändis.
Garvar ihjäl mig att han i texten skrivit att ”nu vet ni varför jag försvinner och om jag försvinner igen” med en varnings-emoji som om han skulle befinna sig i fara pga ”sitt mod”. 🤣🤣🤣🤣🤣
Garvar ihjäl mig att han i texten skrivit att ”nu vet ni varför jag försvinner och om jag försvinner igen” med en varnings-emoji som om han skulle befinna sig i fara pga ”sitt mod”. 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, så är det ju att han kommer att bli eliminerad av SD:s militära underrättelsetjänst. 🤡