Citat:
Ursprungligen postat av
sesamsmaland1986
Var bor hon i Sverige?
Hon var ju utvandrad

På hennes Instagram kan man ju se att hon bor i lägenheten på Torsgatan som paret hade tillsammans, hon verkar inte vara hemma dock, mest ute med väninnorna och på deltagym och tränar maniskt hela tiden. Ja hon sa ju själv att hon var utvandrad från Sverige och hon är ju inte skriven någonstans heller fast hon kallar lägenheten på Torsgatan för sitt andra hem.Vad jag har förstått så står det Ingrosso på dörren men den enda som är skriven där är dottern Lina, som aldrig har bott där.