2026-03-21, 00:09
Avstängd
[quote=Humbug69|94568306]
Din favoritursäkt för dömda våldtöktsmän, bpde när de ljuger eller när de uttryckligen erkänner så spekulerar de.

GM i detta fall är väl medveten om vad han gjort, därför flrsökte han gömma sig. Och när han blev hittad började han ljuga.
[/QUO
Mannen med tanke på att man blir dömd för helt samtyckande sex bara brudar är missnöjda med dig på något sätt OCh börjar då känna efter det samtyckabde sex och sen har de intalar sig att det inte är det ringer en vän sen är saken klar enligt vår sjuka rättsstat brudar kan berätta mycket som inte är sant men man ställer inte kritiska frågor till målsäganden i detta fallet men ial jag tror han mådde dålig kände sig paranoid över vår sjuka sexualmål eftersom männen åker dit klart han var paranoid han kunde ju inte veta om tjejen var nöjd eller missnöjd efteråt han lämnade fult med att spruta henne i ögat är inte tjejen nöjd efteråt är det våldtäkt i vårt sjuka land klart de flesta blir paranoida själv har jag min kk som inte är feminist jag är dock orolig för att hon ska anmäla mig om jag dissar henne för jag hittar en flickvän.

Tjejen kände sig billig och utnyttjad eftersom han bara stack efteråt hon gjorde det med samtycke men efter att ha blivit sprutat i ögat och han bara drar sen så började hon intalar sig att hon nog inte ville börjar prata med en vän och polis som gärna vill göra det till våldtäkt för att förbättra statistiken
2026-03-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
men man ställer inte kritiska frågor till målsäganden i detta fallet
Kritiska frågor ? Det är allmänt känt att målsäganden blir fullständigt manglade av försvarsadvokater i rättegångar i dessa mål. Därför många våldtäkter inte anmäls pga många tjejer vet vad som väntar och de sätter sin egen hälsa före sin upprättelse.
Nu var denna rättegång stängd men det finns ingen orsak att den skulle vara ett undantag. Du kan utgå från att det var väldigt tufft för henne, ha även i åtanke hennes låga ålder.
Senast redigerad av Mr Magoo21 2026-03-21 kl. 09:37.
2026-03-21, 17:08
Medlem
Citat:
Mannen med tanke på att man blir dömd för helt samtyckande sex bara brudar är missnöjda med dig på något sätt OCh börjar då känna efter det samtyckabde sex och sen har de intalar sig att det inte är det ringer en vän sen är saken klar enligt vår sjuka rättsstat brudar kan berätta mycket som inte är sant men man ställer inte kritiska frågor till målsäganden i detta fallet men ial jag tror han mådde dålig kände sig paranoid över vår sjuka sexualmål eftersom männen åker dit klart han var paranoid han kunde ju inte veta om tjejen var nöjd eller missnöjd efteråt han lämnade fult med att spruta henne i ögat är inte tjejen nöjd efteråt är det våldtäkt i vårt sjuka land klart de flesta blir paranoida själv har jag min kk som inte är feminist jag är dock orolig för att hon ska anmäla mig om jag dissar henne för jag hittar en flickvän.

Tjejen kände sig billig och utnyttjad eftersom han bara stack efteråt hon gjorde det med samtycke men efter att ha blivit sprutat i ögat och han bara drar sen så började hon intalar sig att hon nog inte ville börjar prata med en vän och polis som gärna vill göra det till våldtäkt för att förbättra statistiken

Förklara gärna för mig hur han visste vad det handlade om innan polisen sagt något?
Varför han började ljuga redan innan de sagt vad de ville prata med honom om?
2026-03-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Kritiska frågor ? Det är allmänt känt att målsäganden blir fullständigt manglade av försvarsadvokater i rättegångar i dessa mål. Därför många våldtäkter inte anmäls pga många tjejer vet vad som väntar och de sätter sin egen hälsa före sin upprättelse.
Nu var denna rättegång stängd men det finns ingen orsak att den skulle vara ett undantag. Du kan utgå från att det var väldigt tufft för henne, ha även i åtanke hennes låga ålder.

Om det ens går till rättegång.
Allra oftast så blir man manglad redan av förhörsledaren och får sen höra av åklagare inte ens är intresserad av att utreda.
Oavsett så är varje förhör och definitivt rättegången bara ytterligare fullständigt förödmjukande övergrepp (man brukar t.o.m. kalla utredning och förhör för andra och tredje övergrepp).
Vilket alla tjejer vet om som sagt och därför anmäler de allra flesta inte öht. Troligen därför denna tjej berättade för sina vänner men sen inte ville samarbeta med polisen förens vännerna övertygade henne
2026-03-21, 19:43
Medlem
Purplepanic! Tack för att du orkar svara emot idioter. Jag finner dina inlägg väldigt utbildande i dessa frågor.

