2026-03-19, 18:47
  #493
Medlem
Var bor hon i Sverige?
Hon var ju utvandrad

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Åsa är ju i Sverige nu, Emilio är kvar på mallis och skriver musik som han nu ska livnära sig på, medan dom frenetiskt lägger upp reklam för restaurangerna på stories, och hoppas att nån dum jävel nappar på deras döende restaurang koncept.
Citera
2026-03-20, 13:24
  #494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Var bor hon i Sverige?
Hon var ju utvandrad

Hon är väl bara på besök för att hon blivit farmor? Det är fullt normalt även som utvandrad.
Citera
2026-03-20, 16:01
  #495
Medlem
Vem vill ha henne?
Citera
2026-03-20, 18:00
  #496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Var bor hon i Sverige?
Hon var ju utvandrad
På hennes Instagram kan man ju se att hon bor i lägenheten på Torsgatan som paret hade tillsammans, hon verkar inte vara hemma dock, mest ute med väninnorna och på deltagym och tränar maniskt hela tiden. Ja hon sa ju själv att hon var utvandrad från Sverige och hon är ju inte skriven någonstans heller fast hon kallar lägenheten på Torsgatan för sitt andra hem.Vad jag har förstått så står det Ingrosso på dörren men den enda som är skriven där är dottern Lina, som aldrig har bott där.
Citera
2026-03-20, 18:05
  #497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hon är väl bara på besök för att hon blivit farmor? Det är fullt normalt även som utvandrad.
Hon har en lägenhet på Torsgatan i Stockholm som paet kallade för sitt andra hem, som hon bor i när hon är hemma, fast hon är utvandrad, för att slippa betala skatt i Sverige.
Citera
2026-03-20, 20:15
  #498
Medlem
Är det inte olagligt att skriva namn på dörren fastän man inte är skriven där/är registrerad som utvandrad?

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
På hennes Instagram kan man ju se att hon bor i lägenheten på Torsgatan som paret hade tillsammans, hon verkar inte vara hemma dock, mest ute med väninnorna och på deltagym och tränar maniskt hela tiden. Ja hon sa ju själv att hon var utvandrad från Sverige och hon är ju inte skriven någonstans heller fast hon kallar lägenheten på Torsgatan för sitt andra hem.Vad jag har förstått så står det Ingrosso på dörren men den enda som är skriven där är dottern Lina, som aldrig har bott där.
Citera
2026-03-21, 11:55
  #499
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Är det inte olagligt att skriva namn på dörren fastän man inte är skriven där/är registrerad som utvandrad?

Nej. Inget brott med en namnskylt på en dörr.
Däremot säger lagen att du ska bo, där din säng är, ska vara på samma adress som du är skriven på.

,
Citera
2026-03-22, 20:01
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nej. Inget brott med en namnskylt på en dörr.
Däremot säger lagen att du ska bo, där din säng är, ska vara på samma adress som du är skriven på.

,
Åsa är inte skriven i Sverige men bor i en lägenhet där hennes efternamn står på dörren. Enligt henne är det hennes lägenhet och deras andra hem, fast dom är avskrivna från Sverige. Skumt.
Citera
2026-03-22, 20:10
  #501
Medlem
Trodde de va hyresrätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Åsa är inte skriven i Sverige men bor i en lägenhet där hennes efternamn står på dörren. Enligt henne är det hennes lägenhet och deras andra hem, fast dom är avskrivna från Sverige. Skumt.
Citera
2026-03-22, 20:11
  #502
Medlem
Åsa verkar nöjd och glad över sitt nya (singel)liv så man kan ju förstå att deras äktenskap bara varit en ytlig fasad utan någon djupare kärlek (längre)..😳
Citera
2026-03-23, 20:34
  #503
Medlem
Åsa går ut och dementerar skriva saker på andra forum idag på sin Instagram
Hon läser garanterat här 😅
Citera
2026-03-24, 08:01
  #504
Medlem
Jo men det tror jag att det är.
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Trodde de va hyresrätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in