2026-03-18, 11:31
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Tror faktiskt på Sirius mot GAIS i finalen!
Det hade man aldrig gissat på förhand men nu känns det mest troligt faktiskt.

Rekommenderar dig starkt att spela på det i så fall
Citera
2026-03-18, 12:56
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Rekommenderar dig starkt att spela på det i så fall
Inte snällt att lura av folk deras pengar..
Citera
2026-03-18, 13:08
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Inte snällt att lura av folk deras pengar..

Jag blev faktiskt förvånad att Hammarby står i 1.7 och Mjällby 1.69 i respektive match. Särskilt Hammarby-Sirius känns jämnare på förhand även om traditionens makt är stor.
Citera
2026-03-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Jag blev faktiskt förvånad att Hammarby står i 1.7 och Mjällby 1.69 i respektive match. Särskilt Hammarby-Sirius känns jämnare på förhand även om traditionens makt är stor.
Jag tycker det är två väldigt svårtippade semifinaler. Mjällby spelade ut Malmö men jag undrar om det egentligen är någon riktig värdemätare. Stroud fick springa ostört på vänsterkanten mot en 18-årig mittback och mot Ali som aldrig hjälper till i försvaret. Klart som fan att han gör mål och assist då.

Hammarby och Sirius ser i praktiken jämnstarka ut. Kan lika gärna bli Sirius mot GAIS i finalen som något annat par.
Citera
2026-03-19, 22:56
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Alla favoriter vann. Oddssättarna hade koll igen.
Går man på oddset slutade väl Sirius-Göteborg kryss dock till 3.90 gånger pengarna.
Citera
2026-03-21, 16:23
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Jag tycker det är två väldigt svårtippade semifinaler. Mjällby spelade ut Malmö men jag undrar om det egentligen är någon riktig värdemätare. Stroud fick springa ostört på vänsterkanten mot en 18-årig mittback och mot Ali som aldrig hjälper till i försvaret. Klart som fan att han gör mål och assist då.

Hammarby och Sirius ser i praktiken jämnstarka ut. Kan lika gärna bli Sirius mot GAIS i finalen som något annat par.
Det vore väldigt imponerande om Sirius kan rubba Bajen på bortaplan. Jag tror inte på det.
Citera
2026-03-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det vore väldigt imponerande om Sirius kan rubba Bajen på bortaplan. Jag tror inte på det.
Det kanske blir för svårt. Samtidigt, med Gustav Lundgren sannolikt på bänken lutar det starkt åt en Mjällby-seger. Hammarby-Mjällby i final således.
Citera
2026-03-22, 08:20
Medlem
I en eventuell final hoppas jag på detta scenario i rangordning:
1. Gais hemma
2. Mjällby hemma
3. Gais borta

4. Mjällby borta

Cupfinal på Strandvallen är mardrömsscenariot, framför allt för att det är så extremt begränsat med platser att det blir ovärdigt en cupfinal.
Citera
2026-03-22, 08:33
Medlem
Fred Friendlys avatar
Det har vart gömt i oss
Men det har kommit ut
Tjugotjugosex
Ända fram till nu
Bränn allt börja om
Det här är vår debut

Heligt krig
Vi är i en helt annan tid
I en annan värld
Åren går men med
Blänkande stål
Gör vi eviga spår

Avanti!
Citera
2026-03-22, 08:49
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
I en eventuell final hoppas jag på detta scenario i rangordning:
1. Gais hemma
2. Mjällby hemma
3. Gais borta

4. Mjällby borta

Cupfinal på Strandvallen är mardrömsscenariot, framför allt för att det är så extremt begränsat med platser att det blir ovärdigt en cupfinal.

Håller helt med. Däremot har jag haft en äcklig magkänsla inför Sirius, så jag är inte alls säker på att vi löser det idag. Kan bli en rejäl kalldusch. Men hoppas min känsla är fel.
Citera
2026-03-22, 10:21
Medlem
Seabeers avatar
Gais är på g att bygga något riktigt fint över tid

Medans naiva blowitt är naiva och är kvar i 2006
Citera
2026-03-22, 11:53
Medlem
Om Bajen vinner idag hoppas jag på hemmaplan mot Mjällby i finalen. Lite revansch att hämta från förra året i Allsvenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in