Precis som du skriver hoppas även jag att anhöriga eller även b.o om de läser här känner att här är ännu en till som verkligen tro och stöttar b.o.
2026-03-21, 21:29
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Om det ens går till rättegång.
Allra oftast så blir man manglad redan av förhörsledaren och får sen höra av åklagare inte ens är intresserad av att utreda.
Oavsett så är varje förhör och definitivt rättegången bara ytterligare fullständigt förödmjukande övergrepp (man brukar t.o.m. kalla utredning och förhör för andra och tredje övergrepp).
Vilket alla tjejer vet om som sagt och därför anmäler de allra flesta inte öht. Troligen därför denna tjej berättade för sina vänner men sen inte ville samarbeta med polisen förens vännerna övertygade henne

Av förklarliga skäl. Är ju ett allvarligt brott, där dom flesta inte ljuger men där endel ljuger.

Också väldigt svårbedömt då det är ord mot ord och sällan fångas upp av bevis i form av film.

Tragiskt brott att utsättas för och för att bli oskyldigt dömd för.

Besvärlig procedur för alla inblandade. Som sig bör.

(Även killar blir utsatta för övergrepp. Du nämner bara tjejer. Om men jag förstår varför.)

Sex i sig är ju inte något brott och något positivt i grund och botten och något många vill ha. Tillskillnad från många andra brott.
Senast redigerad av Majsmannen2 2026-03-21 kl. 21:41.
2026-03-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Av förklarliga skäl. Är ju ett allvarligt brott, där dom flesta inte ljuger men där endel ljuger.

Också väldigt svårbedömt då det är ord mot ord och sällan fångas upp av bevis i form av film.

Tragiskt brott att utsättas för och för att bli oskyldigt dömd för.

Besvärlig procedur för alla inblandade. Som sig bör.

(Även killar blir utsatta för övergrepp. Du nämner bara tjejer. Om men jag förstår varför.)

Sex i sig är ju inte något brott och något positivt i grund och botten och något många vill ha. Tillskillnad från många andra brott.

Håller helt med dig.
Självklart är det ungefär lika förödande att bli utsatt som att bli oskyldig anklagad (eller iaf oskyldigt dömd) - iaf för stunden och inget av det är ok eller borde ske.

Och det är otroligt svårt att döma.
Men som putinhater hör i tråden påstår att tjejen bara kan anmäla och killen blir dömd helt utan några som helst bevis är absolut inte sant.

Nämnde bara tjejer just här för att jag pratar om kvinnan i detta fall - jag vet inte hur mycket män får veta om processen och varnas för av andra i sin närhet som gått igenom det om detta då jag inte är man själv.
Kan därför bara tala om att vi tjejer tyvärr vet vad det kommer innebära för att vi nästan alltid har någon i vår krets som redan gått igenom det (var tredje-fjärde kvinna under sitt liv går igenom det ungefär).
Men såklart blir även män utsatta och det har jag även tidigare skrivit flertalet ggr.

Ja och det borde vara positivt och intimt - tyvärr också därför det blir så otroligt förödande när en våldtäkt, ett våldtäktsförsök eller sexuella övergrepp sker.
Både för stunden och i längden för framtida relationer.
2026-03-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Purplepanic! Tack för att du orkar svara emot idioter. Jag finner dina inlägg väldigt utbildande i dessa frågor.

Precis som du skriver hoppas även jag att anhöriga eller även b.o om de läser här känner att här är ännu en till som verkligen tro och stöttar b.o.

Haha jag tänker inte lägga allt för mkt mer energi på att mata trollen. Men jag ville ställa den sista frågan då det spräcker hela putinhaters teori om varför han ljög.
Polisen hade inte ens berättat vad de ville prata om innan han sa att hon bara ljög som någon hämnd för att han hade kastat ut killar från krogen.
Uppenbart att han är skyldig för alla som klarar av att se helheten av förhören och bevisen
2026-03-22, 19:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Förklara gärna för mig hur han visste vad det handlade om innan polisen sagt något?
Varför han började ljuga redan innan de sagt vad de ville prata med honom om?

Eftersom han inte begått någon våldtäkt så blir han stressad och fattar ingenting inte konstigt han börjar ljugar
2026-03-22, 19:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21

Det var inte tufft för henne finns inget som tyder på rättegången var stängd och hob kunde i lugn och ro berätta sin krystade efterhandskonstruktion
2026-03-22, 19:30
Medlem
Citat:
Eftersom han inte begått någon våldtäkt så blir han stressad och fattar ingenting inte konstigt han börjar ljugar

Så när polisen hämtar och vill prata med honom, en knarkare, så börjar han ljuga om att det handlar om en våldtäkt han inte begått innan han vet att det är en våldtäkt de vill prata med honom om?
2026-03-22, 19:52
Medlem
Citat:

Men nu är du ute och hittar på egna "fakta" igen. Så till vida du inte kan visa en dom eller annat belägg för ditt påstående att män blir dömda om inte partnern var nöjd med sexet.

Och ditt påstående om statistik, skulle så vara fallet skulle betydligt fler dömas i mål gällande sexualbrott. Som det ser ut i dagsläget leder ca 5% av anmålda våldtäkter till fällande dom.

Det är således svårt att bli dömd för våldtäkt oavsett vad du intalar dig själv. I detta fall är det tämligen uppenbart att den dömde GM mycket väl visste att samtycke inte förelåg men struntade i det under kokainets rus. Därav att lögnerna började flöda innan polisen ens meddelat varför de eftersökt honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in