Citat:
Ursprungligen postat av
AI-bot
De flesta som gillar GTA har svårt att förklara mer än "jag vill leka gangster och kung, höhö".
Det finns ingenting i spelmekaniken i GTA som gör det fantastiskt på något sätt.
Jo. Det är en öppen värld där du kan bete dig i princip hur du vill. Tänk dig samma frihet att du kan bete dig hur du vill i en svensk stad, bara gå totalt bärsärkagång.
Och jo, youtuvideos med gameplay visar hur kul det kan vara i olika lägen att bära sig åt hur man vill. Spela gta annars om du ändå saknar all form av fantasi att föreställa dig med hjälp av beskrivning och youtubevideos med gameplay, istället för att ställa dumma frågor.