Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
På förmiddagen idag var det perfekt väder för att spana in strimmande flygplan. Under en timmes promenad lyckades jag spana in 4st flygplan som lämnade kvardröjande strimmor efter sig. Alla gick att identifiera i FR24, alla var helt vanliga passagerarplan och alla hade moderna motorer.
Wigingtons påståenden om att high-bypass inte kan skapa contrails är ju bevisligen en lögn.
Kollade himlen idag och jag lyckades inte få syn på några mystiska chemplan, det enda jag såg var helt vanliga passagerarplan.
Hur vet du att det inte är tillsatser (skit) i strimmorna?
För att du arbetar för denna skitindustrin?
Strimmor som expanderar till sinnesjukt stora och transformerar himmlen till ett skitigt gråhelvete är inte bara oskyldiga "kvarliggande strimmor". Kvarliggande strimmor som löser upp sig har vel ingen problem med. Dom ligger ju inte forever.
(hur länge ligger dina "kvarliggande strimmor"? 3 månader, och försvinner som trolldom?
Massor av människor minns att strimmor efter planen brukade försvinna ganska lätt. Det finns ju miljarder människor som va barn på 70-talet (tyvärr vet inte alla att himlen skits ner av kriminella organisationer, men uppenbart finns dom som planerar, det finns patenter, planer/program/projekt....men ni anonyma debunkers låtsas som bara nån handfull experimenter gjorts.
Tittar man på allt detta och vet hur det mörkas/sanningen vridas, så förstår man lätt att detta är pågåande program sen många år tilbaka. "Kvaliggande strimmor" skal bara inte tranformera himmlen till skitig grå hela tiden.
Du jobbar som en miljökriminell.